abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49005222
Hey hallo, zou iemand mij kunnen vertellen of de betaalde streams nog aan bepaalde ip-adressen verbonden zijn. Ik zit namelijk overal en nergens met mijn laptop en heb dus elke keer weer een ander ip-adres (namelijk die van de router) Dus hoe kan Talpa dan controleren of ik wel of niet betaald heb?
Groeten,
Richard
pi_49005590
Ik denk dat je het beste Tien kunt mailen.

Ik vrees dat je het wel kunt vergeten.
pi_49005835
omdat je een vast ip hebt ook en die krijgen hun te zien
:) Als je maar bang bent
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:51:12 #4
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_49009591
Is gekoppeld aan een vast IP inderdaad, dus helaas
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_49039898
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
Is gekoppeld aan een vast IP inderdaad, dus helaas
Wie zegt dat? En is het door iemand al eens geprobeerd? Ik kan er in de DRM specs van Microsoft namelijk niets over vinden. En het lijkt me toch erg sterk dat tien daar nog iets extra's bij geknutseld heeft?
pi_49055604
Als je hier duidelijkheid over gekregen hebt, meld je het dan? Dan weet ik ook waar ik aan toe ben. Ik gebruik soms wireless in hotels.
pi_49059811
lijkt me toch vrij duidelijk dat dit niet kan:) dan zou het gekoppeld zijn aan gebruikersnaam+wachtwoord en dan kan je het op meerdere pc's gebruiken. Het is gekoppeld aan 1 pc (te zien op talpa site staat er duidelijk bij) en dat is dus via IP adres. Je kan het uiteraard nog even navragen maar ga maar van nee uit
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator zondag 6 mei 2007 @ 13:41:11 #8
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_49060210
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:27 schreef rene90 het volgende:
lijkt me toch vrij duidelijk dat dit niet kan:) dan zou het gekoppeld zijn aan gebruikersnaam+wachtwoord en dan kan je het op meerdere pc's gebruiken. Het is gekoppeld aan 1 pc (te zien op talpa site staat er duidelijk bij) en dat is dus via IP adres. Je kan het uiteraard nog even navragen maar ga maar van nee uit
Die koppeling aan 1 PC wordt gedaan met DRM. Die extra IP-check zou daarmee overbodig worden. Er zijn nog genoeg mensen met een dynamisch IP-adres. Die zouden dan allemaal in de kou gezet worden, ondanks dat ze maar 1 PC gebruiken.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  zondag 6 mei 2007 @ 14:16:37 #9
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_49061332
Het IP adres maakt inderdaad niets uit. DRM is volgens mij alleen gekoppeld
aan een bepaalde PC, waarbij de licensie gekoppeld is aan die PC alleen.

Heeft iemand al betaalde streams werkend op een PDA onder Windows Mobiel 5.0 ??
.
pi_49064082
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:27 schreef rene90 het volgende:
Waarom is dat "dus" via het IP adres? Zoals gezegd, Microsoft DRM heeft een eigen manier om een individuele PC te indentificeren. Lijkt mij sterk dat daar het IP adres ook in meegenomen wordt. Ik kan me er in ieder geval niets bij voorstellen, en ook de MS documentatie rept er ook niet over..

Is er nou niemand met een laptop die even naar de buurman kan lopen om het te proberen?
pi_49132632
Ja! Hier!

Ik heb thuis de betaalde streams aangeschaft en zit nu op school de streams te volgen! o/
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:14:45 #12
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49135600
Ik heb nu al op 5 verschillende locaties gewoon kunnen kijken. Dus IP gebonden is bullshit
I've got more game than Monopoly.
pi_49136018
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:14 schreef getl0st het volgende:
Ik heb nu al op 5 verschillende locaties gewoon kunnen kijken. Dus IP gebonden is bullshit
Hoe kan je dat doen, ik heb betaald op de pc, maar gebruik ook vaak de laptop deze is via de router met de pc verbonden. Maar ik kan alleen op de pc streams kijken, graag zou ik ook de laptop willen kijken, hoe kan ik dat doen?
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 11:53:45 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49136943
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:27 schreef Forme het volgende:

[..]

Hoe kan je dat doen, ik heb betaald op de pc, maar gebruik ook vaak de laptop deze is via de router met de pc verbonden. Maar ik kan alleen op de pc streams kijken, graag zou ik ook de laptop willen kijken, hoe kan ik dat doen?
Dat kan niet. Toegang tot de streams is apparaat-gebonden. En dus niet IP-gebonden, waarmee de vraag van de TS is beantwoord.

Het is handiger om stream-gerelateerde discussies centraal te houden, dus hier graag verder: Problemen met Streams en Abonnement
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')