Dat zie je helemaal fout, ik verziek alleen kuttopics die nergens over gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 10:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent momenteel een ontiegelijke kutuser. Face it, je verziekt momenteel ieder topic. Forumbreed.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat zou wat zijn zeg.
een eigen topic maken, en daarna nog eens meemaken dat je er niet eens in kan posten!
Bwhehequote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Modjes zijn net leraren
Ze denken dat ze macht hebben en maken er altijd misbruik van. Je MOET naar ze luisteren anders worden ze boos. Ze denken van ''Respect my autority'' maar eigenlijk zijn het gewoon klootzakken
![]()
dan moet je een topic openen waarvan je zeker weet dat ie niet op slot gaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat modjes een topic sluiten voordat je er in kan reageren?![]()
Waar maken ze misbruik van hun vermeende 'macht' dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Modjes zijn net leraren
Ze denken dat ze macht hebben en maken er altijd misbruik van. Je MOET naar ze luisteren anders worden ze boos. Ze denken van ''Respect my autority'' maar eigenlijk zijn het gewoon klootzakken
![]()
Waarover danquote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dan moet je een topic openen waarvan je zeker weet dat ie niet op slot gaat.
neen.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat modjes een topic sluiten voordat je er in kan reageren?![]()
Denk daar dus eerst maar over na.quote:
dat is overal zo op internet, al is het nou in een game of een forum.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Inderdaad.
Modjes zijn net leraren
![]()
Oeh!! Ik heb een goeiequote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk daar dus eerst maar over na.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef Pryde het volgende:
ik steun je doel ik wil ook een bekendere user worden. maar ik moet zeggen dat ik jouw soms al irritant vinden dat pas na een paar dagen dat ik me geregistreerd heb( ik check fok overigens als een halfjaar maar vond nu pas dat ik mij mening erin moest gooien)
* wacht ...quote:
kl00n-attaque!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:01 schreef Pryde het volgende:
ik steun je doel ik wil ook een bekendere user worden. maar ik moet zeggen dat ik jouw soms al irritant vinden dat pas na een paar dagen dat ik me geregistreerd heb( ik check fok overigens als een halfjaar maar vond nu pas dat ik mij mening erin moest gooien)
hoge eigendunk?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
waarom doen jullie zo jaloers?
Vooral Biogarde is jaloers omdat ik zo goed ben in alles, hij kan het niet uitstaan dat ik de nieuwe gevestigde orde ben
Klopt helemaal. Ik overweeg zelfs zelfmoord.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:09 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
waarom doen jullie zo jaloers?
Vooral Biogarde is jaloers omdat ik zo goed ben in alles, hij kan het niet uitstaan dat ik de nieuwe gevestigde orde ben
Doe dat maar niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik overweeg zelfs zelfmoord.
VMBO? Ik had gelijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 10:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
er bestaan geen domme vragen, maar alleen domme antwoorden; zei mijn vmbo leraar altijd
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef BereNDD het volgende:
[..]
haha.. wist ik niet
Moet je meegeven.. je tovert toch wel een glimlach op mijn gezicht met je reacties
Maar goed.. wanneer maak je je vmbo af dan?
Kijk, dat is de andere kant van de medaillequote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik overweeg zelfs zelfmoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |