quote:PvdA-voorzitter Van Hulten stapt op
Van onze redactie
AMSTERDAM - Michiel van Hulten treedt af als voorzitter van de PvdA. Hij zal dat woensdagavond in een vergadering van het partijbestuur bekendmaken.
Michiel van Hulten afgetreden als PvdA-voorzitter
Ingewijden hebben berichten van deze strekking in diverse media bevestigd.
Later meer.
in een toekomsttopic, het moet 1210 zijn, dacht ik. Komt omdat ik net met mijn x-server zat te frutten..quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.volkskrant.nl/(...)_Van_Hulten_stapt_op
Na de champagne (februari 2006) kwam de kater (november 2006).quote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Champagne?
quote:
quote:Als eindverantwoordelijke voor de dramatisch verlopen verkiezingscampagne van vorig jaar werd al rekening gehouden met een tussentijds vertrek van Van Hulten. De directe aanleiding voor zijn vertrek is echter een andere: Van Hulten wilde de PvdA vernieuwen, maar kwam daarbij in aanvaring met een deel van zijn eigen bestuur.
Waar is overigens de kleur gebleven in je avatar?quote:
Met zijn uitspraken tijdens de campagne was niet iedereen blij aldus een achtergrondartikel in NRC Enig_gebrek_aan_tactquote:„Michiel heeft nog nooit een uitspraak gedaan die de PvdA geen schade heeft berokkend”, zei een PvdA’er in aanloop naar de Kamerverkiezingen van vorig jaar.
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:30 schreef Monidique het volgende:
whweehe
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOONEEEEEEEEEEEYYYYYYYYY!
quote:
Jij kijkt niet meer naar voetbal nu PSV is uitgeschakeld?quote:
Ik weet veel als Hyperintelligent.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Apropos het volgende:
Tenzij jij als Hyperintelligent al weet dat Chelsea vanavond geslacht zal worden. In dat geval is mijn belangstelling gewekt.
Dat is niet eens noodzakelijk om Hyperintelligent te mogen heten.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet veel als Hyperintelligent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |