er bestaan geen domme vragen, maar alleen domme antwoorden; zei mijn vmbo leraar altijdquote:Op donderdag 26 april 2007 10:20 schreef -SL- het volgende:
stel je altijd zoveel vragen, ikhebeenvraagje?
geloof me zo leuk is t nietquote:Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Ik wil graag een beroemde fokuser worden!
Dat mensen zeg maar wakker worden s'ochtends of uit hun werk komen etc. en dan naar de computer sprinten om mij hoogstpersoonlijk te vertellen wat er is gebeurd.
Bij het woord naamtopic dat er dan aan mij wordt gedacht en dat ik ieder weekend moet kiezen bij welke vrouwelijke fokuser ik dit keer ga 'slapen'.
Wat moet ik hier allemaal voor doen?
Maar ja daar isie ook vmbo leraar voorquote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen, maar alleen domme antwoorden; zei mijn vmbo leraar altijd
Ik kan ook naar Limboland reizen en dan maikuuul opzoeken. Dan sla ik hem kapot en maaik daar foto's van. Dat zou mij ook een bekende user maken toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar ja daar isie ook vmbo leraar voor![]()
OT:
Met iemand op je werk batsen en hier verslag doen
tietuh posten
de hond van danny neuken
als clowntje een paspoort aanvragen
een hendig sjieke brommer kopen
maar vooral, je echte leven opgeven en hier 24/7 rondhangen en veel posten![]()
Ik vraag alleen of je altijd zoveel vragen, stelt!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen, maar alleen domme antwoorden; zei mijn vmbo leraar altijd
Ik stel best veel vragen ja, te lui om iets zelf te onderzoeken.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of je altijd zoveel vragen, stelt!
Geef GVD gewoon antwoord en begin geen politieke en irritante, antwoorden te geven!
Nogmaals;
Stel je altijd zoveel vragen, ikhebeenvraagje?
Wat doe je stoer tegen mij?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Biogarde het volgende:
Begin eerst maar eens met minder de mongool uithangen, schelden, de n00b uithangen, topic's verzieken en probeer niet OVERAL in te reageren. Is het topic niet leuk, open je een nieuwe en kijk je of je daar in kan reageren. Ontopic dan.
Doen!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Ik kan ook naar Limboland reizen en dan maikuuul opzoeken. Dan sla ik hem kapot en maaik daar foto's van. Dat zou mij ook een bekende user maken toch?
Of gaat fok! dan mijn gegevens aan de politie geven?
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Wat doe je stoer tegen mij?
Je bent momenteel een ontiegelijke kutuser. Face it, je verziekt momenteel ieder topic. Forumbreed.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Wat doe je stoer tegen mij?
Ja, dat zou wat zijn zeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Biogarde het volgende:
. Is het topic niet leuk, open je een nieuwe en kijk je of je daar in kan reageren. Ontopic dan.
waar heb je het over?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat zou wat zijn zeg.
een eigen topic maken, en daarna nog eens meemaken dat je er niet eens in kan posten!
Dat zie je helemaal fout, ik verziek alleen kuttopics die nergens over gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 10:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent momenteel een ontiegelijke kutuser. Face it, je verziekt momenteel ieder topic. Forumbreed.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat zou wat zijn zeg.
een eigen topic maken, en daarna nog eens meemaken dat je er niet eens in kan posten!
Bwhehequote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Modjes zijn net leraren
Ze denken dat ze macht hebben en maken er altijd misbruik van. Je MOET naar ze luisteren anders worden ze boos. Ze denken van ''Respect my autority'' maar eigenlijk zijn het gewoon klootzakken
![]()
dan moet je een topic openen waarvan je zeker weet dat ie niet op slot gaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat modjes een topic sluiten voordat je er in kan reageren?![]()
Waar maken ze misbruik van hun vermeende 'macht' dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Modjes zijn net leraren
Ze denken dat ze macht hebben en maken er altijd misbruik van. Je MOET naar ze luisteren anders worden ze boos. Ze denken van ''Respect my autority'' maar eigenlijk zijn het gewoon klootzakken
![]()
Waarover danquote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan moet je een topic openen waarvan je zeker weet dat ie niet op slot gaat.
neen.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat modjes een topic sluiten voordat je er in kan reageren?![]()
Denk daar dus eerst maar over na.quote:
dat is overal zo op internet, al is het nou in een game of een forum.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Modjes zijn net leraren
![]()
Oeh!! Ik heb een goeiequote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk daar dus eerst maar over na.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef Pryde het volgende:
ik steun je doel ik wil ook een bekendere user worden. maar ik moet zeggen dat ik jouw soms al irritant vinden dat pas na een paar dagen dat ik me geregistreerd heb( ik check fok overigens als een halfjaar maar vond nu pas dat ik mij mening erin moest gooien)
* wacht ...quote:
kl00n-attaque!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef Pryde het volgende:
ik steun je doel ik wil ook een bekendere user worden. maar ik moet zeggen dat ik jouw soms al irritant vinden dat pas na een paar dagen dat ik me geregistreerd heb( ik check fok overigens als een halfjaar maar vond nu pas dat ik mij mening erin moest gooien)
hoge eigendunk?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
waarom doen jullie zo jaloers?
Vooral Biogarde is jaloers omdat ik zo goed ben in alles, hij kan het niet uitstaan dat ik de nieuwe gevestigde orde ben
Klopt helemaal. Ik overweeg zelfs zelfmoord.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Vooral Biogarde is jaloers omdat ik zo goed ben in alles, hij kan het niet uitstaan dat ik de nieuwe gevestigde orde ben
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik overweeg zelfs zelfmoord.
VMBO? Ik had gelijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef BereNDD het volgende:
[..]
haha.. wist ik niet
Moet je meegeven.. je tovert toch wel een glimlach op mijn gezicht met je reacties
Maar goed.. wanneer maak je je vmbo af dan?
Kijk, dat is de andere kant van de medaillequote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik overweeg zelfs zelfmoord.
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensen bedoel je...quote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
hahaha, jij hebt niks om jaloers op te zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Juist wel! Haalt hij het nieuws voordat ikhebeenvraagje dat doetquote:
Die deken van arrogantie van je afhalen helpt je al een stuk opwegquote:Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Ik wil graag een beroemde fokuser worden!
Dat mensen zeg maar wakker worden s'ochtends of uit hun werk komen etc. en dan naar de computer sprinten om mij hoogstpersoonlijk te vertellen wat er is gebeurd.
Bij het woord naamtopic dat er dan aan mij wordt gedacht en dat ik ieder weekend moet kiezen bij welke vrouwelijke fokuser ik dit keer ga 'slapen'.
Wat moet ik hier allemaal voor doen?
jij bent niet beroemd.. je bent gewoon irritant.. das heel wat andersquote:
je stinkt man, ik snap best dat mensen gaan haten als er weer iemand opduikt die geweldig goed is in alles. Maar jij bent pas echt doorzichtigquote:
Dan wordt je een bekende user!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Ik kan ook naar Limboland reizen en dan maikuuul opzoeken. Dan sla ik hem kapot en maaik daar foto's van. Dat zou mij ook een bekende user maken toch?
Of gaat fok! dan mijn gegevens aan de politie geven?
Geef jij dan eens het goede voorbeeld, wil je!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:18 schreef survambulance-fiets het volgende:
[..]
Ok. En nu hoofdje omhoog, en lachen!![]()
Ja? Jij hebt een geur verspreider op je 486 zitten?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
je stinkt man, ik snap best dat mensen gaan haten als er weer iemand opduikt die geweldig goed is in alles. Maar jij bent pas echt doorzichtig
Sorryquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef -SL- het volgende:
[..]
Geef jij dan eens het goede voorbeeld, wil je!
oeps.. je hebt gelijk.. ging iets te snelquote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Dan word je een bekende user, zonder t
Je je adviseert iemand het hoofd omhoog te doen en te lachen en zelf doe je een PI (quote:
) en smiley (
Dat begon al bij de OPquote:
Huilen van het lachen, uiteraard.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
Je je adviseert iemand het hoofd omhoog te doen en te lachen en zelf doe je een PI ([afbeelding]) en smiley (;() als die allebei huilen
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik deed eerst mavo en ben toen naar de universiteit gegaan
Je kunt dingen bepalen zonder dat je iets ervan weet?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik deed eerst mavo en ben toen naar de universiteit gegaan, maar nu zit ik weer op het vmbo. Jij bent kansloos en hebt nooit op school gezeten omdat je ouders gelijk hadden dat het geen zin had. Ze konden het ook niet betalen natuurlijk
okay! Sorry dan!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef survambulance-fiets het volgende:
[..]
Huilen van het lachen, uiteraard.
M.u.V
M.V.G
A.U.B.
T.V.P,
Survambulance-fiets
Jou geloven??quote:
colloquium doctumquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef -SL- het volgende:
[..]
Je kunt dingen bepalen zonder dat je iets ervan weet?
Je bent ook iemand met een zintuig meer, dus?
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik deed eerst mavo en ben toen naar de universiteit gegaan, maar nu zit ik weer op het vmbo. Jij bent kansloos en hebt nooit op school gezeten omdat je ouders gelijk hadden dat het geen zin had. Ze konden het ook niet betalen natuurlijk
En dan nķg niet normaal Nederlands taalkundig verantwoord kunnen typen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Op het VMBO leer je vast ook goed liegen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Als je dat hebt gedaan op de manier waarop je hier typt, geef ik je nog steeds het nadeel van de twijfelquote:
Daar start je met te laat komen op de eerste dagquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef survambulance-fiets het volgende:
[..]
Op het VMBO leer je vast ook goed liegen?![]()
Bouw dan snel een muur om je heenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kan tenminste een huis bouwen, ik heb vanaf volgende week ook mijn metselaarsdiploma
Huizen worden anno 2007 vanaf een vrachtwagen op een open plek neer gezetquote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kan tenminste een huis bouwen, ik heb vanaf volgende week ook mijn metselaarsdiploma
Via ruimteschip gestraald.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Huizen worden anno 2007 vanaf een vrachtwagen op een open plek neer gezet![]()
Was 'ie vast wel heel oud. Hoogbejaarde demente oude man verslaan met schaken is niet bepaald lastig ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Ik ben wel uitzonderlijk intelligent hoor, ik heb ooit eens een oud minister verslagen met schaken
kut kamperquote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Huizen worden anno 2007 vanaf een vrachtwagen op een open plek neer gezet![]()
Uhu.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben trouwens ook gevraagd om een gastcollege te geven op de universiteit van Leuven
Namens het VMBO. Zodat de leerlingen van de universiteit ook inzicht krijgen in mensen met een lager IQ... Josti's dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben trouwens ook gevraagd om een gastcollege te geven op de universiteit van Leuven
Kampersquote:
bron?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Deze is verkeerd gemergedquote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef Biogarde het volgende:
Zit ik in TRU of ONZ?
Sorryquote:
Vrouwelijke FA's ja. Of je normaal wil doen omdat anders je kloon de kliko in gaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik krijg anders wel enorm veel PM's van allerlei fok vrouwen voor msn en beter leren kennen verhalen. Jullie niet
Ik heb een vriendin, dus zit er ook niet echt op te wachten.. Wat is je probleem?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik krijg anders wel enorm veel PM's van allerlei fok vrouwen voor msn en beter leren kennen verhalen. Jullie niet
is Veranda een type auto?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:41 schreef Aurelianus het volgende:
Doe in ieder geval niet zoals ik doe. Ik zwoeg hier al jaren voor een reputatie en wat zie ik er voor terug? EEN VLAMMENDE DROL IN EEN PAPIEREN ZAKJE OP MIJN VERANDA!
Jij bent nu mijn minst geliefde moderator!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vrouwelijke FA's ja. Of je normaal wil doen omdat anders je kloon de kliko in gaat.
Dat, dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vrouwelijke FA's ja. Of je normaal wil doen omdat anders je kloon de kliko in gaat.
De Opel Veranda idd.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
is Veranda een type auto?
Opel toch?
Mooi.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Jij bent nu mijn minst geliefde moderator!
Maar nee, sommige willen me gewoon
als je vriendin mij eenmaal kent dan zal je het zwaar krijgen om haar te houden jongen, dus jij hebt eerder een probleemquote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, dus zit er ook niet echt op te wachten.. Wat is je probleem?
Gezien je de "." punt vergeten bent achter "gewoon", neem ik aan dat daar achter nog het woordje "niet." hoort?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Jij bent nu mijn minst geliefde moderator!
Maar nee, sommige willen me gewoon
Swing and a miss.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
is Veranda een type auto?
Opel toch?
Precies -SL-!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef -SL- het volgende:
[..]
Gezien je de "." punt vergeten bent achter "gewoon", neem ik aan dat daar achter nog het woordje "niet." hoort?
nikky(Forum Admin) - woensdag 18 april 2007 @ 19:23quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef survambulance-fiets het volgende:
Wat is het doel van dit topic?
defineer aub.
- Zijn egoquote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, dus zit er ook niet echt op te wachten.. Wat is je probleem?
Boeiend, dit account is shredderrijp.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
nikky(Forum Admin) - woensdag 18 april 2007 @ 19:23
worIdpimber lijkt teveel op bestaande username.
het zelfde gaat met jouw account gebeuren als ik ga klikken
Jongen? En dat zeg jij?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
als je vriendin mij eenmaal kent dan zal je het zwaar krijgen om haar te houden jongen, dus jij hebt eerder een probleem
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
als je vriendin mij eenmaal kent dan zal je het zwaar krijgen om haar lach in te houden jongen, dus jij hebt eerder een probleem
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef survambulance-fiets het volgende:
[..]
Precies -SL-!
Hij maakt de zin niet af, zodat wij dat lekker kunnen doen.
Ikhebeenvraagje, is een kansloze lwoo'er (leerweg ondersteunend onderwijs) nog lager dan VMBO.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jongen? En dat zeg jij?
Ten eerste; moet ze niets van jonge gasten als jij.
Ten tweede; is de 5 jaar ouder dan jij.
Ten derde; als je jouw houding zo houdt, kun je het bij meerdere dames vergeten, me dunkt.
Klopt als een bus, maar is hij 26? Hij is niet eens 9quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
- Zijn ego
- Dat ie geen vrouwen kan krijgen
- Maar toch iedereen wil laten denken dat ie dat wel kan
- Hij op zijn 26ste in zijn vmbo examenjaar zit
ja weet ik eigenlijk niet.. maar hij gedraagt zich als iemand van 13quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar is hij 26? Hij is net 21
Jij stelt hier de vraag! wij niet, wij zeiken je slechts af omdat je een dom stuk stront bentquote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Prachtig dat gehaat op talent door mensen die moeten trainen om goed te zijn.
Zie mijn superdupersnelle editquote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja weet ik eigenlijk niet.. maar hij gedraagt zich als iemand van 13
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Prachtig dat gehaat op overschat talent door mensen die moeten trainen om goed te zijn.
Waarom heb je je foto's uit je fotoboek verwijderd? Zie je eindelijk dat je niet moeders mooiste bent?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Prachtig dat gehaat op talent door mensen die moeten trainen om goed te zijn.
Fuck, jij weet echt alles!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
jij bent echt waardenloos berendd, met je uitkering een beetje de pinas uithangen hier
WTF is er?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:54 schreef survambulance-fiets het volgende:
oeps
Uitkering? Gast.. heb een vast contract voor 38 uur in de week, maar ik kan wel tijdens mijn werk een beetje fok tussendoor doen..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
jij bent echt waardenloos berendd, met je uitkering een beetje de pinas uithangen hier
ojajoh vriend..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
oja, die moet ik ook nog plaatsen!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:55 schreef Piovan het volgende:
tvp wetog
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Waarom heb je je foto's uit je fotoboek verwijderd? Zie je eindelijk dat je niet moeders mooiste bent?
ja klopt.. die george michael look staat je goed...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
jij weet zelf ook dat ik er veel beter als jou uitziet
val me niet lastig man, check gewoon mijn posthistorie hoe je zo goed als ik kan worden. Maar probeer niet constant mijn aandacht op te eisen, anders zal ik toch echt geld moeten vragen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef BereNDD het volgende:
[..]
![]()
gast..
gastcollege voor groep 7 en 8?
Hahahah, kan je het allemaal niet meer aan? bezwijk je onder de druk?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:15 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
val me niet lastig man, check gewoon mijn posthistorie hoe je zo goed als ik kan worden. Maar probeer niet constant mijn aandacht op te eisen, anders zal ik toch echt geld moeten vragen.
Geen prive lessen meer dus
je eist teveel aandacht op jongen, zou het misschien iets met je jeugd te maken hebben?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:18 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hahahah, kan je het allemaal niet meer aan? bezwijk je onder de druk?
een 48 uurs ban die een halfjaar duurt?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef Silven het volgende:
ik was ook op weg om bekend te worden op het ganse forum, maar toen kreeg ik een 48uursban in mn /kickban Silven topic en die heeft heeft een halfjaar geduurt.![]()
Denk het wel.. maar daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
je eist teveel aandacht op jongen, zou het misschien iets met je jeugd te maken hebben?
www.parnassia.nl
jeweet, mods die het niks kan schelen of je een marmeren deur hebt of dat je ooit nog unbanned wordt. na een half jaar zagen ze dus eindelijk het licht en lieten ze me weer toe.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:22 schreef BereNDD het volgende:
[..]
een 48 uurs ban die een halfjaar duurt?
dat is krikkie.. herken je avartar wel van got...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef Silven het volgende:
[..]
jeweet, mods die het niks kan schelen of je een marmeren deur hebt of dat je ooit nog unbanned wordt. na een half jaar zagen ze dus eindelijk het licht en lieten ze me weer toe.![]()
Heb hongerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat hapt iedereen toch lekker.
* ook aan pauze toe is...quote:
Ben vrij vandaagquote:
* wil ook vrij zijn....quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:47 schreef Jimbo het volgende:
biertje ? tis ergens op de wereld tenslotte na 5en
ik heb de hele week van 9:30 - 11:30 school gehadquote:Op donderdag 26 april 2007 12:47 schreef Silven het volgende:
[..]
nog 4 uurtjes en dan ga ik alvast mn weekend inluiden.
![]()
Dat is verdomme 18u schoolquote:Op donderdag 26 april 2007 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb de hele week van 9:30 - 11:30 school gehadmaar morgen van 9 - 3:30
godverdomme, waarom nou niet woensdag tot 3:30 ipv vrijdag
spaanse school , doe 4 vakkenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:50 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat is verdomme 18u school
Welke school zit je man!
WTFZOMGquote:Op donderdag 26 april 2007 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spaanse school , doe 4 vakken![]()
mn vriendin heeft elke dag van 9 - 6arme haar
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:55 schreef -SL- het volgende:
[..]
WTFZOMG
daar ga ik dus écht nooit heen he
hahahah traumaboyquote:Op donderdag 26 april 2007 12:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Denk het wel.. maar daar gaat het toch helemaal niet om?
volgens mij ben je een beetje uitgeluld namelijk
ga een trein koppenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:03 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
noobs
of lekker op de A2 spelenquote:
wat ben jij voor derderangs burger mannetje joh, denk nou niet dat je ooit kans maakt tegen mij met wat dan ook.quote:
Maakt ie makkelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
wat ben jij voor derderangs burger mannetje joh, denk nou niet dat je ooit kans maakt tegen mij met wat dan ook.
hahahahaha..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Potjandikkie, hoe lang gaat dit nog duren voor ik admin ben en dat iedereen geassocieerd met mij wilt worden.
Damn boii
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
wat ben jij voor derderangs burger mannetje joh, denk nou niet dat je ooit kans maakt tegen mij met wat dan ook.
Potjandikkie, hoe lang gaat dit nog duren voor ik admin ben en dat iedereen geassocieerd met mij wilt worden.
Damn boii
wie ben jij dan ?quote:
Nu moet ik adrem zijn toch ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |