Fijn, opgerot.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef diginoob het volgende:
nou dat was het dan. Kijk ik geen DGK meer, want die kijk ik voornamelijk via de streams.
Daaaaag.
quote:
Dat lijkt nogal op een cookie-probleem. Ga eens in je browser (ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt) naar Extra -> Internet-opties... -. Klik op 'Cookies verwijderen...' in het midden links -> OK en start daarna de browser opnieuw op. Zoiets helpt vaak bij dergelijke problemen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik kan geen streams bekijken en betalen via Tien.
want ik kan mij bij Tien niet inloggen,
6 weken kwam ik op het Talpa- forum,
maar sinds Talpa , Tien werd in 8 december 2006
Lukt het inloggen niet meer,
ik heb hen al 3 keer eerder een email gestuurd en
elke keer schrijven zij, nu kan je weer inloggen Tuinfluitert,
na het inloggen lees ik opnieuw: wachtwoord niet correct ,( wat ik wel goed doe.)
Dus ik kan dan ook geen wekelijkse one-liners meer schrijven bij streamverslagen.![]()
We zullen zien in hoeverre het echt beveiligd wordt, dat laatste met via de website kijken moet makkelijk te omzeilen zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Adik het volgende:
Ik hoorde van een maat van me (die weer iemand kent van het DGK support team (aka de techneuten) - dus het is een beetje uit 2e/3e hand) dat er inderdaad betaald moet gaan worden, maar dat er waarschijnlijk tenminste 1 stream op een lagere resolutie blijft bestaan, zonder enige netwerk/verbindingsgarantie. Die andere twee zouden meer prioriteit krijgen. Voor alle streams (dus ook de slechtere lage resolutie stream) moet geregistreerd worden (direct kijken via de streamerswitch links gaat niet meer werken).
Lijkt een beetje op een 'trek in de fles' marketing concept
Attent Sirolf dat je probeert te helpen,quote:Op zondag 29 april 2007 15:23 schreef Sirolf het volgende:
Dat lijkt nogal op een cookie-probleem. Ga eens in je browser (ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt) naar Extra -> Internet-opties... -. Klik op 'Cookies verwijderen...' in het midden links -> OK en start daarna de browser opnieuw op. Zoiets helpt vaak bij dergelijke problemen.
Tuinfluitert, maak gewoon even een nieuw account met een ander emailadres.quote:Op zondag 29 april 2007 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Attent Sirolf dat je probeert te helpen,
met waarschijnlijk oplossingen
om mijzelf weer in te loggen bij Tien,
nu krijg ik het bericht uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet correct.
En hopelijk blijft er toch nog 1 stream open , zonder betaling.
Bedankt![]()
Ideal is een directe betaalmethode van een aantal grote banken.quote:Op zondag 29 april 2007 18:38 schreef easysatellite het volgende:
ik wil best betale ervoor, weet iemand hoe je ervoor kan betalen ik snap niet goed op de tien site staat dit: "Betalen kan via SMS, 0900, i-deal, cc, wallet en wallie" kan iemand me vertelle hoe dat moet? bedankttt
Tuinfluiter.quote:Op zondag 29 april 2007 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Attent Sirolf dat je probeert te helpen,
met waarschijnlijk oplossingen
om mijzelf weer in te loggen bij Tien,
nu krijg ik het bericht uw gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet correct.
En hopelijk blijft er toch nog 1 stream open , zonder betaling.
Bedankt![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef APK het volgende:
Vanmiddag ook lekker voetbal gekeken voor 4¤.
De kans is erg groot dat er nieuwe streamadressen komen, dus de huidige 4-in-1 pagina's die er zijn zullen wel niet meer werken.quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Tuinfluitert, maak gewoon even een nieuw account met een ander emailadres.
Ik ga gewoon dokken, wat boeit die 3.95¤ per maand nou
Vanmiddag ook lekker voetbal gekeken voor 4¤.
Als ze maar wel zorgen dat de pagina's met 4 streams tegelijk blijven werken als je betaalt.![]()
Wat bedoel je precies met 4-in-1 pagina's? Ziet dat er net zo uit als http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De kans is erg groot dat er nieuwe streamadressen komen, dus de huidige 4-in-1 pagina's die er zijn zullen wel niet meer werken.
Ik hoop nog steeds op een Mediaplayer-licentie, dan zou dat volgens mij weinig uit moeten maken, tochquote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef Sirolf het volgende:
De kans is erg groot dat er nieuwe streamadressen komen, dus de huidige 4-in-1 pagina's die er zijn zullen wel niet meer werken.
Het ligt eraan hoe ze dat willen gaan organiseren. Kwestie van afwachten...quote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een Mediaplayer-licentie, dan zou dat volgens mij weinig uit moeten maken, toch
Anders moet Tien maar een vier stream proggie knutselen.
Veel succes iig, ik kijk altijd via jouw site.quote:Op zondag 29 april 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Het ligt eraan hoe ze dat willen gaan organiseren. Kwestie van afwachten...
Binnen enkele dagen weten we vast meer.
jaquote:Op zondag 29 april 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 4-in-1 pagina's? Ziet dat er net zo uit als http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
sms'n waarnaartoe? belle waarnaartoe? ik vind het maar vaag...quote:Op zondag 29 april 2007 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ideal is een directe betaalmethode van een aantal grote banken.
Via SMS lijkt me duidelijk.
Tegen de tijd dat er betaald moet gaan worden komt er vast wel een 'Hoe krijg ik de streams aan de gang voor mensen met een IQ lager dan 80' handleiding. [afbeelding]
Naar mijn oma.quote:Op zondag 29 april 2007 21:37 schreef easysatellite het volgende:
sms'n waarnaartoe? belle waarnaartoe? ik vind het maar vaag...
Avonne en APK ,quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef APK het volgende:
Tuinfluitert, maak gewoon even een nieuw account met een ander emailadres.
Ik ga gewoon dokken, wat boeit die 3.95¤ per maand nou
Die informatie komt op 4 mei pas beschikbaar, het zal allemaal vanzelf duidelijk worden verwacht ik.quote:Op zondag 29 april 2007 21:37 schreef easysatellite het volgende:
[..]
sms'n waarnaartoe? belle waarnaartoe? ik vind het maar vaag...
Graag gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Goh, ja, ook bedankt voor het antwoord op mijn vraag zeg![]()
SMS is in dit geval gewoon een betaalmanier, net zoals dat tegenwoordig met die ringtones gaat tegenwoordig. Je moet dan een bepaalde code SMSen naar een gegeven nummer, waarna je 1 of meerdere berichten terugkrijgt á een bepaald bedrag. Dat bedrag is dan je betaling voor de streams.quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef Armani XL het volgende:
Maareh... als we straks kunnen SMSsen, kunnen we dan ook weer een videocamera winnen![]()
Effe enigszins offtopic: Ik kijk altijd 4 streams tegelijk via jouw pagina op een tv naast mijn computer, dat past altijd keurig.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef Sirolf het volgende:
Die informatie komt op 4 mei pas beschikbaar, het zal allemaal vanzelf duidelijk worden verwacht ik.
Dus we kunnen écht helemaal geen videocamera winnen?quote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
SMS is in dit geval gewoon een betaalmanier, net zoals dat tegenwoordig met die ringtones gaat tegenwoordig. Je moet dan een bepaalde code SMSen naar een gegeven nummer, waarna je 1 of meerdere berichten terugkrijgt á een bepaald bedrag. Dat bedrag is dan je betaling voor de streams.
Verder geen prijsvragen oid dus, puur om te betalen.
Misschien heb je hier wat aan? Zelfgeprutste quick 'n dirty html-streams zonder teksten. Werkt hier goed, daarom ook slechts garantie tot mijn pcquote:Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef APK het volgende:
Effe enigszins offtopic: Ik kijk altijd 4 streams tegelijk via jouw pagina op een tv naast mijn computer, dat past altijd keurig.
Door de boodschap over betaalde streams boven de 4 beelden valt de bedieningsbalk van de onderste twee streams nu weg zodat ik niet meer snel kan switchen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |