quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef CrazyCharlie het volgende:
Re,
+ fraaie pose, helder ook, zal best bij het model passen.
-minder vind ik de vertekening , heel erg opvallen doet het nu ook weer niet.
Tijdens het avondeten genomen tussen soep en aardappelen door...
Piet.....
CC.
Wat VliegKnager Zegtquote:Op donderdag 26 april 2007 08:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil de topicreeks 'portretfotografie' graag even feliciteren met zijn tiende editie.
Zij hij als tvp'erquote:Op donderdag 26 april 2007 08:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil de topicreeks 'portretfotografie' graag even feliciteren met zijn tiende editie.
Ik heb hem zelf zo gecropt (mooiste in beeld) verder ging helaas niet.. dan zou het oor al in beeld komenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
NiceMrFotografie. Ik vind hem wel een tikkie te krap naast het oog
Vooral de tweede is lekker, maar de steentjes op haar BH passen imo niet zo bij de strakke visagie, blik en algehele image...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef MrFotografie het volgende:
Ik weet niet welke ik gepost had eerder en welke niet.. hier nog een enkele uit deze serie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste is erg mooi, maar ik had haar opzij laten kijken om meer in harmonie te zijn met de rest van de pose... of haar kin iets omhoog.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef MrFotografie het volgende:
Ik weet niet welke ik gepost had eerder en welke niet.. hier nog een enkele uit deze serie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
portret fotografiequote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef Yoni het volgende:
De vorige zat vol:
Vorige delen:
Portretfotografie #9
Portretfotografie #8
Portretfotografie #7
Portret Fotografie #6
Portretfotografie #5
Portretfotografie #4
Portretfotografie #3
Portretfotografie #2
Mja, op schilderijen volgt de uitdroging ook niet altijd netjes die vorm. Jouw bewerking is zeker zeer lekker, en ik zie dat de mijn toch nog iets te oranje is. Dat was al een twijfelpunt bij mij. Ook de heftigheid van de scheuren wil ik niet plaatselijk aan gaan passen, omdat dat imo teveel op gaat vallen. In jouw bewerking vind ik de horizontale structuur iets te kunstmatig, maar ik ga je zeker op msn even lastig vallen over het hoe en wat!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[...]
@freud: het idee is leuk, maar ik vind de uitvoering niet zo. Zou veel sterker zijn als de craquelure de vorm van haar gezicht zou volgen. Nu is het me een tikje te plat. Als het je bedoeling is om het op een schilderij te laten lijken heb ik (msn) ms nog wel een tipje voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |