Fijn, opgerot.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef diginoob het volgende:
nou dat was het dan. Kijk ik geen DGK meer, want die kijk ik voornamelijk via de streams.
Daaaaag.
quote:
Dat lijkt nogal op een cookie-probleem. Ga eens in je browser (ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt) naar Extra -> Internet-opties... -. Klik op 'Cookies verwijderen...' in het midden links -> OK en start daarna de browser opnieuw op. Zoiets helpt vaak bij dergelijke problemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik kan geen streams bekijken en betalen via Tien.
want ik kan mij bij Tien niet inloggen,
6 weken kwam ik op het Talpa- forum,
maar sinds Talpa , Tien werd in 8 december 2006
Lukt het inloggen niet meer,
ik heb hen al 3 keer eerder een email gestuurd en
elke keer schrijven zij, nu kan je weer inloggen Tuinfluitert,
na het inloggen lees ik opnieuw: wachtwoord niet correct ,( wat ik wel goed doe.)
Dus ik kan dan ook geen wekelijkse one-liners meer schrijven bij streamverslagen.![]()
We zullen zien in hoeverre het echt beveiligd wordt, dat laatste met via de website kijken moet makkelijk te omzeilen zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Adik het volgende:
Ik hoorde van een maat van me (die weer iemand kent van het DGK support team (aka de techneuten) - dus het is een beetje uit 2e/3e hand) dat er inderdaad betaald moet gaan worden, maar dat er waarschijnlijk tenminste 1 stream op een lagere resolutie blijft bestaan, zonder enige netwerk/verbindingsgarantie. Die andere twee zouden meer prioriteit krijgen. Voor alle streams (dus ook de slechtere lage resolutie stream) moet geregistreerd worden (direct kijken via de streamerswitch links gaat niet meer werken).
Lijkt een beetje op een 'trek in de fles' marketing concept
Attent Sirolf dat je probeert te helpen,quote:Op zondag 29 april 2007 15:23 schreef Sirolf het volgende:
Dat lijkt nogal op een cookie-probleem. Ga eens in je browser (ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt) naar Extra -> Internet-opties... -. Klik op 'Cookies verwijderen...' in het midden links -> OK en start daarna de browser opnieuw op. Zoiets helpt vaak bij dergelijke problemen.
Tuinfluitert, maak gewoon even een nieuw account met een ander emailadres.quote:Op zondag 29 april 2007 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Attent Sirolf dat je probeert te helpen,
met waarschijnlijk oplossingen
om mijzelf weer in te loggen bij Tien,
nu krijg ik het bericht uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet correct.
En hopelijk blijft er toch nog 1 stream open , zonder betaling.
Bedankt![]()
Ideal is een directe betaalmethode van een aantal grote banken.quote:Op zondag 29 april 2007 18:38 schreef easysatellite het volgende:
ik wil best betale ervoor, weet iemand hoe je ervoor kan betalen ik snap niet goed op de tien site staat dit: "Betalen kan via SMS, 0900, i-deal, cc, wallet en wallie" kan iemand me vertelle hoe dat moet? bedankttt
Tuinfluiter.quote:Op zondag 29 april 2007 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Attent Sirolf dat je probeert te helpen,
met waarschijnlijk oplossingen
om mijzelf weer in te loggen bij Tien,
nu krijg ik het bericht uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet correct.
En hopelijk blijft er toch nog 1 stream open , zonder betaling.
Bedankt![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef APK het volgende:
Vanmiddag ook lekker voetbal gekeken voor 4¤.
De kans is erg groot dat er nieuwe streamadressen komen, dus de huidige 4-in-1 pagina's die er zijn zullen wel niet meer werken.quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Tuinfluitert, maak gewoon even een nieuw account met een ander emailadres.
Ik ga gewoon dokken, wat boeit die 3.95¤ per maand nou
Vanmiddag ook lekker voetbal gekeken voor 4¤.
Als ze maar wel zorgen dat de pagina's met 4 streams tegelijk blijven werken als je betaalt.![]()
Wat bedoel je precies met 4-in-1 pagina's? Ziet dat er net zo uit als http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De kans is erg groot dat er nieuwe streamadressen komen, dus de huidige 4-in-1 pagina's die er zijn zullen wel niet meer werken.
Ik hoop nog steeds op een Mediaplayer-licentie, dan zou dat volgens mij weinig uit moeten maken, tochquote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
De kans is erg groot dat er nieuwe streamadressen komen, dus de huidige 4-in-1 pagina's die er zijn zullen wel niet meer werken.
Het ligt eraan hoe ze dat willen gaan organiseren. Kwestie van afwachten...quote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een Mediaplayer-licentie, dan zou dat volgens mij weinig uit moeten maken, toch
Anders moet Tien maar een vier stream proggie knutselen.
Veel succes iig, ik kijk altijd via jouw site.quote:Op zondag 29 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Het ligt eraan hoe ze dat willen gaan organiseren. Kwestie van afwachten...
Binnen enkele dagen weten we vast meer.
jaquote:Op zondag 29 april 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 4-in-1 pagina's? Ziet dat er net zo uit als http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
sms'n waarnaartoe? belle waarnaartoe? ik vind het maar vaag...quote:Op zondag 29 april 2007 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ideal is een directe betaalmethode van een aantal grote banken.
Via SMS lijkt me duidelijk.
Tegen de tijd dat er betaald moet gaan worden komt er vast wel een 'Hoe krijg ik de streams aan de gang voor mensen met een IQ lager dan 80' handleiding. [afbeelding]
Naar mijn oma.quote:Op zondag 29 april 2007 21:37 schreef easysatellite het volgende:
sms'n waarnaartoe? belle waarnaartoe? ik vind het maar vaag...
Avonne en APK ,quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef APK het volgende:
Ik ga gewoon dokken, wat boeit die 3.95¤ per maand nou
Die informatie komt op 4 mei pas beschikbaar, het zal allemaal vanzelf duidelijk worden verwacht ik.quote:Op zondag 29 april 2007 21:37 schreef easysatellite het volgende:
[..]
sms'n waarnaartoe? belle waarnaartoe? ik vind het maar vaag...
Graag gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Goh, ja, ook bedankt voor het antwoord op mijn vraag zeg![]()
SMS is in dit geval gewoon een betaalmanier, net zoals dat tegenwoordig met die ringtones gaat tegenwoordig. Je moet dan een bepaalde code SMSen naar een gegeven nummer, waarna je 1 of meerdere berichten terugkrijgt á een bepaald bedrag. Dat bedrag is dan je betaling voor de streams.quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef Armani XL het volgende:
Maareh... als we straks kunnen SMSsen, kunnen we dan ook weer een videocamera winnen![]()
Effe enigszins offtopic: Ik kijk altijd 4 streams tegelijk via jouw pagina op een tv naast mijn computer, dat past altijd keurig.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef Sirolf het volgende:
Die informatie komt op 4 mei pas beschikbaar, het zal allemaal vanzelf duidelijk worden verwacht ik.
Dus we kunnen écht helemaal geen videocamera winnen?quote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
SMS is in dit geval gewoon een betaalmanier, net zoals dat tegenwoordig met die ringtones gaat tegenwoordig. Je moet dan een bepaalde code SMSen naar een gegeven nummer, waarna je 1 of meerdere berichten terugkrijgt á een bepaald bedrag. Dat bedrag is dan je betaling voor de streams.
Verder geen prijsvragen oid dus, puur om te betalen.
Misschien heb je hier wat aan? Zelfgeprutste quick 'n dirty html-streams zonder teksten. Werkt hier goed, daarom ook slechts garantie tot mijn pcquote:Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef APK het volgende:
Effe enigszins offtopic: Ik kijk altijd 4 streams tegelijk via jouw pagina op een tv naast mijn computer, dat past altijd keurig.
Door de boodschap over betaalde streams boven de 4 beelden valt de bedieningsbalk van de onderste twee streams nu weg zodat ik niet meer snel kan switchen.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 04:25 schreef Armani XL het volgende:
Misschien heb je hier wat aan? Zelfgeprutste quick 'n dirty html-streams zonder teksten. Werkt hier goed, daarom ook slechts garantie tot mijn pc
mijn God. Ja kampcommandant!quote:Betaalde livestreams
Je hebt nu een dik half jaar kunnen genieten van onze streams. Vanaf 4 mei vindt er een verandering plaats. Dan staat er een vergoeding tegenover het volgen van de streams. Per dag betaal je 95 eurocent, voor een week 1,95 euro en voor de diehards is er een maandabonnement voor 3,95 euro. Betalen kan via SMS, 0900, i-deal, cc, wallet en wallie.
¤3,- per dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:43 schreef dl3b het volgende:
Dit krijg je te zien voor de streams van BB Belgie die nu loopt, producent endemol....
http://streaming.kanaaltwee.be/BBLIVE_1
Ik krijg een mededeling of ik eerst wat DRM-componenten wil installerenquote:
Yep kan, via I-deal, ben er nu even wat info aan het zoeken, hier:quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
Je kan zeker niet gewoon met de bank betalen?
http://streaming.kanaaltwee.be/BBLIVE_1?MSWMExt=.asfquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik krijg een mededeling of ik eerst wat DRM-componenten wil installeren![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Wat een sukkels bij Tien. Geld vragen voor de live streams... dacht het niet. Ik betaal me al scheel aan andere abonnementen, voor een krakkemikkige live stream ga ik dat echt niet doen. Achja zo kan ik mijn vrijetijd anders besteden, zo erg is dat nog niet.
Inmiddels twijfel ik natuurlijk alweer. Ik wacht het eerst even af, want ik wil wel weer gewoon een scherm met 4 streams, als het via die postzegels gaat, heb ik geen behoefte (denk ik nu).quote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef elcastel het volgende:
Moeten we nou dokken omdat Brian de boel wil gaan rekken ? Ik doe er niet aan mee, bedankt voor zolang het kan/kon.
Als ik me niet vergis was het ooit bij BB nederland 2.50 (gulden nog dacht ik) voor 2 uur stream!quote:
Met Firefox heb je grote problemen ja.. IE werkt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Ik betaal ook niet, ik kan de filmpjes op tien niet eens zien, zul je maar gaan betalen en niets zien.
heb je al een andere browser geprobeerd? ik kon ze eerst in firefox niet zien maar in IE wel, inmiddels ook in firefox, maar misschien vind je het het proberen waard?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Ik betaal ook niet, ik kan de filmpjes op tien niet eens zien, zul je maar gaan betalen en niets zien.
Dank je Gert!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:06 schreef Gert het volgende:
Kijk ook even naar deze sticky: 1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers!
Maar met IE heb je weer problemen met het 'anoniem posten error'-gezeikquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Met Firefox heb je grote problemen ja.. IE werkt.
Er is mij vanmiddag verteld dat je ze niet via Tien hoeft te bekijken. Je kan ze nog steeds via andere sites zien (Hidiho, Nowlive), maar je zal dan eerst je code in moeten vullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
leuk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:45 schreef Day het volgende:
De eerste 50 users voor 1 maand gratis streams hebben zich aangemeld. Ik laat de top 150 nu los, die hebben tijd genoeg gehad. Iedereen mag zich nu aanmelden en de regel is: wie het eerst komt, wie het maalt.
Oh en iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld staat op de lijst!
First Postquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef Gnavis het volgende:
[..]
leuk!
bij deze meld ik me officieel aan.
meldt*
of clone?quote:
Ja, omdat de streams op vrijdag om 12 uur pas worden uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef Skazminko het volgende:
Hahaahah, ik kan nog steeds gratis kijken.![]()
Oh, ik dacht dat ik speciaal was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja, omdat de streams op vrijdag om 12 uur pas worden uitgeschakeld.
Binnenkort de weblog van Jaap ook alleen nog maar toegankelijk tegen betaling ?quote:Ik heb weer een ‘snood’ plan mensen”, zegt hij mysterieus. Hou dus zijn weblog goed in de gaten. En natuurlijk ook de streams...
Ik wil wel betalen, maar waarschijnlijk mag ik de eerste maand gratis kijken omdat ik in de top 100 sta.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef melissaatje007 het volgende:
Binnenkort de weblog van Jaap ook alleen nog maar toegankelijk tegen betaling ?
Nog steeds nergens last van hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja, omdat de streams op vrijdag om 12 uur pas worden uitgeschakeld.
Gaat per ip. En op de tala site staat voor 1 pc.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de streams ook op een andere computer in het netwerk te bekijken? Ik heb de licentie voor een maand, maar ik kan het alleen op 1 pc zien.
Ja klopt, maar ik dacht, misschien is het toch mogelijk.. vind het nogal oneerlijk om twee keer te moeten betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gaat per ip. En op de tala site staat voor 1 pc.
Alle computers in een netwerk hebben voor de router hetzelfde IP, dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef Veulen het volgende:
Gaat per ip. En op de tala site staat voor 1 pc.
Oh ja, helemaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef Adik het volgende:
Via sopcast kan de stream peer 2 peer worden doorgelinkt zodat je binnen je netwerk ook kan kijken
We kunnen ook een FOK! Sopcast netwerk/p2p channel beginnen... ;-)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal niet aan gedacht. [afbeelding]
Er staan wat manuals op de site daar. Maar heb nog niet gekeken en/of geprobeerd... zit nog op m'n werk maar kzal vanavond es ff freubelen. Als we live eredivisie voetbal kunnen kijkne moet dit ook wel lukken...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef virish01 het volgende:
Hoe moet je dat dan doen bij sopcast? Ik heb wel dat programma maar als ik die link van een stream kopieer en plak bij adres dan zegt die dat de sopcast adres niet juist is. Wil je het me please uitleggen hoe dat te werk gaat? En btw is het bij jou wel gelukt?
Oke is goed thnx. Ik hoop echt dat dit lukt gek.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef Adik het volgende:
[..]
We kunnen ook een FOK! Sopcast netwerk/p2p channel beginnen... ;-)
[..]
Er staan wat manuals op de site daar. Maar heb nog niet gekeken en/of geprobeerd... zit nog op m'n werk maar kzal vanavond es ff freubelen. Als we live eredivisie voetbal kunnen kijkne moet dit ook wel lukken...
nee, dat is brian die aan het woord isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een uurtje geleden gebelt maar ik zit nu al een kwartier zonder geluid...
Gaat ie weer iets bewerkstelligen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, dat is brian die aan het woord is
er is inderdaad geen geluid op de streams. Dat heeft iedereenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een uurtje geleden gebelt maar ik zit nu al een kwartier zonder geluid...
geen idee. ik versta hem sowieso nooit , met zijn langdraderigegelulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gaat ie weer iets bewerkstelligen dan?
Offuh zijn de slimmerikken des interNOTs'al aan een nieuwe hack aant werken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Hebben jullie allemaal al betaald dan sjakies?
Misschien is de vraag groter dan ze dachten, als het maar niet te vaak gebeurdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef avonne het volgende:
[..]
er is inderdaad geen geluid op de streams. Dat heeft iedereen
Ja natuurlijk, lief toch van oom John dat ie ons 8 maanden gratis heeft laten kijken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Hebben jullie allemaal al betaald dan sjakies?
ja en als je in een land woont waar zels de overheid dag en nacht bezig is met het gappen moet je je principes wel overboord gooienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef soylent het volgende:
Goh als er iets betaald moet worden heeft men allemaal "principes", maar als er iets gejat kan worden heeft men een stuk minder last van principes.
Brian?!?!?! Jij mag helemaal niet op fok!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ja en als je in een land woont waar zels de overheid dag en nacht bezig is met het gappen moet je je principes wel overboord gooien
wie niet steelt of erft
zal werken tot hij sterft![]()
Je moet niet ouwehoeren....bedenk je dit joh 100.000 streamers keer 3,95 euro is 395.000 euro per maand...voor wat dan....een stel gillende klootmongolen, daarbij....vind het een super leuk programma maar waarom 6 maanden gratis doen en nu opeens betalen, beetje goedkoop...eerst verslaafd maken en dan opeens geld eisen....loverboy technieken!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef soylent het volgende:
Goh als er iets betaald moet worden heeft men allemaal "principes", maar als er iets gejat kan worden heeft men een stuk minder last van principes.
Lekker belangrijk gratis....enig idee wat een reclame blokje tussen de uitzendingen in kost...wel wat meer dan die 395.000 euro hoor..dus denk je dat Johnny niet genoeg verdient!! kom op zeg...de kijkers maken het programma uiteindeijk niet de bewoners of hij...dat is wat mensen heeeel vaak vergeten zonder kijkers geen programma ...punt simpel toch..tis gewoon geld trekkerijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, lief toch van oom John dat ie ons 8 maanden gratis heeft laten kijken?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Brian?!?!?! Jij mag helemaal niet op fok!
Daar is een hele topicreeks voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef paraquat het volgende:
ik ben een ongelovelijke nerd.....heb net betaald, per sms......krig hem niet aan de gang.....iets met mijn privacy-instellingen.....kan iemand me helpen?? Iets blokkeert het, ik heb geen idee.....please??
ok, ik zei al, ik ben een nerd.......waar? heb ik een bekend probleem??? De betaling is (natuurlijk) geslaagd........hoe verder?quote:
Dude, ik post net de link erachteraan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef paraquat het volgende:
[..]
ok, ik zei al, ik ben een nerd.......waar? heb ik een bekend probleem??? De betaling is (natuurlijk) geslaagd........hoe verder?
bedankt........word er helaas niet wijzer van! ......heb m'n pop-up blokker uit......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, ik post net de link erachteraan.
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers! #3
Ze helpen je in dat topic verderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:40 schreef paraquat het volgende:
[..]
bedankt........word er helaas niet wijzer van! ......heb m'n pop-up blokker uit......![]()
Ik kan je met één ding geruststellen, je bent géén nerd. Nou dat valt al weer mee, tochquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef paraquat het volgende:
ik ben een ongelovelijke nerd.....heb net betaald, per sms......krig hem niet aan de gang.....iets met mijn privacy-instellingen.....kan iemand me helpen?? Iets blokkeert het, ik heb geen idee.....please??
.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Het inloggen niet meer,
ik heb hen al 3 keer eerder een email gestuurd en
elke keer schrijven zij, nu kan je weer inloggen Tuinfluitert,
na het inloggen lees ik opnieuw: wachtwoord, gebruikersnaam niet correct ,( wat ik wel goed doe.)
.quote:Op zondag 29 april 2007 15:23 schreef Sirolf het volgende:
Dat lijkt nogal op een cookie-probleem. Ga eens in je browser (ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt) naar Extra -> Internet-opties... -. Klik op 'Cookies verwijderen...' in het midden links -> OK en start daarna de browser opnieuw op. Zoiets helpt vaak bij dergelijke problemen.
.quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef APK het volgende:
Paraquat,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef paraquat het volgende:
bedankt.........APK heeft al een paar tips gegeven, maar ik vind niets over SMS-betalingen......heb ook geen login of username moeten aan maken.....kreeg een aantal sms-jes en moest een code invoeren.....that's it!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Paraquat,
Vervelend voor je,
hoop dat je eruit komt of dat A.P.K. of Tien
je kan adviseren hoe je nu waar voor je geld kan krijgen.![]()
Wacht maar tot Brian weer para wordt en met (zelf)moord gaat dreigen.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Het bevalt me eigenlijk wel zo zonder streams. Ik lees gewoon lekker de COSsen, veel leuker!
Echte mannen kijken dat op YouTube!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wacht maar tot Brian weer para wordt en met (zelf)moord gaat dreigen.![]()
Echte mannen krijgen gewoon de streams aan de praat.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Echte mannen kijken dat op YouTube!![]()
Ofzo...![]()
Moet jij Day niet gaan lastig vallen ofzo...quote:Op zondag 6 mei 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Echte mannen krijgen gewoon de streams aan de praat.![]()
precies !!! hadden mijn woorden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Je moet niet ouwehoeren....bedenk je dit joh 100.000 streamers keer 3,95 euro is 395.000 euro per maand...voor wat dan....een stel gillende klootmongolen, daarbij....vind het een super leuk programma maar waarom 6 maanden gratis doen en nu opeens betalen, beetje goedkoop...eerst verslaafd maken en dan opeens geld eisen....loverboy technieken!!
Dat hebben ze bij Talpa goed door hè ? Kennelijk werkt het toch, ik vond het eerst ook raar, maar eigenlijk hebben ze gewoon gelijk, voor niets gaat de zon op.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef sushiwausi het volgende:
precies !!! hadden mijn woorden kunnen zijn.
ik vindt het ook ongeloveloos dat iedereen maar als schaapjes achter die streams aanholt.
en zo snel ook, echt te erg.
als niemand zou betalen, zijn de streams zo weer gratis hoor.
maar goed.
het kwaad is al geschiedt. iedereen betaalt maar wat graag.
ongeloveloos.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
ik vindt het ook ongeloveloos dat iedereen maar als schaapjes achter die streams aanholt.
maar goed.
ongeloveloos.
Dat dus, als ik zie dat er hier al verslaafden zijn die niet eens dat uurtje konden wachten tot hun maand gratis account geactiveerd was en dus al betaald hebben dan ga ik er vanuit dat er mensen zat zijn die toch wel betalen.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
maar goed.
ongeloveloos.
Wel op hun voorhoofd dan want er blijken nogal wat probleempjes met het verkrijgen van een accountje......quote:Op zondag 6 mei 2007 16:28 schreef Armani XL het volgende:
Nog maar nauwelijks van de verbazing over het blinde enthousiasme over het 'genereuze' aanbod van de maand gratis streams bekomen, vrees ik dat de verslaving van veel mensen een stuk groter is dan de bereidheid om via een gemeenschappelijke actie weer gratis streams proberen af te dwingen. Dit strategisch weloverwogen aanbod, in combinatie met de relatief geringe (experimentele aanvangs-?) prijs laat zien dat de marketing-afdeling van Tien zeker niet op z'n achterhoofd is gevallen, en zijn doelgroep bijzonder goed ingeschat heeft.
Daarom sprak ik ook met opzet over de márketing-afdeling. De technische afdeling is een heel ander verhaalquote:Op zondag 6 mei 2007 16:39 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Wel op hun voorhoofd dan want er blijken nogal wat probleempjes met het verkrijgen van een accountje......![]()
je hebt een plannetje? tel me more!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:03 schreef pjotter41 het volgende:
stop allemaal met kletsen betaal gewoon niet en alles zal weer gratis zijn geloof me.
Als er niemand meer kijtk gaat ook de USA denken dit gaat niet goed dus toch maar geen DGK in de US.
We zijn toch niet gek!
Als we nu eens allemaal stoppen met betalen om te kijen naar die aso hoerenkast!
Kijk alleen op 1 junu bij de trouwerij als er 250.000 paintballen uit een vliegtuig vallen dat wordt TERROR tegen DGK! Lachen en bij TV10 vergaat hun het lachen dan wel.
als niemand betaald word het net als met big brother.quote:
Of ze nemen het risico en kappen helemaal met de streams. Ik vraag me af of het kijkcijfer er dan daadwerkelijk noemenswaardig op achteruit zal gaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
als niemand betaald word het net als met big brother.
Deze denkt er hetzelfde over.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
Ik heb nu dan een gratis maand, maar ben niet van plan te gaan betalen.
Ik weet niet hoe de andere 99 fokkers daar over denken.
Je hebt alleen voor je PC betaald, maar niet voor je laptop. En misschien kan het zelfs helemaal niet eens:quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef agter het volgende:
ik zit met het volgende probleem:
Heb thuis via mijn vaste pc daadwerkelijk 3,95 betaald om een maand streams te kunnen bekijken. Dit werkt goed bij mij, streams komen gewoon binnen.
Ben echter niet altijd thuis en wil deze streams dus ook via mijn laptop kunnen bekijken.
Maar als ik de streams op mijn laptop wil bekijken, dan kom ik in het betaal gedeelte terecht. Ik heb echter toch al betaald?
Iemand een oplossing hiervoor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |