Wie zegt dat? En is het door iemand al eens geprobeerd? Ik kan er in de DRM specs van Microsoft namelijk niets over vinden. En het lijkt me toch erg sterk dat tien daar nog iets extra's bij geknutseld heeft?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
Is gekoppeld aan een vast IP inderdaad, dus helaas
Die koppeling aan 1 PC wordt gedaan met DRM. Die extra IP-check zou daarmee overbodig worden. Er zijn nog genoeg mensen met een dynamisch IP-adres. Die zouden dan allemaal in de kou gezet worden, ondanks dat ze maar 1 PC gebruiken.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:27 schreef rene90 het volgende:
lijkt me toch vrij duidelijk dat dit niet kan:) dan zou het gekoppeld zijn aan gebruikersnaam+wachtwoord en dan kan je het op meerdere pc's gebruiken. Het is gekoppeld aan 1 pc (te zien op talpa site staat er duidelijk bij) en dat is dus via IP adres. Je kan het uiteraard nog even navragen maar ga maar van nee uit
Waarom is dat "dus" via het IP adres? Zoals gezegd, Microsoft DRM heeft een eigen manier om een individuele PC te indentificeren. Lijkt mij sterk dat daar het IP adres ook in meegenomen wordt. Ik kan me er in ieder geval niets bij voorstellen, en ook de MS documentatie rept er ook niet over..quote:Op zondag 6 mei 2007 13:27 schreef rene90 het volgende:
lijkt me toch vrij duidelijk dat dit niet kan:) dan zou het gekoppeld zijn aan gebruikersnaam+wachtwoord en dan kan je het op meerdere pc's gebruiken. Het is gekoppeld aan 1 pc (te zien op talpa site staat er duidelijk bij) en dat is dus via IP adres. Je kan het uiteraard nog even navragen maar ga maar van nee uit
Hoe kan je dat doen, ik heb betaald op de pc, maar gebruik ook vaak de laptop deze is via de router met de pc verbonden. Maar ik kan alleen op de pc streams kijken, graag zou ik ook de laptop willen kijken, hoe kan ik dat doen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:14 schreef getl0st het volgende:
Ik heb nu al op 5 verschillende locaties gewoon kunnen kijken. Dus IP gebonden is bullshit
Dat kan niet. Toegang tot de streams is apparaat-gebonden. En dus niet IP-gebonden, waarmee de vraag van de TS is beantwoord.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:27 schreef Forme het volgende:
[..]
Hoe kan je dat doen, ik heb betaald op de pc, maar gebruik ook vaak de laptop deze is via de router met de pc verbonden. Maar ik kan alleen op de pc streams kijken, graag zou ik ook de laptop willen kijken, hoe kan ik dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |