quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
is pas de 3e keer dat ik zo'n TT heb.. niet zo huilen hequote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
sepo dan![]()
Lenny, kappen nou een met dat MH...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
jaja...jullie dachten zeker van me af te zijn he.........mooi niet.....
![]()
![]()
!!!!
nooit gedachtquote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
jaja...jullie dachten zeker van me af te zijn he.........mooi niet.....
![]()
![]()
!!!!
Al goed.!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
is pas de 3e keer dat ik zo'n TT heb.. niet zo huilen he![]()
![]()
weettoch !!1111!!!1quote:
ja maar....ja maar....bij HM maken ze geen pads voor mijn Senseo....quote:Op donderdag 26 april 2007 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tevens 3 van de 3 maar toch, jullie moeten van de DE af.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zullen we weekendplannetjes delen?
wat heb jij voor aparte senseo?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar....ja maar....bij HM maken ze geen pads voor mijn Senseo....![]()
ik zet nooit een flink pot koffie...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat heb jij voor aparte senseo?
En hoe kan je ooit een flinke pot zetten zonder normaal koffieapparaat?![]()
![]()
primaquote:
Maar echte koffie is zoveel lekkerder..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zet nooit een flink pot koffie......alleen maar Senseo....
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA
neequote:
Vrijdag: examen maken, bruiloftquote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zullen we weekendplannetjes delen?
examen? Wat doe je hier op fok? Leren jij..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
Vrijdag: examen maken, bruiloft
Zaterdag: boodschappen doen, etc.... verder nog te plannen
Zondag: nixen, op balkon hangen in de zon met de laptop
Maandag: sowieso niet koninginnendagvieren....
EEy wat is met jou man?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
Vrijdag: examen maken, bruiloft
Zaterdag: boodschappen doen, etc.... verder nog te plannen
Zondag: nixen, op balkon hangen in de zon met de laptop
Maandag: sowieso niet koninginnendagvieren....
senseo is helemaal geen koffiequote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zet nooit een flink pot koffie......alleen maar Senseo....
![]()
![]()
![]()
Koninginnedag..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
examen? Wat doe je hier op fok? Leren jij..![]()
![]()
waarom geen koninginnedag vieren?![]()
geyl, lekker zweten tegen die vrouw met dit weer enzoquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef Pheno het volgende:
Lang weekendplannen? Sex!
eenschquote:
Daaromquote:Op donderdag 26 april 2007 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geyl, lekker zweten tegen die vrouw met dit weer enzo![]()
![]()
Druk bezig!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
examen? Wat doe je hier op fok? Leren jij..![]()
![]()
waarom geen koninginnedag vieren?![]()
A'dam, daar wil ik al helemaal niet zijn maandag...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
EEy wat is met jou man?
WATSMETSJOU?
Kom ook gewoon naar damsko, chillen op die bootje.
Ik ga met de booot naar a'dam namelijk,
quote:
inderdaad man, ga er eens uitquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
pff saaie mensen![]()
![]()
ga eens dn hort op!
We hebben een douchequote:
heb je nu pas weekend...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
allen ja whatever, t is weekend
Ik blijf ook niet binnen...quote:
Ja, lach maar jij...quote:
Naar buiten!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
koninginnedag vieren
stiekem![]()
Ja, maar je gaat naar buiten met koninginnedag..quote:
Misschien weer een keer naar de dierentuin op maandag, ipv vloerkleedjes kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat naar buiten met koninginnedag..
Dan kom je toch koninginnedag onder ogen..
De medicatie slaat aan, maar echt 100% genezen zal het nooitquote:
vloerkleedjes kijken?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien weer een keer naar de dierentuin op maandag, ipv vloerkleedjes kijken
of de stad in en daarna zuipen. Maar eerst weer op foto jacht in de dierentuinquote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
vloerkleedjes kijken?
Nee op zo'n manier is koninginnedag ruk natuurlijk, hoe oud ben je.. ga gewoon zuipen en de stad in![]()
maar jij was toch een koninginnedaghater?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
of de stad in en daarna zuipen. Maar eerst weer op foto jacht in de dierentuin
ik zie nooit vloerkleedjes met koninginnedagquote:Op donderdag 26 april 2007 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien weer een keer naar de dierentuin op maandag, ipv vloerkleedjes kijken
Ik alleen mensen en bier.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zie nooit vloerkleedjes met koninginnedag
Enkel veel mensen en bier en water en boten
He bah.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De medicatie slaat aan, maar echt 100% genezen zal het nooit
Ik alleen de pc en tv...quote:
Was eigenlijk wel het plan maar ik zit vrij krap bij kas en aangezien ik dan een keer mijn ov zou willen gebruiken is dat kankerding niet geldig.quote:
Niet als je uit de centra van de steden blijft...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat naar buiten met koninginnedag..
Dan kom je toch koninginnedag onder ogen..
Bah, saaie mensen..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik alleen de pc en tv...![]()
oh en wellicht een rustige plek buiten, waar geen idioten rondhangen en waar wel zon is!![]()
ligt aan jou, heb nergens last van..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:31 schreef Diovarus het volgende:
KILL KILL
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Dat spreekt voor zich... ik kom van boven de rivieren...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bah, saaie mensen..![]()
![]()
![]()
Je haat zeker ook carnaval?![]()
![]()
Er zijn genoeg mensen die uit het noorden komen om hier te carnavallen..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich... ik kom van boven de rivieren...![]()
De meesten echter niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die uit het noorden komen om hier te carnavallen..
quote:maar je bent saai![]()
nieuwjaar?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:33 schreef OA het volgende:
Ik zal nog even verder opsommen:
- koninginnedag
- carnaval
- moederdag/vaderdag
- valentijnsdag
- nieuwjaarsdag
![]()
Is er overdag wat te doen met nieuwjaarsdag dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb geen hekel aan carnaval, ben het ook (1 dag) wezen vieren dit jaar, voor het eerst.
Verder heb ik wel een hekel aan veel feestdagen, kerst, pasen, moeder/vaderdag, valentijnsdag nieuwjaarsdag, oudjaarsdag, (alleen 's nachts vind ik wel prima).
Jahoor!quote:
Ja, verrot zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is er overdag wat te doen met nieuwjaarsdag dan?![]()
Niemand houd van katers maar voort wat hoort wat..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, verrot zijn.
Knetterverrot.
Daarom haat ik het, hoewel ik afgelopen nieuwjaarsdag wel een mooie dag had
Niet iedereen houdt van dezelfde dingen!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik blijf geschokt, ik ga mijn 2e lunch maken.. en even playstationen brbrbrb
Ik heb het idee dat jij vaak een kater hebtquote:Op donderdag 26 april 2007 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand houd van katers maar voort wat hoort wat..
hoe dan ook, brbrrbrbrbrb
Nee, da's maar goed ookquote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van dezelfde dingen!![]()
Playstationse!![]()
fokkenquote:
nah, ik speel 1 pcspel en ik heb een WIi en DS. Schijnt.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
Game je veel?
Ik doe dat echt nooit...
schijnt?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, ik speel 1 pcspel en ik heb een WIi en DS. Schijnt.
Ja, het is supergrappig. Tennis door met die afstandsbediening te zwaaien. En zwaardvechten is helemaal cool. AL ben ik blij dat ik gordijnen hebquote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schijnt?
Bevalt die wii nou een beetje?
Ik vind dat dat ding een verschrikkelijke naam heeft, maar 't schijnt nog best grappig te zijn.
En je moet veel bewegen ofzo met dat ding
Klopt daar wat van?
Mariokart op de DS!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het is supergrappig. Tennis door met die afstandsbediening te zwaaien. En zwaardvechten is helemaal cool. AL ben ik blij dat ik gordijnen heb
Werkt 't wel echt een beetje?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het is supergrappig. Tennis door met die afstandsbediening te zwaaien. En zwaardvechten is helemaal cool. AL ben ik blij dat ik gordijnen heb
Ja, ik heb nog geen dingen meegemaakt dat ik die afstandsbediening het raam uit zou willen gooien. Hij neemt echt goed waar.Met bowlen speel je zelfs ook met effect. Echt cool.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Werkt 't wel echt een beetje?
Ik kan me altijd zo slecht voorstellen dat dat ding goed je bewegingen kan waarnemen...
Lijken de bewegingen die je moet maken bij bijv. mariotennis ook echt op tennis?
Heb je nog goeie tips voor spellen..
.Bestaat bijvoorbeeld mario party ook voor de wii?
Muckie!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
max havelaar koffie
en dan ook nog rietsuiker erin zeker![]()
![]()
OAquote:
awwwwwquote:Een vrouw naar mijn hart!!![]()
Muckquote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
max havelaar koffie
![]()
eer-ikquote:
Kijk, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 26 april 2007 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
eer-ik![]()
![]()
ja, voel me heel wat beter dan gisteren
ik ben zelfs al een heel eind wezen wandelen
moest mijn fiets naar de fietsenmaker brengen
Ik zal het maar niet dubbel opnemenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je kijken hoe'n slechte dag m'n poes heeft
[afbeelding]
Ah fokking tyfus, stom webfilter, ik zag het plaatje niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet dubbel opnemen
Gelukkig gaat het dus al beter!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
eer-ik![]()
![]()
ja, voel me heel wat beter dan gisteren
ik ben zelfs al een heel eind wezen wandelen
moest mijn fiets naar de fietsenmaker brengen
haha, ik dacht alquote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah fokking tyfus, stom webfilter, ik zag het plaatje niet.
Die beesten kunnen zo heerlijk lui zijn!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws
Wandelen is ok heel zo erg nog niet met dit weer
Moet je kijken hoe'n slechte dag m'n poes heeft
[afbeelding]
mja, dat heb ik vaker. Alle tinypic mag ik niet zien van de webfilter van mijn baasquote:
mooi hequote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Die beesten kunnen zo heerlijk lui zijn!![]()
Ik moet morgenmiddag naar de dierenarts met mijn kat....![]()
Vanwege een troebel oog..![]()
Ik heb tevaak een kater inderdaad. Deze week echter nog geen 1.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij vaak een kater hebt
Op een of andere manier staan veel posts van je bij mij bekend als posts waarin je vermeldt een kater te hebben
goeie zaakquote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb tevaak een kater inderdaad. Deze week echter nog geen 1.![]()
![]()
![]()
blablabla ik ben onervaren en drink al 10 jaar geen mh meer en weet niet wat de kwaliteit nu wel goed is en ik haat koffieboerenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
max havelaar koffie
![]()
Maar je gaat de avond nog inquote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef OA het volgende:
Het zou vandaag een rustige fokdag worden....![]()
en met slechts een kleine 100 posts vandaag, is dat ook tot nu toe aardig gelukt...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooi he
Die van mij doet niet anders.
Of het nou buiten of in mijn mand is
Daar ligt ie ook nogal graag in, deze heeft de rare gewoonte om zo'n beetje óp m'n hoofd te gaan liggen.
Ben vanavond naar de film...quote:
mag niet van mijn huisbaasquote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neem er een
Maar niet zo een als deze, want deze is duur
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Die van mij lag vanochtend in de open haard...![]()
Ik drink zo goed als elke dag maar daar krijg ik geen katers van. Eigelijk alleen na de stapavonden en op zondag.quote:
da's naadje.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
mag niet van mijn huisbaas
maar als ik in een normaal huis ga wonen komt er zeker weten eentje![]()
Ja, maar het is niet de eerste keer... dus ik weet wat er aan de hand is... niets ernstigs, is binnen een week weer over, mits medicijnen!quote:
ik denk het welquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's naadje.
Gewoon stiekem doen joh, merkt ie toch niet
Ik drink niet meer elke dag, heb dat wel een tijdje gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik drink zo goed als elke dag maar daar krijg ik geen katers van. Eigelijk alleen na de stapavonden en op zondag.![]()
jij?
Ja..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die beesten sporen echt niet..
M'n andere poes gaat altijd graag in een picknickmand liggen
pis-artsenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet de eerste keer... dus ik weet wat er aan de hand is... niets ernstigs, is binnen een week weer over, mits medicijnen!![]()
De dierenarts wil echter geen medicatie geven voordat zij dat beest gezien heeft...![]()
ja, da's wel zielig idd.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik denk het wel
en ik vind het ook zielig trouwens, een kat op 4-hoog zonder mogelijkheden om naar buiten te gaan
daarom wachten we ook nog evenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, da's wel zielig idd.
Die van mij kunnen gaan ens taan waar ze willen, alleen als ze naar boven gaan heben ze pech, dan moeten ze daar de hele dag blijven.
Maar ze kunnen wel gewoon te pas en te onpas naar binnen en naar buiten lopen
op, onder, achter, in, iddquote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ja..
of in de wasbak of het bad als er nog een laagje water in staat...
en uiteraard overal onder en achter... vooral achter de verwarming....![]()
de witte kat van mijn vriendin ging tijdens het barbeceuen de zak met houtskool kopjes gevenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
op, onder, achter, in, idd
Rare figuren zijn het eigenlijk
geef je groot gelijkquote:
hahaquote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef Muck het volgende:
[..]
de witte kat van mijn vriendin ging tijdens het barbeceuen de zak met houtskool kopjes geven
ik heb een konijnquote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geef je groot gelijk
Ik heb hier ook nog een hond lopen, die loopt ook gewoon een beetje naar binnen en naar buiten enzo...
Alle dieren doen hier gewoon waar ze zin in hebben
jaquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha
Ik hou neit zo van witte katten, ik wil weer een dikke rooie kater
zijn rooie poezen speciaal?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
liever nog een rooie poes, das heeeeeeeeel bijzonder
Ik heb een kat die eruit ziet als die van eer-ik en eentje die rood is met een beetje wit.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
liever nog een rooie poes, das heeeeeeeeel bijzonder
iddquote:
mijn andere is zwart, en iedereen vind mijn hond lievquote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een kat die eruit ziet als die van eer-ik en eentje die rood is met een beetje wit.![]()
Ik heb het niet zo op honden...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn andere is zwart, en iedereen vind mijn hond liev
ja, genetisch heel lastig, blablablaquote:
quote:Ik ken er wel een, zat bij me in de klas vorig jaar![]()
het kan me eigenlijk niet schelen... als ie maar tof isquote:Maar ik wil liever een kater, die zijn wat groter nog, en 10 keer zo lui
jazegtie...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op honden...
Heb trouwens ook nog een goudvis van 13 jaar oud...![]()
ze kunnen een jaar of 40 wordenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazegtie...
kunnen die apparaten zou oud worden?
Ik had afgelopen zomer vissen in m'n zwembad gedaan, maar m'n katten vonden dat nogal leuk,
ik heb er 1 kunnen redden, die heeft maar een halve staartvin nu, en die zwemt nu in de (veiligere) vijver
Mijn hond kan je niet anders dan lief/tof vinden, want dat is ie gewoon.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, genetisch heel lastig, blablabla
[..]
[..]
het kan me eigenlijk niet schelen... als ie maar tof is
[afbeelding]
mijn 2 huisdieren
konijnenknabbelsquote:Op donderdag 26 april 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
14.gif.
Wat ligt er voor rommel op tafel dan?
die witte/groene/oranje zooi?
oh, die kan je gewoon eten hequote:
pfffff, 40-13=27quote:
Ik verwacht van nietquote:
tuurlijk kun je dat etenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, die kan je gewoon eten he
Ik heb die wel eens op, want iemand geloofde niet dat je dat kon eten...
Nou weet ik niet of het slecht voor me was ofzo, maar ik heb geen rare bijwerkingen gehad
Ik heb ook weleens kattenvoer op...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, die kan je gewoon eten he
Ik heb die wel eens op, want iemand geloofde niet dat je dat kon eten...
Nou weet ik niet of het slecht voor me was ofzo, maar ik heb geen rare bijwerkingen gehad
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
pfffff, 40-13=27
2007+27=2034...
25+27=52...
Dat beest kan dus nog leven als ik 52 ben...![]()
Ik vond het niet eens echt goor, smaakte meer naar niks gewoonquote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk kun je dat eten
gewoon geperste tarwevlokken
en mja, ze zijn goor, maar niet schadelijk
en je weet dat ze hun hele leven blijven groeien?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef OA het volgende:
[..]
pfffff, 40-13=27
2007+27=2034...
25+27=52...
Dat beest kan dus nog leven als ik 52 ben...![]()
duur?!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet
Maar ik wist dat niet...
Dat die apparaten zo duur konden worden...
dat is dan weer wat minder goed voor je.... daar zit namelijk as is, voor een mooie glanzende vachtquote:
Ja, daar ben ik inmiddels wel achter..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
en je weet dat ze hun hele leven blijven groeien?
dan zit je op je 52e met vis-zilla in een kommetje
Toen was ik 8 ofzo... en nu, 17 jaar later, leef ik nog steeds!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is dan weer wat minder goed voor je.... daar zit namelijk as is, voor een mooie glanzende vacht
eeeeh. Oudquote:Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
duur?!
kost geen drol man
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:55 schreef OA het volgende:
[quote]Op donderdag 26 april 2007 16:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik inmiddels wel achter..
De vis is al 2 keer verhuisd!![]()
waren het allemaal van die harde brokken, of van die zachte rommel met vet enzo erbij?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Toen was ik 8 ofzo... en nu, 17 jaar later, leef ik nog steeds!![]()
als je niet elke dag een paar blikjes achterover kiepert kan het geen kwaad hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Toen was ik 8 ofzo... en nu, 17 jaar later, leef ik nog steeds!![]()
dan tief je die toch in de vijver, heb je er ook geen omkijken meer naar.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
iedereen denkt: och, leuk, simpel visjes houden.... totdat ze na een jaar of 30 nog rond spetteren
jij snapt hetquote:Op donderdag 26 april 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan tief je die toch in de vijver, heb je er ook geen omkijken meer naar.
ma flodder at het ookquote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
als je niet elke dag een paar blikjes achterover kiepert kan het geen kwaad hoor
waarom dacht je dat zwervers zo'n mooie glanzende baard hebben?
ik heb vlak bij huis een slootje met waterval, die zowat door de hele wijk looptquote:Op donderdag 26 april 2007 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jeweets
je moet alleen wel een vijvert hebben, of een sloot
Gewoon een paar brokjes!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waren het allemaal van die harde brokken, of van die zachte rommel met vet enzo erbij?
oooooh, ik dacht van die zut uit een blikjequote:
Poepigquote:Op donderdag 26 april 2007 17:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb vlak bij huis een slootje met waterval, die zowat door de hele wijk loopt
er zit nu trouwens ook een zwaan te broeden
veel plezier @ bios OAquote:Op donderdag 26 april 2007 17:02 schreef OA het volgende:
Mensen, ik ga naar huis.
Genieten van een welverdiend lang weekend!![]()
Tot later vandaag!![]()
quote:
haha, alle zwanen zijn mietjes ik kan ze met m'n handen op m'n rug aanquote:Op donderdag 26 april 2007 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
kom er maar niet te dicht bij in de buurt
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, alle zwanen zijn mietjes ik kan ze met m'n handen op m'n rug aan
ach jawel, ik ben een enorme bikkelquote:Op donderdag 26 april 2007 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
kom maar niet te dicht bij mij in de buurt danmijn kun je ech nie aan
maar ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 17:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach jawel, ik ben een enorme bikkel
oh jaquote:Met die meet móet ik wel bij je in de buurt komen toch?
en mannenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar wees maar niet bang hoor, ik zal je niet aanvallen
Ohja, en vrouwen![]()
sexy zijn wij hequote:
niet allemaal, maar sommigenquote:
quote:Jullie zijn nog veeeeeeel seksie-er![]()
![]()
mijn pincode?quote:Maareh, muck, i kweet niet meer wat ik wilde vragen
Ik wel uiteraardquote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef Muck het volgende:
[..]
niet allemaal, maar sommigen
over 5 dagen is die van mij terug... helemaal bruin enzo
[..]
dank je
[..]
mijn pincode?
He maar muckie, ik moet even de tafel dekkenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef Muck het volgende:
ik wordt niet bruin
dat zijn 4 zessen, maar ik zeg niet in welke volgorde hoor!
ik moet ook eten gaan makenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
He maar muckie, ik moet even de tafel dekken
klinkt bekendquote:Op donderdag 26 april 2007 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een opberghok aan het opruimen van 1 bij 1. Nu al 3 volle vuilniszakken..
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, ik heb een chocolade kick.
moet je eens kijken op mtvquote:
Ik ga eens even gluren.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:37 schreef Muck het volgende:
moet je eens kijken op mtv
dom programma, lekker vent
de blonde zweedquote:Op donderdag 26 april 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
Over welke vent hebben we het Muck?
Jammer van de snor.quote:
snor?!quote:
Wat is dat dan op z'n bovenlip?quote:
zo nog maar eens goed kijken, want ik heb geen snor gezienquote:
Geen HD tvquote:Op donderdag 26 april 2007 17:43 schreef Muck het volgende:
[..]
zo nog maar eens goed kijken, want ik heb geen snor gezien
Ja echt hequote:Op donderdag 26 april 2007 17:43 schreef Diovarus het volgende:
Wat een disscusie over een snor.
goed hequote:Op donderdag 26 april 2007 17:43 schreef Diovarus het volgende:
Wat een disscusie over een snor.
ik val normaal ook niet echt op blond, maar voor scandinavische mannen maak ik dan weer een uitzonderingquote:Op donderdag 26 april 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, ik val niet echt op blond maar lichamelijk was ie best aantrekkelijk.
Heheh waarom dat?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:46 schreef Muck het volgende:
ik val normaal ook niet echt op blond, maar voor scandinavische mannen maak ik dan weer een uitzondering
Zegt me niets Dio.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:46 schreef Diovarus het volgende:
Imand die film al gezien trouwens employe of the month?
ooh. Dan val ik af.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef Kuukske het volgende:
Snorren zijn yuck. Ongeschoren koppies zijn dan wel weer geyl.
Damn idd. Ik ga me er haast mee bemoeienquote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wat nou scheren
Die discussie gaat nergens over nee![]()
Hm, ik kijk geen tv op het moment.quote:
ooh okay.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ik kijk geen tv op het moment.
vriendjes die de hele dag gewerkt hebben en dan ongeschoren thuiskomenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef Kuukske het volgende:
Snorren zijn yuck. Ongeschoren koppies zijn dan wel weer geyl.
Exactemunto.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef Muck het volgende:
vriendjes die de hele dag gewerkt hebben en dan ongeschoren thuiskomen![]()
Het is maar waar de voorkeur ligt, hoewel ik je misschien toch gelijk moet geven. Kimi Raikkonen is ook om te smikkelenquote:
Smakelijkquote:
zal ik doen Kuuk...quote:Op donderdag 26 april 2007 17:52 schreef Kuukske het volgende:
Hallo JJ. Doe je de groentjes aan Papier?
oh menquote:Op donderdag 26 april 2007 17:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is maar waar de voorkeur ligt, hoewel ik je misschien toch gelijk moet geven. Kimi Raikkonen is ook om te smikkelen
leer steeds meer over jequote:Op donderdag 26 april 2007 17:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zal ik doen Kuuk.......maar eerst ff gitaar spelen...
![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 17:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awwww je hebt me wel gezien....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:55 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk
hoe kan ik jou nou over het hoofd zien?
hoi JJquote:Op donderdag 26 april 2007 18:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
papier is heel lief....!!!!
Dank je.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoi JJ
Papier van Océ zuigt
Maar jouw papier komt niet van Océ toch?
ohhh bedoeld ie dat....quote:Op donderdag 26 april 2007 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoi JJ
Papier van Océ zuigt
Maar jouw papier komt niet van Océ toch?
ZIe je nou, Océ zuigtquote:Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Océ heeft me vandaag zijn nutteloosheid weer bewezen.
wat dacht jequote:Op donderdag 26 april 2007 18:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh bedoeld ie dat......ik dacht al......
![]()
Die snipper.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat je "mijn" Papier niet lief vond....![]()
de eikol!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Die snipper.
Mag ik ook niet
Hij noemde me jongetje
elke vriezer toch?quote:
in mijn vriezer liggen niet standaard ijsklonten hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 18:37 schreef Diovarus het volgende:
[..]
elke vriezer toch?
Ik heb ze ookal
oohquote:Op donderdag 26 april 2007 18:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in mijn vriezer liggen niet standaard ijsklonten hoor
Ik niet..quote:Op donderdag 26 april 2007 18:43 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ooh
Ik heb ze ook altijd liggen in de winter![]()
Dan bel je toch ietsquote:Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef Pheno het volgende:
Chicken tonight, ik heb geen zin om echt te koken vandaag
Nah, ik wil altijd wel wat koken, anders ga ik wel uit eten.quote:
Ja, ok, daar zit wat in...quote:Op donderdag 26 april 2007 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik wil altijd wel wat koken, anders ga ik wel uit eten.
plaatjesquote:Op donderdag 26 april 2007 18:54 schreef Pheno het volgende:
Fuck, daar gaat mijn sociale leven
De aankondiging van Blizzard lijkt bekend: StarCraft 2
Smakelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 18:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eten
19 mei hoop ikquote:
Waarmee kan ik het vergelijkenquote:
Starcraft 1, mag ik hopenquote:
zijn daar plaatjes vanquote:
OMG. Zeg me.....dat het niet zo is. Zeg me dat het niet zo is. Zeg me, dat het niet waar is.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:36 schreef Diovarus het volgende:
[..]
zijn daar plaatjes van![]()
Wat voor soort game
Ben je een beller?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
Heee ik ben weer terug (al een tijdje)
Lamme dag gehad zeg
Moe..
Ik moet enquetes afnemen
Jah sorry hoor. Echt nooit van gehoord.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMG. Zeg me.....dat het niet zo is. Zeg me dat het niet zo is. Zeg me, dat het niet waar is.
www.blizzard.com, daar moet je deel 1 kunnen vinden.
Het beste RTS spel allertijden, wat nog steeds gespeeld wordt, zelfs kampioenschappen
Nee, het maakt niet uit hoe ik het doe, we meoten met ons groepje 50 respondenten hebben. Dus ik moet (gelukkig) maar 8.quote:
Ik denk dat het nog 5 euro kost inclusief uitbreiding. ga je dan nog downloaden?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:51 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Jah sorry hoor. Echt nooit van gehoord.
Zal hem wel downloaden kopen
jah, dan kan ik hem makkelijker weggooienquote:Op donderdag 26 april 2007 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog 5 euro kost inclusief uitbreiding. ga je dan nog downloaden?
We zijn lekker knus met zijn 2enquote:
gelukkigquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef Muck het volgende:
mja, ik moet eigenlijk nog vanalles doen, maar ik heb geen zin
ik ga eerst maar eens lekker douchen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |