Denk het wel.. maar daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
je eist teveel aandacht op jongen, zou het misschien iets met je jeugd te maken hebben?
www.parnassia.nl
jeweet, mods die het niks kan schelen of je een marmeren deur hebt of dat je ooit nog unbanned wordt. na een half jaar zagen ze dus eindelijk het licht en lieten ze me weer toe.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:22 schreef BereNDD het volgende:
[..]
een 48 uurs ban die een halfjaar duurt?
dat is krikkie.. herken je avartar wel van got...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:40 schreef Silven het volgende:
[..]
jeweet, mods die het niks kan schelen of je een marmeren deur hebt of dat je ooit nog unbanned wordt. na een half jaar zagen ze dus eindelijk het licht en lieten ze me weer toe.![]()
Heb hongerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat hapt iedereen toch lekker.
* ook aan pauze toe is...quote:
Ben vrij vandaagquote:
* wil ook vrij zijn....quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:47 schreef Jimbo het volgende:
biertje ? tis ergens op de wereld tenslotte na 5en
ik heb de hele week van 9:30 - 11:30 school gehadquote:Op donderdag 26 april 2007 12:47 schreef Silven het volgende:
[..]
nog 4 uurtjes en dan ga ik alvast mn weekend inluiden.
![]()
Dat is verdomme 18u schoolquote:Op donderdag 26 april 2007 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb de hele week van 9:30 - 11:30 school gehadmaar morgen van 9 - 3:30
godverdomme, waarom nou niet woensdag tot 3:30 ipv vrijdag
spaanse school , doe 4 vakkenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:50 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat is verdomme 18u school
Welke school zit je man!
WTFZOMGquote:Op donderdag 26 april 2007 12:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spaanse school , doe 4 vakken![]()
mn vriendin heeft elke dag van 9 - 6arme haar
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:55 schreef -SL- het volgende:
[..]
WTFZOMG
daar ga ik dus écht nooit heen he
hahahah traumaboyquote:Op donderdag 26 april 2007 12:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Denk het wel.. maar daar gaat het toch helemaal niet om?
volgens mij ben je een beetje uitgeluld namelijk
ga een trein koppenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:03 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
noobs
of lekker op de A2 spelenquote:
wat ben jij voor derderangs burger mannetje joh, denk nou niet dat je ooit kans maakt tegen mij met wat dan ook.quote:
Maakt ie makkelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
wat ben jij voor derderangs burger mannetje joh, denk nou niet dat je ooit kans maakt tegen mij met wat dan ook.
hahahahaha..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Potjandikkie, hoe lang gaat dit nog duren voor ik admin ben en dat iedereen geassocieerd met mij wilt worden.
Damn boii
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:12 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
wat ben jij voor derderangs burger mannetje joh, denk nou niet dat je ooit kans maakt tegen mij met wat dan ook.
Potjandikkie, hoe lang gaat dit nog duren voor ik admin ben en dat iedereen geassocieerd met mij wilt worden.
Damn boii
wie ben jij dan ?quote:
Nu moet ik adrem zijn toch ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |