nee, dat is brian die aan het woord isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een uurtje geleden gebelt maar ik zit nu al een kwartier zonder geluid...
Gaat ie weer iets bewerkstelligen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, dat is brian die aan het woord is
er is inderdaad geen geluid op de streams. Dat heeft iedereenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een uurtje geleden gebelt maar ik zit nu al een kwartier zonder geluid...
geen idee. ik versta hem sowieso nooit , met zijn langdraderigegelulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gaat ie weer iets bewerkstelligen dan?
Offuh zijn de slimmerikken des interNOTs'al aan een nieuwe hack aant werken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Hebben jullie allemaal al betaald dan sjakies?
Misschien is de vraag groter dan ze dachten, als het maar niet te vaak gebeurdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef avonne het volgende:
[..]
er is inderdaad geen geluid op de streams. Dat heeft iedereen
Ja natuurlijk, lief toch van oom John dat ie ons 8 maanden gratis heeft laten kijken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Hebben jullie allemaal al betaald dan sjakies?
ja en als je in een land woont waar zels de overheid dag en nacht bezig is met het gappen moet je je principes wel overboord gooienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef soylent het volgende:
Goh als er iets betaald moet worden heeft men allemaal "principes", maar als er iets gejat kan worden heeft men een stuk minder last van principes.
Brian?!?!?! Jij mag helemaal niet op fok!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ja en als je in een land woont waar zels de overheid dag en nacht bezig is met het gappen moet je je principes wel overboord gooien
wie niet steelt of erft
zal werken tot hij sterft![]()
Je moet niet ouwehoeren....bedenk je dit joh 100.000 streamers keer 3,95 euro is 395.000 euro per maand...voor wat dan....een stel gillende klootmongolen, daarbij....vind het een super leuk programma maar waarom 6 maanden gratis doen en nu opeens betalen, beetje goedkoop...eerst verslaafd maken en dan opeens geld eisen....loverboy technieken!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef soylent het volgende:
Goh als er iets betaald moet worden heeft men allemaal "principes", maar als er iets gejat kan worden heeft men een stuk minder last van principes.
Lekker belangrijk gratis....enig idee wat een reclame blokje tussen de uitzendingen in kost...wel wat meer dan die 395.000 euro hoor..dus denk je dat Johnny niet genoeg verdient!! kom op zeg...de kijkers maken het programma uiteindeijk niet de bewoners of hij...dat is wat mensen heeeel vaak vergeten zonder kijkers geen programma ...punt simpel toch..tis gewoon geld trekkerijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, lief toch van oom John dat ie ons 8 maanden gratis heeft laten kijken?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Brian?!?!?! Jij mag helemaal niet op fok!
Daar is een hele topicreeks voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef paraquat het volgende:
ik ben een ongelovelijke nerd.....heb net betaald, per sms......krig hem niet aan de gang.....iets met mijn privacy-instellingen.....kan iemand me helpen?? Iets blokkeert het, ik heb geen idee.....please??
ok, ik zei al, ik ben een nerd.......waar? heb ik een bekend probleem??? De betaling is (natuurlijk) geslaagd........hoe verder?quote:
Dude, ik post net de link erachteraan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef paraquat het volgende:
[..]
ok, ik zei al, ik ben een nerd.......waar? heb ik een bekend probleem??? De betaling is (natuurlijk) geslaagd........hoe verder?
bedankt........word er helaas niet wijzer van! ......heb m'n pop-up blokker uit......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, ik post net de link erachteraan.
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers! #3
Ze helpen je in dat topic verderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:40 schreef paraquat het volgende:
[..]
bedankt........word er helaas niet wijzer van! ......heb m'n pop-up blokker uit......![]()
Ik kan je met één ding geruststellen, je bent géén nerd. Nou dat valt al weer mee, tochquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef paraquat het volgende:
ik ben een ongelovelijke nerd.....heb net betaald, per sms......krig hem niet aan de gang.....iets met mijn privacy-instellingen.....kan iemand me helpen?? Iets blokkeert het, ik heb geen idee.....please??
.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Het inloggen niet meer,
ik heb hen al 3 keer eerder een email gestuurd en
elke keer schrijven zij, nu kan je weer inloggen Tuinfluitert,
na het inloggen lees ik opnieuw: wachtwoord, gebruikersnaam niet correct ,( wat ik wel goed doe.)
.quote:Op zondag 29 april 2007 15:23 schreef Sirolf het volgende:
Dat lijkt nogal op een cookie-probleem. Ga eens in je browser (ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt) naar Extra -> Internet-opties... -. Klik op 'Cookies verwijderen...' in het midden links -> OK en start daarna de browser opnieuw op. Zoiets helpt vaak bij dergelijke problemen.
.quote:Op zondag 29 april 2007 19:17 schreef APK het volgende:
Tuinfluitert, maak gewoon even een nieuw account met een ander emailadres.
Paraquat,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef paraquat het volgende:
bedankt.........APK heeft al een paar tips gegeven, maar ik vind niets over SMS-betalingen......heb ook geen login of username moeten aan maken.....kreeg een aantal sms-jes en moest een code invoeren.....that's it!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Paraquat,
Vervelend voor je,
hoop dat je eruit komt of dat A.P.K. of Tien
je kan adviseren hoe je nu waar voor je geld kan krijgen.![]()
Wacht maar tot Brian weer para wordt en met (zelf)moord gaat dreigen.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Het bevalt me eigenlijk wel zo zonder streams. Ik lees gewoon lekker de COSsen, veel leuker!
Echte mannen kijken dat op YouTube!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wacht maar tot Brian weer para wordt en met (zelf)moord gaat dreigen.![]()
Echte mannen krijgen gewoon de streams aan de praat.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Echte mannen kijken dat op YouTube!![]()
Ofzo...![]()
Moet jij Day niet gaan lastig vallen ofzo...quote:Op zondag 6 mei 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Echte mannen krijgen gewoon de streams aan de praat.![]()
precies !!! hadden mijn woorden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:48 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Je moet niet ouwehoeren....bedenk je dit joh 100.000 streamers keer 3,95 euro is 395.000 euro per maand...voor wat dan....een stel gillende klootmongolen, daarbij....vind het een super leuk programma maar waarom 6 maanden gratis doen en nu opeens betalen, beetje goedkoop...eerst verslaafd maken en dan opeens geld eisen....loverboy technieken!!
Dat hebben ze bij Talpa goed door hè ? Kennelijk werkt het toch, ik vond het eerst ook raar, maar eigenlijk hebben ze gewoon gelijk, voor niets gaat de zon op.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef sushiwausi het volgende:
precies !!! hadden mijn woorden kunnen zijn.
ik vindt het ook ongeloveloos dat iedereen maar als schaapjes achter die streams aanholt.
en zo snel ook, echt te erg.
als niemand zou betalen, zijn de streams zo weer gratis hoor.
maar goed.
het kwaad is al geschiedt. iedereen betaalt maar wat graag.
ongeloveloos.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
ik vindt het ook ongeloveloos dat iedereen maar als schaapjes achter die streams aanholt.
maar goed.
ongeloveloos.
Dat dus, als ik zie dat er hier al verslaafden zijn die niet eens dat uurtje konden wachten tot hun maand gratis account geactiveerd was en dus al betaald hebben dan ga ik er vanuit dat er mensen zat zijn die toch wel betalen.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:53 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
maar goed.
ongeloveloos.
Wel op hun voorhoofd dan want er blijken nogal wat probleempjes met het verkrijgen van een accountje......quote:Op zondag 6 mei 2007 16:28 schreef Armani XL het volgende:
Nog maar nauwelijks van de verbazing over het blinde enthousiasme over het 'genereuze' aanbod van de maand gratis streams bekomen, vrees ik dat de verslaving van veel mensen een stuk groter is dan de bereidheid om via een gemeenschappelijke actie weer gratis streams proberen af te dwingen. Dit strategisch weloverwogen aanbod, in combinatie met de relatief geringe (experimentele aanvangs-?) prijs laat zien dat de marketing-afdeling van Tien zeker niet op z'n achterhoofd is gevallen, en zijn doelgroep bijzonder goed ingeschat heeft.
Daarom sprak ik ook met opzet over de márketing-afdeling. De technische afdeling is een heel ander verhaalquote:Op zondag 6 mei 2007 16:39 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Wel op hun voorhoofd dan want er blijken nogal wat probleempjes met het verkrijgen van een accountje......![]()
je hebt een plannetje? tel me more!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:03 schreef pjotter41 het volgende:
stop allemaal met kletsen betaal gewoon niet en alles zal weer gratis zijn geloof me.
Als er niemand meer kijtk gaat ook de USA denken dit gaat niet goed dus toch maar geen DGK in de US.
We zijn toch niet gek!
Als we nu eens allemaal stoppen met betalen om te kijen naar die aso hoerenkast!
Kijk alleen op 1 junu bij de trouwerij als er 250.000 paintballen uit een vliegtuig vallen dat wordt TERROR tegen DGK! Lachen en bij TV10 vergaat hun het lachen dan wel.
als niemand betaald word het net als met big brother.quote:
Of ze nemen het risico en kappen helemaal met de streams. Ik vraag me af of het kijkcijfer er dan daadwerkelijk noemenswaardig op achteruit zal gaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
als niemand betaald word het net als met big brother.
Deze denkt er hetzelfde over.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
Ik heb nu dan een gratis maand, maar ben niet van plan te gaan betalen.
Ik weet niet hoe de andere 99 fokkers daar over denken.
Je hebt alleen voor je PC betaald, maar niet voor je laptop. En misschien kan het zelfs helemaal niet eens:quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef agter het volgende:
ik zit met het volgende probleem:
Heb thuis via mijn vaste pc daadwerkelijk 3,95 betaald om een maand streams te kunnen bekijken. Dit werkt goed bij mij, streams komen gewoon binnen.
Ben echter niet altijd thuis en wil deze streams dus ook via mijn laptop kunnen bekijken.
Maar als ik de streams op mijn laptop wil bekijken, dan kom ik in het betaal gedeelte terecht. Ik heb echter toch al betaald?
Iemand een oplossing hiervoor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |