quote:*** U heeft nog 6 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Over 2012 lopen heel wat topics hier op FOK volgens mij...quote:
we missen alleen in de OP. 112 enm 113quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh trouwens Cross, Eerik, VdVorst, OA![]()
![]()
Reken het uit,quote:Op woensdag 25 april 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Over 2012 lopen heel wat topics hier op FOK volgens mij...
Dat is een erg speciaal jaar... O.a. omdat de oude Maya kalender ophoudt te bestaan en niemand weet 'what's next'...
Het 2012 Topic - 2e Editie
Genoeg te filosoferen in elk geval.. Geen idee waarom, maar ik roep al jaren dat dat het jaar is dat we merken dat we niet alleen zijn![]()
Thank U so Much..quote:Op woensdag 25 april 2007 08:56 schreef OA het volgende:
Gelukkig is er nog iemand met inspiratie!!!!!!!!!!!!!!!![]()
O grote JJ, wat een fantastische TT....![]()
quote:
euhh... ik nie snap?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:58 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Reken het uit,
gisteren, om 10 vor half 11, was het precies 1 maand na het miljoenste topic,
en dus zijn er in 1 maand 15.000 geplaats,
dan kan ooit wat meer of minder zijn, maar voor een grove schatting naar het aantal topics dan reken je even door he
slechts 3 achterquote:Op woensdag 25 april 2007 08:58 schreef eer-ik het volgende:
i kduik even de wiki in, we lopen weer een deeltje of 4 achter
Sommige mensen hebben soms moeite met lezen...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
euhh... ik nie snap?![]()
het ging over het jaar 2012? Niet over topics?
De eerste zin van wat ik gequote had :quote:Op woensdag 25 april 2007 09:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
euhh... ik nie snap?![]()
het ging over het jaar 2012? Niet over topics?
quote:Over 2012 lopen heel wat topics hier op FOK volgens mij...
ik wel?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben soms moeite met lezen...![]()
![]()
Er zijn ook mensen, die zelfs heel regelmatig compleet off topic reageren...(vdvorst niet hoor)
al bij de baas geweest?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Theewater kookt. Hallee.
Mjah..dat deel snapte ik nog welquote:Op woensdag 25 april 2007 09:02 schreef vdvorst het volgende:
[..]
De eerste zin van wat ik gequote had :
[..]
Om 2 uur.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef eer-ik het volgende:
al bij de baas geweest?
quote:
Nee, ik niet, maar ik had toch goed gelezen, stond echt dat er veel topics zouden zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben soms moeite met lezen...![]()
![]()
Er zijn ook mensen, die zelfs heel regelmatig compleet off topic reageren...(vdvorst niet hoor)
Of ik niet natuurlijk, lig nog in bed,quote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah..dat deel snapte ik nog wel
lama, ik zal nog wel nie wakker zijn
Top!quote:
alweer...nog steeds...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Of ik niet natuurlijk, lig nog in bed,
ofwel: tijd om te douchen
Nee, ik doel meer op CGM...quote:
CGM is er bijna nooit meer.....quote:Op woensdag 25 april 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik doel meer op CGM...Cablegunmaster...
![]()
Papier!quote:
Zou het...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
CGM heeft een leven gekregen.
Denk ik dan maar.
Je zou het denken, maar het kan wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:09 schreef OA het volgende:
Zou het...![]()
Das toch nauwelijks mogelijk als je eenmaal hier bent geweest...![]()
Môge Frits Timquote:
Ja, super!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedmorgen lieverd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..hoe vind je em...????
![]()
Gelukkig wel ja, 14quote:Op woensdag 25 april 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je zou het denken, maar het kan wel.
Werken ofzo...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Dus, gaat er iemand nog iets bijzonders doen vandaag?
Hey OAquote:
Morge Frutselquote:
Nee ik moet naar schoolquote:Op woensdag 25 april 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
Dus, gaat er iemand nog iets bijzonders doen vandaag?
Er is wel eerst over werk gesproken hoor..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Leuk. Waarom dat?
Nog steeds, ik bleef maar uitstellenquote:
Ah, leuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey OA![]()
![]()
Ik heb je cafeïne molecuul ingedient in het topic "Icons klaar terwijl u wacht" Misschien dat iemand van dat ding een mooie UI kan maken (al ronddraaiend). Maar ik heb tot nu toe alleen reaktie gehad van BrandX![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |