Jou geloven??quote:
colloquium doctumquote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef -SL- het volgende:
[..]
Je kunt dingen bepalen zonder dat je iets ervan weet?
Je bent ook iemand met een zintuig meer, dus?
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik deed eerst mavo en ben toen naar de universiteit gegaan, maar nu zit ik weer op het vmbo. Jij bent kansloos en hebt nooit op school gezeten omdat je ouders gelijk hadden dat het geen zin had. Ze konden het ook niet betalen natuurlijk
En dan nóg niet normaal Nederlands taalkundig verantwoord kunnen typen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik deed eerst mavo en ben toen naar de universiteit gegaan, maar nu zit ik weer op het vmbo. Jij bent kansloos en hebt nooit op school gezeten omdat je ouders gelijk hadden dat het geen zin had. Ze konden het ook niet betalen natuurlijk
Op het VMBO leer je vast ook goed liegen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Als je dat hebt gedaan op de manier waarop je hier typt, geef ik je nog steeds het nadeel van de twijfelquote:
Daar start je met te laat komen op de eerste dagquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef survambulance-fiets het volgende:
[..]
Op het VMBO leer je vast ook goed liegen?![]()
Bouw dan snel een muur om je heenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kan tenminste een huis bouwen, ik heb vanaf volgende week ook mijn metselaarsdiploma
Huizen worden anno 2007 vanaf een vrachtwagen op een open plek neer gezetquote:Op donderdag 26 april 2007 11:27 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik kan tenminste een huis bouwen, ik heb vanaf volgende week ook mijn metselaarsdiploma
Via ruimteschip gestraald.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Huizen worden anno 2007 vanaf een vrachtwagen op een open plek neer gezet![]()
Was 'ie vast wel heel oud. Hoogbejaarde demente oude man verslaan met schaken is niet bepaald lastig ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Ik ben wel uitzonderlijk intelligent hoor, ik heb ooit eens een oud minister verslagen met schaken
kut kamperquote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Huizen worden anno 2007 vanaf een vrachtwagen op een open plek neer gezet![]()
Uhu.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben trouwens ook gevraagd om een gastcollege te geven op de universiteit van Leuven
Namens het VMBO. Zodat de leerlingen van de universiteit ook inzicht krijgen in mensen met een lager IQ... Josti's dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben trouwens ook gevraagd om een gastcollege te geven op de universiteit van Leuven
Kampersquote:
bron?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Deze is verkeerd gemergedquote:Op donderdag 26 april 2007 11:36 schreef Biogarde het volgende:
Zit ik in TRU of ONZ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |