er bestaan geen domme vragen, maar alleen domme antwoorden; zei mijn vmbo leraar altijdquote:Op donderdag 26 april 2007 10:20 schreef -SL- het volgende:
stel je altijd zoveel vragen, ikhebeenvraagje?
geloof me zo leuk is t nietquote:Op donderdag 26 april 2007 10:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
Ik wil graag een beroemde fokuser worden!
Dat mensen zeg maar wakker worden s'ochtends of uit hun werk komen etc. en dan naar de computer sprinten om mij hoogstpersoonlijk te vertellen wat er is gebeurd.
Bij het woord naamtopic dat er dan aan mij wordt gedacht en dat ik ieder weekend moet kiezen bij welke vrouwelijke fokuser ik dit keer ga 'slapen'.
Wat moet ik hier allemaal voor doen?
Maar ja daar isie ook vmbo leraar voorquote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen, maar alleen domme antwoorden; zei mijn vmbo leraar altijd
Ik kan ook naar Limboland reizen en dan maikuuul opzoeken. Dan sla ik hem kapot en maaik daar foto's van. Dat zou mij ook een bekende user maken toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar ja daar isie ook vmbo leraar voor![]()
OT:
Met iemand op je werk batsen en hier verslag doen
tietuh posten
de hond van danny neuken
als clowntje een paspoort aanvragen
een hendig sjieke brommer kopen
maar vooral, je echte leven opgeven en hier 24/7 rondhangen en veel posten![]()
Ik vraag alleen of je altijd zoveel vragen, stelt!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen, maar alleen domme antwoorden; zei mijn vmbo leraar altijd
Ik stel best veel vragen ja, te lui om iets zelf te onderzoeken.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:35 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of je altijd zoveel vragen, stelt!
Geef GVD gewoon antwoord en begin geen politieke en irritante, antwoorden te geven!
Nogmaals;
Stel je altijd zoveel vragen, ikhebeenvraagje?
Wat doe je stoer tegen mij?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Biogarde het volgende:
Begin eerst maar eens met minder de mongool uithangen, schelden, de n00b uithangen, topic's verzieken en probeer niet OVERAL in te reageren. Is het topic niet leuk, open je een nieuwe en kijk je of je daar in kan reageren. Ontopic dan.
Doen!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:32 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Ik kan ook naar Limboland reizen en dan maikuuul opzoeken. Dan sla ik hem kapot en maaik daar foto's van. Dat zou mij ook een bekende user maken toch?
Of gaat fok! dan mijn gegevens aan de politie geven?
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Wat doe je stoer tegen mij?
Je bent momenteel een ontiegelijke kutuser. Face it, je verziekt momenteel ieder topic. Forumbreed.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:50 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Wat doe je stoer tegen mij?
Ja, dat zou wat zijn zeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:43 schreef Biogarde het volgende:
. Is het topic niet leuk, open je een nieuwe en kijk je of je daar in kan reageren. Ontopic dan.
waar heb je het over?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat zou wat zijn zeg.
een eigen topic maken, en daarna nog eens meemaken dat je er niet eens in kan posten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |