quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
is pas de 3e keer dat ik zo'n TT heb.. niet zo huilen hequote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef OA het volgende:
sepo dan![]()
Lenny, kappen nou een met dat MH...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
jaja...jullie dachten zeker van me af te zijn he.........mooi niet.....
![]()
![]()
!!!!
nooit gedachtquote:Op donderdag 26 april 2007 14:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
jaja...jullie dachten zeker van me af te zijn he.........mooi niet.....
![]()
![]()
!!!!
Al goed.!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
is pas de 3e keer dat ik zo'n TT heb.. niet zo huilen he![]()
![]()
weettoch !!1111!!!1quote:
ja maar....ja maar....bij HM maken ze geen pads voor mijn Senseo....quote:Op donderdag 26 april 2007 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tevens 3 van de 3 maar toch, jullie moeten van de DE af.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zullen we weekendplannetjes delen?
wat heb jij voor aparte senseo?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar....ja maar....bij HM maken ze geen pads voor mijn Senseo....![]()
ik zet nooit een flink pot koffie...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat heb jij voor aparte senseo?
En hoe kan je ooit een flinke pot zetten zonder normaal koffieapparaat?![]()
![]()
primaquote:
Maar echte koffie is zoveel lekkerder..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zet nooit een flink pot koffie......alleen maar Senseo....
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
LALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALA
neequote:
Vrijdag: examen maken, bruiloftquote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zullen we weekendplannetjes delen?
examen? Wat doe je hier op fok? Leren jij..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
Vrijdag: examen maken, bruiloft
Zaterdag: boodschappen doen, etc.... verder nog te plannen
Zondag: nixen, op balkon hangen in de zon met de laptop
Maandag: sowieso niet koninginnendagvieren....
EEy wat is met jou man?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
nee![]()
[..]
Vrijdag: examen maken, bruiloft
Zaterdag: boodschappen doen, etc.... verder nog te plannen
Zondag: nixen, op balkon hangen in de zon met de laptop
Maandag: sowieso niet koninginnendagvieren....
senseo is helemaal geen koffiequote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zet nooit een flink pot koffie......alleen maar Senseo....
![]()
![]()
![]()
Koninginnedag..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
examen? Wat doe je hier op fok? Leren jij..![]()
![]()
waarom geen koninginnedag vieren?![]()
geyl, lekker zweten tegen die vrouw met dit weer enzoquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef Pheno het volgende:
Lang weekendplannen? Sex!
eenschquote:
Daaromquote:Op donderdag 26 april 2007 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geyl, lekker zweten tegen die vrouw met dit weer enzo![]()
![]()
Druk bezig!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
examen? Wat doe je hier op fok? Leren jij..![]()
![]()
waarom geen koninginnedag vieren?![]()
A'dam, daar wil ik al helemaal niet zijn maandag...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
EEy wat is met jou man?
WATSMETSJOU?
Kom ook gewoon naar damsko, chillen op die bootje.
Ik ga met de booot naar a'dam namelijk,
quote:
inderdaad man, ga er eens uitquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
pff saaie mensen![]()
![]()
ga eens dn hort op!
We hebben een douchequote:
heb je nu pas weekend...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
allen ja whatever, t is weekend
Ik blijf ook niet binnen...quote:
Ja, lach maar jij...quote:
Naar buiten!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
koninginnedag vieren
stiekem![]()
Ja, maar je gaat naar buiten met koninginnedag..quote:
Misschien weer een keer naar de dierentuin op maandag, ipv vloerkleedjes kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat naar buiten met koninginnedag..
Dan kom je toch koninginnedag onder ogen..
De medicatie slaat aan, maar echt 100% genezen zal het nooitquote:
vloerkleedjes kijken?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien weer een keer naar de dierentuin op maandag, ipv vloerkleedjes kijken
of de stad in en daarna zuipen. Maar eerst weer op foto jacht in de dierentuinquote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
vloerkleedjes kijken?
Nee op zo'n manier is koninginnedag ruk natuurlijk, hoe oud ben je.. ga gewoon zuipen en de stad in![]()
maar jij was toch een koninginnedaghater?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
of de stad in en daarna zuipen. Maar eerst weer op foto jacht in de dierentuin
ik zie nooit vloerkleedjes met koninginnedagquote:Op donderdag 26 april 2007 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien weer een keer naar de dierentuin op maandag, ipv vloerkleedjes kijken
Ik alleen mensen en bier.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zie nooit vloerkleedjes met koninginnedag
Enkel veel mensen en bier en water en boten
He bah.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De medicatie slaat aan, maar echt 100% genezen zal het nooit
Ik alleen de pc en tv...quote:
Was eigenlijk wel het plan maar ik zit vrij krap bij kas en aangezien ik dan een keer mijn ov zou willen gebruiken is dat kankerding niet geldig.quote:
Niet als je uit de centra van de steden blijft...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat naar buiten met koninginnedag..
Dan kom je toch koninginnedag onder ogen..
Bah, saaie mensen..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik alleen de pc en tv...![]()
oh en wellicht een rustige plek buiten, waar geen idioten rondhangen en waar wel zon is!![]()
ligt aan jou, heb nergens last van..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:31 schreef Diovarus het volgende:
KILL KILL
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Dat spreekt voor zich... ik kom van boven de rivieren...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bah, saaie mensen..![]()
![]()
![]()
Je haat zeker ook carnaval?![]()
![]()
Er zijn genoeg mensen die uit het noorden komen om hier te carnavallen..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich... ik kom van boven de rivieren...![]()
De meesten echter niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die uit het noorden komen om hier te carnavallen..
quote:maar je bent saai![]()
nieuwjaar?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:33 schreef OA het volgende:
Ik zal nog even verder opsommen:
- koninginnedag
- carnaval
- moederdag/vaderdag
- valentijnsdag
- nieuwjaarsdag
![]()
Is er overdag wat te doen met nieuwjaarsdag dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb geen hekel aan carnaval, ben het ook (1 dag) wezen vieren dit jaar, voor het eerst.
Verder heb ik wel een hekel aan veel feestdagen, kerst, pasen, moeder/vaderdag, valentijnsdag nieuwjaarsdag, oudjaarsdag, (alleen 's nachts vind ik wel prima).
Jahoor!quote:
Ja, verrot zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is er overdag wat te doen met nieuwjaarsdag dan?![]()
Niemand houd van katers maar voort wat hoort wat..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, verrot zijn.
Knetterverrot.
Daarom haat ik het, hoewel ik afgelopen nieuwjaarsdag wel een mooie dag had
Niet iedereen houdt van dezelfde dingen!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik blijf geschokt, ik ga mijn 2e lunch maken.. en even playstationen brbrbrb
Ik heb het idee dat jij vaak een kater hebtquote:Op donderdag 26 april 2007 15:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand houd van katers maar voort wat hoort wat..
hoe dan ook, brbrrbrbrbrb
Nee, da's maar goed ookquote:Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van dezelfde dingen!![]()
Playstationse!![]()
fokkenquote:
nah, ik speel 1 pcspel en ik heb een WIi en DS. Schijnt.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
Game je veel?
Ik doe dat echt nooit...
schijnt?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, ik speel 1 pcspel en ik heb een WIi en DS. Schijnt.
Ja, het is supergrappig. Tennis door met die afstandsbediening te zwaaien. En zwaardvechten is helemaal cool. AL ben ik blij dat ik gordijnen hebquote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schijnt?
Bevalt die wii nou een beetje?
Ik vind dat dat ding een verschrikkelijke naam heeft, maar 't schijnt nog best grappig te zijn.
En je moet veel bewegen ofzo met dat ding
Klopt daar wat van?
Mariokart op de DS!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het is supergrappig. Tennis door met die afstandsbediening te zwaaien. En zwaardvechten is helemaal cool. AL ben ik blij dat ik gordijnen heb
Werkt 't wel echt een beetje?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het is supergrappig. Tennis door met die afstandsbediening te zwaaien. En zwaardvechten is helemaal cool. AL ben ik blij dat ik gordijnen heb
Ja, ik heb nog geen dingen meegemaakt dat ik die afstandsbediening het raam uit zou willen gooien. Hij neemt echt goed waar.Met bowlen speel je zelfs ook met effect. Echt cool.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Werkt 't wel echt een beetje?
Ik kan me altijd zo slecht voorstellen dat dat ding goed je bewegingen kan waarnemen...
Lijken de bewegingen die je moet maken bij bijv. mariotennis ook echt op tennis?
Heb je nog goeie tips voor spellen..
.Bestaat bijvoorbeeld mario party ook voor de wii?
Muckie!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
max havelaar koffie
en dan ook nog rietsuiker erin zeker![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |