quote:Op maandag 30 april 2007 04:25 schreef Armani XL het volgende:
Misschien heb je hier wat aan? Zelfgeprutste quick 'n dirty html-streams zonder teksten. Werkt hier goed, daarom ook slechts garantie tot mijn pc
mijn God. Ja kampcommandant!quote:Betaalde livestreams
Je hebt nu een dik half jaar kunnen genieten van onze streams. Vanaf 4 mei vindt er een verandering plaats. Dan staat er een vergoeding tegenover het volgen van de streams. Per dag betaal je 95 eurocent, voor een week 1,95 euro en voor de diehards is er een maandabonnement voor 3,95 euro. Betalen kan via SMS, 0900, i-deal, cc, wallet en wallie.
¤3,- per dagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:43 schreef dl3b het volgende:
Dit krijg je te zien voor de streams van BB Belgie die nu loopt, producent endemol....
http://streaming.kanaaltwee.be/BBLIVE_1
Ik krijg een mededeling of ik eerst wat DRM-componenten wil installerenquote:
Yep kan, via I-deal, ben er nu even wat info aan het zoeken, hier:quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:59 schreef F04 het volgende:
Je kan zeker niet gewoon met de bank betalen?
http://streaming.kanaaltwee.be/BBLIVE_1?MSWMExt=.asfquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik krijg een mededeling of ik eerst wat DRM-componenten wil installeren![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Wat een sukkels bij Tien. Geld vragen voor de live streams... dacht het niet. Ik betaal me al scheel aan andere abonnementen, voor een krakkemikkige live stream ga ik dat echt niet doen. Achja zo kan ik mijn vrijetijd anders besteden, zo erg is dat nog niet.
Inmiddels twijfel ik natuurlijk alweer. Ik wacht het eerst even af, want ik wil wel weer gewoon een scherm met 4 streams, als het via die postzegels gaat, heb ik geen behoefte (denk ik nu).quote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef elcastel het volgende:
Moeten we nou dokken omdat Brian de boel wil gaan rekken ? Ik doe er niet aan mee, bedankt voor zolang het kan/kon.
Als ik me niet vergis was het ooit bij BB nederland 2.50 (gulden nog dacht ik) voor 2 uur stream!quote:
Met Firefox heb je grote problemen ja.. IE werkt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Ik betaal ook niet, ik kan de filmpjes op tien niet eens zien, zul je maar gaan betalen en niets zien.
heb je al een andere browser geprobeerd? ik kon ze eerst in firefox niet zien maar in IE wel, inmiddels ook in firefox, maar misschien vind je het het proberen waard?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
Ik betaal ook niet, ik kan de filmpjes op tien niet eens zien, zul je maar gaan betalen en niets zien.
Dank je Gert!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:06 schreef Gert het volgende:
Kijk ook even naar deze sticky: 1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers!
Maar met IE heb je weer problemen met het 'anoniem posten error'-gezeikquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Met Firefox heb je grote problemen ja.. IE werkt.
Er is mij vanmiddag verteld dat je ze niet via Tien hoeft te bekijken. Je kan ze nog steeds via andere sites zien (Hidiho, Nowlive), maar je zal dan eerst je code in moeten vullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef blomst het volgende:
leuk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:45 schreef Day het volgende:
De eerste 50 users voor 1 maand gratis streams hebben zich aangemeld. Ik laat de top 150 nu los, die hebben tijd genoeg gehad. Iedereen mag zich nu aanmelden en de regel is: wie het eerst komt, wie het maalt.
Oh en iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld staat op de lijst!
First Postquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef Gnavis het volgende:
[..]
leuk!
bij deze meld ik me officieel aan.
meldt*
of clone?quote:
Ja, omdat de streams op vrijdag om 12 uur pas worden uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:10 schreef Skazminko het volgende:
Hahaahah, ik kan nog steeds gratis kijken.![]()
Oh, ik dacht dat ik speciaal was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja, omdat de streams op vrijdag om 12 uur pas worden uitgeschakeld.
Binnenkort de weblog van Jaap ook alleen nog maar toegankelijk tegen betaling ?quote:Ik heb weer een ‘snood’ plan mensen”, zegt hij mysterieus. Hou dus zijn weblog goed in de gaten. En natuurlijk ook de streams...
Ik wil wel betalen, maar waarschijnlijk mag ik de eerste maand gratis kijken omdat ik in de top 100 sta.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:37 schreef melissaatje007 het volgende:
Binnenkort de weblog van Jaap ook alleen nog maar toegankelijk tegen betaling ?
Nog steeds nergens last van hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja, omdat de streams op vrijdag om 12 uur pas worden uitgeschakeld.
Gaat per ip. En op de tala site staat voor 1 pc.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef sander-3 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de streams ook op een andere computer in het netwerk te bekijken? Ik heb de licentie voor een maand, maar ik kan het alleen op 1 pc zien.
Ja klopt, maar ik dacht, misschien is het toch mogelijk.. vind het nogal oneerlijk om twee keer te moeten betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gaat per ip. En op de tala site staat voor 1 pc.
Alle computers in een netwerk hebben voor de router hetzelfde IP, dat is geen probleem.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef Veulen het volgende:
Gaat per ip. En op de tala site staat voor 1 pc.
Oh ja, helemaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef Adik het volgende:
Via sopcast kan de stream peer 2 peer worden doorgelinkt zodat je binnen je netwerk ook kan kijken
We kunnen ook een FOK! Sopcast netwerk/p2p channel beginnen... ;-)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal niet aan gedacht. [afbeelding]
Er staan wat manuals op de site daar. Maar heb nog niet gekeken en/of geprobeerd... zit nog op m'n werk maar kzal vanavond es ff freubelen. Als we live eredivisie voetbal kunnen kijkne moet dit ook wel lukken...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef virish01 het volgende:
Hoe moet je dat dan doen bij sopcast? Ik heb wel dat programma maar als ik die link van een stream kopieer en plak bij adres dan zegt die dat de sopcast adres niet juist is. Wil je het me please uitleggen hoe dat te werk gaat? En btw is het bij jou wel gelukt?
Oke is goed thnx. Ik hoop echt dat dit lukt gek.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef Adik het volgende:
[..]
We kunnen ook een FOK! Sopcast netwerk/p2p channel beginnen... ;-)
[..]
Er staan wat manuals op de site daar. Maar heb nog niet gekeken en/of geprobeerd... zit nog op m'n werk maar kzal vanavond es ff freubelen. Als we live eredivisie voetbal kunnen kijkne moet dit ook wel lukken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |