nee, dat is brian die aan het woord isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een uurtje geleden gebelt maar ik zit nu al een kwartier zonder geluid...
Gaat ie weer iets bewerkstelligen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, dat is brian die aan het woord is
er is inderdaad geen geluid op de streams. Dat heeft iedereenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een uurtje geleden gebelt maar ik zit nu al een kwartier zonder geluid...
geen idee. ik versta hem sowieso nooit , met zijn langdraderigegelulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Gaat ie weer iets bewerkstelligen dan?
Offuh zijn de slimmerikken des interNOTs'al aan een nieuwe hack aant werken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Hebben jullie allemaal al betaald dan sjakies?
Misschien is de vraag groter dan ze dachten, als het maar niet te vaak gebeurdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef avonne het volgende:
[..]
er is inderdaad geen geluid op de streams. Dat heeft iedereen
Ja natuurlijk, lief toch van oom John dat ie ons 8 maanden gratis heeft laten kijken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Hebben jullie allemaal al betaald dan sjakies?
ja en als je in een land woont waar zels de overheid dag en nacht bezig is met het gappen moet je je principes wel overboord gooienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef soylent het volgende:
Goh als er iets betaald moet worden heeft men allemaal "principes", maar als er iets gejat kan worden heeft men een stuk minder last van principes.
Brian?!?!?! Jij mag helemaal niet op fok!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ja en als je in een land woont waar zels de overheid dag en nacht bezig is met het gappen moet je je principes wel overboord gooien
wie niet steelt of erft
zal werken tot hij sterft![]()
Je moet niet ouwehoeren....bedenk je dit joh 100.000 streamers keer 3,95 euro is 395.000 euro per maand...voor wat dan....een stel gillende klootmongolen, daarbij....vind het een super leuk programma maar waarom 6 maanden gratis doen en nu opeens betalen, beetje goedkoop...eerst verslaafd maken en dan opeens geld eisen....loverboy technieken!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef soylent het volgende:
Goh als er iets betaald moet worden heeft men allemaal "principes", maar als er iets gejat kan worden heeft men een stuk minder last van principes.
Lekker belangrijk gratis....enig idee wat een reclame blokje tussen de uitzendingen in kost...wel wat meer dan die 395.000 euro hoor..dus denk je dat Johnny niet genoeg verdient!! kom op zeg...de kijkers maken het programma uiteindeijk niet de bewoners of hij...dat is wat mensen heeeel vaak vergeten zonder kijkers geen programma ...punt simpel toch..tis gewoon geld trekkerijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, lief toch van oom John dat ie ons 8 maanden gratis heeft laten kijken?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Brian?!?!?! Jij mag helemaal niet op fok!
Daar is een hele topicreeks voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:08 schreef paraquat het volgende:
ik ben een ongelovelijke nerd.....heb net betaald, per sms......krig hem niet aan de gang.....iets met mijn privacy-instellingen.....kan iemand me helpen?? Iets blokkeert het, ik heb geen idee.....please??
ok, ik zei al, ik ben een nerd.......waar? heb ik een bekend probleem??? De betaling is (natuurlijk) geslaagd........hoe verder?quote:
Dude, ik post net de link erachteraan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:21 schreef paraquat het volgende:
[..]
ok, ik zei al, ik ben een nerd.......waar? heb ik een bekend probleem??? De betaling is (natuurlijk) geslaagd........hoe verder?
bedankt........word er helaas niet wijzer van! ......heb m'n pop-up blokker uit......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, ik post net de link erachteraan.
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers! #3
Ze helpen je in dat topic verderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:40 schreef paraquat het volgende:
[..]
bedankt........word er helaas niet wijzer van! ......heb m'n pop-up blokker uit......![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |