ja weet ik eigenlijk niet.. maar hij gedraagt zich als iemand van 13quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar is hij 26? Hij is net 21
Jij stelt hier de vraag! wij niet, wij zeiken je slechts af omdat je een dom stuk stront bentquote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Prachtig dat gehaat op talent door mensen die moeten trainen om goed te zijn.
Zie mijn superdupersnelle editquote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja weet ik eigenlijk niet.. maar hij gedraagt zich als iemand van 13
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Prachtig dat gehaat op overschat talent door mensen die moeten trainen om goed te zijn.
Waarom heb je je foto's uit je fotoboek verwijderd? Zie je eindelijk dat je niet moeders mooiste bent?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:49 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Prachtig dat gehaat op talent door mensen die moeten trainen om goed te zijn.
Fuck, jij weet echt alles!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
jij bent echt waardenloos berendd, met je uitkering een beetje de pinas uithangen hier
WTF is er?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:54 schreef survambulance-fiets het volgende:
oeps
Uitkering? Gast.. heb een vast contract voor 38 uur in de week, maar ik kan wel tijdens mijn werk een beetje fok tussendoor doen..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
jij bent echt waardenloos berendd, met je uitkering een beetje de pinas uithangen hier
ojajoh vriend..quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
oja, die moet ik ook nog plaatsen!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:55 schreef Piovan het volgende:
tvp wetog
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:53 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Waarom heb je je foto's uit je fotoboek verwijderd? Zie je eindelijk dat je niet moeders mooiste bent?
ja klopt.. die george michael look staat je goed...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
jij weet zelf ook dat ik er veel beter als jou uitziet
val me niet lastig man, check gewoon mijn posthistorie hoe je zo goed als ik kan worden. Maar probeer niet constant mijn aandacht op te eisen, anders zal ik toch echt geld moeten vragen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef BereNDD het volgende:
[..]
![]()
gast..
gastcollege voor groep 7 en 8?
Hahahah, kan je het allemaal niet meer aan? bezwijk je onder de druk?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:15 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
val me niet lastig man, check gewoon mijn posthistorie hoe je zo goed als ik kan worden. Maar probeer niet constant mijn aandacht op te eisen, anders zal ik toch echt geld moeten vragen.
Geen prive lessen meer dus
je eist teveel aandacht op jongen, zou het misschien iets met je jeugd te maken hebben?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:18 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hahahah, kan je het allemaal niet meer aan? bezwijk je onder de druk?
een 48 uurs ban die een halfjaar duurt?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef Silven het volgende:
ik was ook op weg om bekend te worden op het ganse forum, maar toen kreeg ik een 48uursban in mn /kickban Silven topic en die heeft heeft een halfjaar geduurt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |