Sorryquote:
Vrouwelijke FA's ja. Of je normaal wil doen omdat anders je kloon de kliko in gaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik krijg anders wel enorm veel PM's van allerlei fok vrouwen voor msn en beter leren kennen verhalen. Jullie niet
Ik heb een vriendin, dus zit er ook niet echt op te wachten.. Wat is je probleem?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:40 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik krijg anders wel enorm veel PM's van allerlei fok vrouwen voor msn en beter leren kennen verhalen. Jullie niet
is Veranda een type auto?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:41 schreef Aurelianus het volgende:
Doe in ieder geval niet zoals ik doe. Ik zwoeg hier al jaren voor een reputatie en wat zie ik er voor terug? EEN VLAMMENDE DROL IN EEN PAPIEREN ZAKJE OP MIJN VERANDA!
Jij bent nu mijn minst geliefde moderator!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vrouwelijke FA's ja. Of je normaal wil doen omdat anders je kloon de kliko in gaat.
Dat, dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vrouwelijke FA's ja. Of je normaal wil doen omdat anders je kloon de kliko in gaat.
De Opel Veranda idd.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
is Veranda een type auto?
Opel toch?
Mooi.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Jij bent nu mijn minst geliefde moderator!
Maar nee, sommige willen me gewoon
als je vriendin mij eenmaal kent dan zal je het zwaar krijgen om haar te houden jongen, dus jij hebt eerder een probleemquote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, dus zit er ook niet echt op te wachten.. Wat is je probleem?
Gezien je de "." punt vergeten bent achter "gewoon", neem ik aan dat daar achter nog het woordje "niet." hoort?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Jij bent nu mijn minst geliefde moderator!
Maar nee, sommige willen me gewoon
Swing and a miss.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
is Veranda een type auto?
Opel toch?
Precies -SL-!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef -SL- het volgende:
[..]
Gezien je de "." punt vergeten bent achter "gewoon", neem ik aan dat daar achter nog het woordje "niet." hoort?
nikky(Forum Admin) - woensdag 18 april 2007 @ 19:23quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef survambulance-fiets het volgende:
Wat is het doel van dit topic?
defineer aub.
- Zijn egoquote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, dus zit er ook niet echt op te wachten.. Wat is je probleem?
Boeiend, dit account is shredderrijp.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
nikky(Forum Admin) - woensdag 18 april 2007 @ 19:23
worIdpimber lijkt teveel op bestaande username.
het zelfde gaat met jouw account gebeuren als ik ga klikken
Jongen? En dat zeg jij?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
als je vriendin mij eenmaal kent dan zal je het zwaar krijgen om haar te houden jongen, dus jij hebt eerder een probleem
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:44 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
als je vriendin mij eenmaal kent dan zal je het zwaar krijgen om haar lach in te houden jongen, dus jij hebt eerder een probleem
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef survambulance-fiets het volgende:
[..]
Precies -SL-!
Hij maakt de zin niet af, zodat wij dat lekker kunnen doen.
Ikhebeenvraagje, is een kansloze lwoo'er (leerweg ondersteunend onderwijs) nog lager dan VMBO.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jongen? En dat zeg jij?
Ten eerste; moet ze niets van jonge gasten als jij.
Ten tweede; is de 5 jaar ouder dan jij.
Ten derde; als je jouw houding zo houdt, kun je het bij meerdere dames vergeten, me dunkt.
Klopt als een bus, maar is hij 26? Hij is niet eens 9quote:Op donderdag 26 april 2007 11:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
- Zijn ego
- Dat ie geen vrouwen kan krijgen
- Maar toch iedereen wil laten denken dat ie dat wel kan
- Hij op zijn 26ste in zijn vmbo examenjaar zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |