Pittig gesprek achter? Met Stefan waarschijnlijk, over het geplande aanzoek van morgen, wat Jaap wilde cancelen en waar hij over wilde praten. Dus dat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef pullup het volgende:
Is Jaap een tukje aan het doen om het terroriseren vol te houden of zo ?
Wat ben je toch weer scherp!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pittig gesprek achter? Met Stefan waarschijnlijk, over het geplande aanzoek van morgen, wat Jaap wilde cancelen en waar hij over wilde praten. Dus dat.![]()
Thxxxxxxxxxxxxquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
Is dit wat voor de liefhebbers??
[afbeelding]
Ik heb een reactie voor je in de SCquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef Dynabite het volgende:
Dat je nu word schrijft ipv van wordt, heeft dit niet meer met onwetendheid te maken?![]()
ooh lekker die wil ik!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:51 schreef Paris_Texas het volgende:
Lekker snel Petra![]()
Je had m'n avatarlink ook al gevonden
[afbeelding]
Je stelt wel hoge eisenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Zinnen mogen met 'Maar' beginnen en zelfs met 'En'. Maar mag het nu iets meer on-topic worden? En liefst niet over het gebazel van Brian![]()
Oud misschien dan, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Nicolaas is zoooo oud, die denkt dat De Sims Simcity is![]()
Je hebt er een week te eten aanquote:
Scherp van je gezien, dat is ook idd zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:55 schreef Ashrak het volgende:
Huub drinkt wodka/cassis ... dat drinkt hijj alleen maar als er echt iets mis is.
Tenminste dat heeft hij al een paar keer aangegeven.
De zinnen begonnen met 'maar' en 'en', begrijp je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je stelt wel hoge eisen
Wel jammer want brain heeft een sterk gesprek waarin hij laat zien zeker niet dom te zijn.
Hij is een analyseren denker en ziet het scherp
Kan Eric misschien even naar achter.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:56 schreef Yollie het volgende:
[..]
Scherp van je gezien, dat is ook idd zo.
hier dito... ik zit Eric weg te kijken.... maar t lukt nog niet echtquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kan Eric misschien even naar achter.
Ik moet eigenlijk allang in bed liggen vanwege mijn wekker die toch echt om 5:30 afgaat, maar ik wil informatie ...
Een echte oplettende vriend had toch geweten, zeker omdat Huub het al meerdere malen heeft aangegeven, dat hij niet zomaar wodka/cassis drinkt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
[..]
hier dito... ik zit Eric weg te kijken.... maar t lukt nog niet echt![]()
Welnee man, hij is paranoia, hij vult in wat andere mensen denken. En hij weeeeeeeeet het allemaaaaaaaaal zooooooooooooo goed.. Maar heeft ondertussen nog nix in zijn leven bereikt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je stelt wel hoge eisen
Wel jammer want brain heeft een sterk gesprek waarin hij laat zien zeker niet dom te zijn.
Hij is een analyseren denker en ziet het scherp
Misschien dan toch maar naar bed gaan. . .quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk allang in bed liggen vanwege mijn wekker die toch echt om 5:30 afgaat, maar ik wil informatie ...
Hoho, hij heeft wél een eigen bedrijf gehad he!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnee man, hij is paranoia, hij vult in wat andere mensen denken. En hij weeeeeeeeet het allemaaaaaaaaal zooooooooooooo goed.. Maar heeft ondertussen nog nix in zijn leven bereikt.![]()
Ik zit ook niet te wachten op een herhaling van het gesprek Sylvia-Huub van vanmiddag. Laat DGK haar zelf maar die broodnodige aandacht geven.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar naar bed gaan. . .
Jaap weer naar voren is ook een optie. . .
Naar bed ja ... das de beste optie.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar naar bed gaan. . .
Jaap weer naar voren is ook een optie. . .
Hij vult het niet in, hij schat de Jaap situatie beter in dan een deel van de cosser hier, die hem dan dom noemenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnee man, hij is paranoia, hij vult in wat andere mensen denken. En hij weeeeeeeeet het allemaaaaaaaaal zooooooooooooo goed.. Maar heeft ondertussen nog nix in zijn leven bereikt.![]()
Waarom moet Eric naar achter?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Ashrak het volgende:
Als we zo gaan lullen, heb ik ook een eigen bedrijf.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft wél een eigen bedrijf gehad he!
Zag je mijn PI nietquote:Op woensdag 25 april 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als we zo gaan lullen, heb ik ook een eigen bedrijf.
Hoelang had íe dat domein-namen bedrijfje? Hoe groot was zijn schuld?
Nix mee bereikt dus.
Hij vult voor iedereen in, die doet dit daarom, en die daarom.. blabla..nergens aan gestaafdquote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vult het niet in, hij schat de Jaap situatie beter in dan een deel van de cosser hier, die hem dan dom noemen![]()
Dat hij niks bereikt heeft in zijn leven slaat ook nergens op, alleen in dit spel alleen al heeft hij al iets van 50 ruggen binnen![]()
Huub moet zijn waffeltje houden.. en al helemaal tegen Ericquote:Op woensdag 25 april 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Huub hint dat Sylvia zelf maar een bepaald iets tegen Eric moet vertellen. Sylvia heeft nog niet met Eric gepraat.
Amanda + Brianquote:Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef sjesze het volgende:
Wie slaapt er nu naast wie? en wie ligt er alleen. weet iemand dit
In dit geval ging het over Jaap en ziet hij het volgens mij erg scherpquote:Op woensdag 25 april 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij vult voor iedereen in, die doet dit daarom, en die daarom.. blabla..nergens aan gestaafd
Eric zijn gezicht staat al een paar dagen op sip, die weet vast al het eea, is het niet dat ie het aanvoelt danwel via achter.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub moet zijn waffeltje houden.. en al helemaal tegen Eric![]()
Hij zegt het ook niet echt, maar Eric heeft aan een half woord genoeg. En straks denkt Eric weer dat hij onmisbaar is voor Huub en maakt hij daar weer ge(mis)bruik van.
Ik ben het lekker niet met je eens!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
In dit geval ging het over Jaap en ziet hij het volgens mij erg scherp
Het is zijn analyse gestaaft op de situatie
Jaap alleen.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
Amanda + Brian
Sylvia + Huub
Eric + Nicolaas
Ongezien kan ik je vertellen dat het niet boven een koningklijk niveau uitstijgtquote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef grazygirl het volgende:
Huub heeft een leuk stuk op zijn blog gekrabbeld voor het geval jullie het nog niet hadden gezien
Goh, daar had ik niet aan gedacht, zou best kunnen. Gisteren was ik hem flauw, maar toen wisten we het nog niet van Sylvia.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eric zijn gezicht staat al een paar dagen op sip, die weet vast al het eea, is het niet dat ie het aanvoelt danwel via achter.
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
En die gitaar mag ook wel eens gestemd worden. Weggestemd!
Zijn moeder is ook 8 jaar geleden overledenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh, daar had ik niet aan gedacht, zou best kunnen. Gisteren was ik hem flauw, maar toen wisten we het nog niet van Sylvia.
Dan zal je toch met betere argumenten moeten komen dan alleen een 'quote:Op woensdag 25 april 2007 00:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben het lekker niet met je eens!![]()
Das dus niet waar, Huub hield zeer regelmatig zijn blog bij, ga er ff kijken zou ik zeggen. Kom met feiten en niet met gedachtenspinsels.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ongezien kan ik je vertellen dat het niet boven een koningklijk niveau uitstijgt
Hij zit de laatste tijd wel vaker op zijn blog dan normaal heb ik het gevoel
Hij zit Jaap weer te copieren![]()
Hij wil meeliften op zijn blog succes, op een zielige en heel doorzichtige manier![]()
Jaap heeft de hele tijd achter gezeten in zijn zwembroek??quote:Op woensdag 25 april 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
En daar is enge jaap weer
Hee, kan ik dat nog wissen? Niet op de 'man' gaan spelen, maar op de bal graag.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zal je toch met betere argumenten moeten komen dan alleen een ''
![]()
Anders lijkt het nergens op gestaaft en neem ik je niet serieus, hoe hoogbegaaft je ook bent![]()
![]()
Ik heb geen idee, maar ik vind het belachelijk dat ze hem zo door het huis laten rondwandelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap heeft de hele tijd achter gezeten in zijn zwembroek??
Ja en dit vond ie dus rotdagen zei ie eerder op de avond.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:15 schreef Ning het volgende:
[..]
Zijn moeder is ook 8 jaar geleden overleden
Ja, dat vind ik ook slappe hap van Huub.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij wil meeliften op zijn blog succes, op een zielige en heel doorzichtige manier![]()
Moet wel ff wennen nu je een nieuwe avatar hebt. Normaal pikte ik je erzo tussen uit. Nu moet ik zoeken..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Das dus niet waar, Huub hield zeer regelmatig zijn blog bij, ga er ff kijken zou ik zeggen. Kom met feiten en niet met gedachtenspinsels.![]()
Hij wil echtwel meeliften op zijn blogsucces, hij heeft zelfs een stukje geschreven dat jaap dan op zijn blog moest zetten om zo een dialoog per blog te beginnen (in de hoop dat zijn hits ook stijgen).quote:Op woensdag 25 april 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Das dus niet waar, Huub hield zeer regelmatig zijn blog bij, ga er ff kijken zou ik zeggen. Kom met feiten en niet met gedachtenspinsels.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet wel ff wennen nu je een nieuwe avatar hebt. Normaal pikte ik je erzo tussen uit. Nu moet ik zoeken..
Kan daar ook geen topic voor komen? Het Petraa-is-zoek-hoekje.![]()
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op woensdag 25 april 2007 00:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij wil echtwel meeliften op zijn blogsucces, hij heeft zelfs een stukje geschreven dat jaap dan op zijn blog moest zetten om zo een dialoog per blog te beginnen (in de hoop dat zijn hits ook stijgen).
Hij is geimponeert door zijn aantal hits, hij hecht veel waarde aan dat soort dingen (ook popo en msn aanmeldingen), sindsdien is hij Jaap als speler ook serieuzer gaan nemen en zeikt hem veel minder af en sloot een pact met hem (waarschijnlijk niet gemeent, maar toch...).
Heb je ook een linkie van dat blog, dan zal ik ff kijken
´jij bent een levende knuffel he jaaaaa jij bent een levende knuffel´.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:21 schreef Gigageil het volgende:
Brian speelt het dit keer via de hondjes......dat wordt neuken![]()
Okay, ben niet helemaal overtuigt, maar okayquote:Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee, kan ik dat nog wissen? Niet op de 'man' gaan spelen, maar op de bal graag.
Ik heb mijn motivatie gegeven en jij ziet het anders. Kan toch?![]()
Hij heeft vanochtend al gezegd veel sexen daar val je van af.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:21 schreef Gigageil het volgende:
Brian speelt het dit keer via de hondjes......dat wordt neuken![]()
Is Amanda dan echt 8 kilo aangekomen? Zelfs ik kom aan van DGK.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend al gezegd veel sexen daar val je van af.
Hahaha tja meer bewegen achter je schermpjequote:Op woensdag 25 april 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is Amanda dan echt 8 kilo aangekomen? Zelfs ik kom aan van DGK.![]()
ff snel off iopic; de 'diagnose' was niet hoogbegaaft, maar hoog-intelligent.. what ever that means..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Okay, ben niet helemaal overtuigt, maar okay![]()
![]()
ja ze gaan allemaal slapen op Huub na. DAt is het beeld al maanden.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Oh jee, volgens mij gaat er heel wat gebeuren.
Minder zuipen in mijn geval. Was vandaag gestopt, maar struikelde net over een fles met een of andere wodka-mix, maar nog niet lopen snaaien..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Hahaha tja meer bewegen achter je schermpje![]()
Deze maand heeft hij als ik het goed zag niet meer dan 3 dagen op een rij iets op zijn log geschreven.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Misschien moet ik dat ook maar gaan doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
[..]
ja ze gaan allemaal slapen op Huub na. DAt is het beeld al maanden.
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Dan wel, maar nu nog niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Deze maand heeft hij als ik het goed zag niet meer dan 3 dagen op een rij iets op zijn log geschreven.
Zo ook de afgelopen 3 dagen, als hij morgen wat schrijft, vind ik dat ik het gelijk aan mijn kant mag leggen
Tnx tv-tje aanzetten..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef FuTilE het volgende:
Michael Jackson bij Pauw en Witteman.
Het is ook hoogbegaafd (je moet geen fouten van anderen overnemen)quote:Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
ff snel off iopic; de 'diagnose' was niet hoogbegaaft, maar hoog-intelligent.. what ever that means..
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef FuTilE het volgende:
Michael Jackson bij Pauw en Witteman.
Dat snap ik nou ook niet, maar ze is waarschijnlijk niet beter gewend.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
En de condooms komen weer uit het laatje....
Dat Amanda deze sex trekt, tis nou niet een hoogstandje
eigenlijk ben ik dom-laagquote:Op woensdag 25 april 2007 00:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Het is ook hoogbegaafd (je moet geen fouten van anderen overnemen)![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:27 schreef schatje het volgende:
Gewoon een hometrainer voor je PC zetten en je wodka uit een bidon drinken. Dat geeft meteen een beter gevoel.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Minder zuipen in mijn geval. Was vandaag gestopt, maar struikelde net over een fles met een of andere wodka-mix, maar nog niet lopen snaaien..![]()
Je bedoelde niet Thijs van Leer?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het kan ook een dubbelganger zijn, ik keek nogal vluchtig![]()
Ooit lang lang geleden was er nog zoiets als een dresscode... miljonairs kleden zich meerdere malen om... moesten netjes voor het ontbijt verschijnen...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik vind het belachelijk dat ze hem zo door het huis laten rondwandelen.
Juist dromquote:Op woensdag 25 april 2007 00:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ooit lang lang geleden was er nog zoiets als een dresscode... miljonairs kleden zich meerdere malen om... moesten netjes voor het ontbijt verschijnen...![]()
Lage standjes, hoge standjes, Amanda doet ze ALLEMAAL!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
En de condooms komen weer uit het laatje....
Dat Amanda deze sex trekt, tis nou niet een hoogstandje
Ik wou al bijna de domme vraag stellen wat het verschil wasquote:Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff snel off iopic; de 'diagnose' was niet hoogbegaaft, maar hoog-intelligent.. what ever that means..
Nee, hoewel dat natuurlijk een close second zou kunnen zijn.quote:
Pffff, als Amanda het al probeert doet ze het alleen om Brian te pleasen....quote:Op woensdag 25 april 2007 00:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lage standjes, hoge standjes, Amanda doet ze ALLEMAAL!
Ik ben 27, vwo gedaan, studeer en hou van alle muziek, krijg kippevel van Mozart's requiem maar als er iets is waar ik energie van krijg dan is het wel van in een kale fabriekshal staan, zonder lasershow, (of thuis, kan ook natuurlijk) luisterend of stuiterend genieten van GABBER!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:30 schreef FuTilE het volgende:
Hoe oud is Huub inmiddels? Waarom luistert die in godsnaam nog steeds hardcore?
Het is te laat. Echt, Fok DGK met het geluid van de streams eronder is verslaaaaaaaaaaaaaaavend.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:34 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gewoon een hometrainer voor je PC zetten en je wodka uit een bidon drinken. Dat geeft meteen een beter gevoel.
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Ik vind het allemaal wel snel gaan daarzo. Ff een kus, dan ff aan d'r tieten likken en dan hup onder de dekens beffen
Volgens mij kan het je best wel wat schelenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pffff, als Amanda het al probeert doet ze het alleen om Brian te pleasen....
Maar ach, wat kan mij het ook schelen, ik wist alleen niet dat het zo slecht kon
En wat is hoog? Ik had 126, vond ik niet echt hoog.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:38 schreef FuTilE het volgende:
Hoogbegaafd is specifieker (gericht op een of meerdere typen cognities), volgens mij. Hoog intelligent wil gewoon zeggen dat je een hoog IQ hebt.
Ik weet niet wat ze in die smakker zietquote:Op woensdag 25 april 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Er zit ook totaal geen beweging in Amanda
IQ scores:quote:Op woensdag 25 april 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Herkenbaar, hoewel het bij mij op een gegeven moment toch wel resoluut over was.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:38 schreef product het volgende:
[..]
Ik ben 27, vwo gedaan, studeer en hou van alle muziek, krijg kippevel van Mozart's requiem maar als er iets is waar ik energie van krijg dan is het wel van in een kale fabriekshal staan, zonder lasershow, (of thuis, kan ook natuurlijk) luisterend of stuiterend genieten van GABBER!!!![]()
Van mij mag je dat imposante vervangen door viezequote:Op woensdag 25 april 2007 00:42 schreef Meganog het volgende:
Het blijft een imposante spekberg.
Perry sport afdeling Tenten.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:43 schreef Meganog het volgende:
En waar koop je zulke onderbroeken?
Jaap heeft ook zo zijn behoeftes..quote:Op woensdag 25 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Waarom slaapt Jaap in zijn blote hol.
Dat krijgen we toch hopelijk niet op stream hequote:
Zodat ie endelijk eens wat toegankelijker is voor z'n mede miljonairs...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:45 schreef petraa het volgende:
Waarom slaapt Jaap in zijn blote hol.
Voor het geval dat... Cam 1 en 2 staan hier al uitquote:Op woensdag 25 april 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat krijgen we toch hopelijk niet op stream he![]()
126 is redelijk bovengemiddeld, alhoewel er constant met die normatieve schaal verschoven wordt, omdat de mensheid dommer lijkt te worden. Vanaf 145 wordt het toch wel aan de hoge kant... Toevallig genoeg begint daa zo ongeveer het gemiddelde quotient van Fok!, als je het overgrote deel van de posters mag geloven na een 'stevige' IQ-test als die van BNNquote:Op woensdag 25 april 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wat is hoog? Ik had 126, vond ik niet echt hoog.
Ik doe ook altijd andere dingen als ik mijn tanden (elektrisch) aan het poetsen ben. Onder het mom van tijd besparen.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
Waarom poetst die jaap toch steeds z'n tanden al lopend? Hij begint al een paar dagen beneden om boven in de keuken te eindigen.
Same here, om te multitasken. Meestal verplaats ik er dan ook nog vanalles bij, ongeacht of het verplaatst moet worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd andere dingen als ik mijn tanden (elektrisch) aan het poetsen ben. Onder het mom van tijd besparen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
Ik zwaai stiekem truste![]()
en plaats een tvp
Iedereen slaapt, behalve Huub die zit achter pc en Brian en Amanda zijn calorieën aan het verbranden.
Ik heb het gemist, vertel eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
Vergeten ze de schuif een keer dicht te gooien en hoor je dat er 'gescript' wordt, hoor je er niemand over
Op welke stream?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
Vergeten ze de schuif een keer dicht te gooien en hoor je dat er 'gescript' wordt, hoor je er niemand over
Kzat op een andere stream. Dat plaatjesdraaien gebeuren interesseerd me nooit zo.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
Zit de redactie te bellen dat huubs muziek ze niet bevalt![]()
![]()
Zelfs de muziek is gescript![]()
En op zoek naar M.J. bij P&W met een half oog...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:57 schreef PC eend het volgende:
Iedereen zat natuurlijk brian en amanda te bewonderen, terwijl ze maar vinden dat ze er niks van bakken![]()
![]()
Huub luisterde eminem en werd gebeld....geluid werd weggedraaid, daarna zette huub opeens andere muziek op.quote:
Whoahahahah ben je soms net zo dom als huub en zie je de tegenspraak niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
Stukje van Huubs log:
....is maar een Heffner in deze villa jochie and thats me...
KNIP
.... en ik heb geen zelf geclaimde titels en bijnamen nodig
Kijk da's pas duidelijke taal...
Ik zal in het vervolg duidelijk vermelden als het cynisch bedoelt is.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Whoahahahah ben je soms net zo dom als huub en zie je de tegenspraak niet?![]()
Dat is misschien wel zo handig jaquote:Op woensdag 25 april 2007 01:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg duidelijk vermelden als het cynisch bedoelt is.![]()
dat is geen onderdeel van het script, dombo's...dat is gewoon een dolletje tussen iemand van de redactie en Huub...quote:Op woensdag 25 april 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub luisterde eminem en werd gebeld....geluid werd weggedraaid, daarna zette huub opeens andere muziek op.
Werd hij weer gebeld en hij begon te lachen, geluid werd dit keer niet weggedraaid...
Huub:is dat ook niet goed..... wat is je favoriete band.... oh maar wat dan?.... top 40 muziek, ik heb geen idee wat in de top 40 staat, nou je ik kijk wel, ik zoek wel even iets op.
Jonge, jonge... Battle of the bereft. Die hele 'blogwar' begint zo langzamerhand te lijken op een amateur rapbattle tijdens de provinciale talentenjacht op een meubelboulevard.quote:Aan Jaap:
Beste jongen, je doet het leuk, je doet het aardig, maar hoop niet dat je alleen maar bij eieren op je kop gooien blijft. De eerste dag dat je hier was heb je mij uitgenodigd voor een debat. Deze uitdaging heb ik aangenomen en je in je verdere verblijf hier meerdere malen naar gevraagd. Iedere keer dat ik vroeg of je een debat met mij wilde aangaan weigerde jij. Heb je alle voorwaarden zelf laten bepalen tot aan de stelling aan toe. Steeds weigerde je dit. Toen ik laatst dit op je log las:
... Yadayadayada...
enne leuk die fotofuck van je op je log.... is maar een Heffner in deze villa jochie and thats me...maar geeft niets. Snap dat je tegen mij opkijkt, en over je vermeende koningsschap van de villa....Goed ga ik even mee in je fantasiewereld. Als jij de koning van de villa bent...kom dan maar snel je respect brengen aan Huub. Want daar is er maar 1 van, en ik heb geen zelf geclaimde titels en bijnamen nodig
lief zijn
just Huub
Volgende keer ga ik ook voor huub sms'en, ik ben omquote:Op woensdag 25 april 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zal 'Erik uit Zwolle' jaloers zijn. [afbeelding]
Doe maar Word Up!, dan zet ik de streams ook weer aan...quote:Op woensdag 25 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
Korn- Freak on a Leash svp DGK redactie!
Ik heb die quote gewoon rechtstreeks van een of andere COS-Josti naar mijn sig ge-copy / pasted.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:24 schreef FuTilE het volgende:
En een pisnicht hè, een ontzettende, zeikerige pisnicht met een te losse stropdas.
Get the fuck out, get the fuck out, get the fuck out my house.. BITCH!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:27 schreef haak2 het volgende:
get the fuck out my house van 2live crew. zo toepasselijk!
Valt het opquote:Op woensdag 25 april 2007 01:27 schreef FuTilE het volgende:
Zit 'ie te chatten met de redactie?
Ach, als hij nog een flinke borrel inschenkt gaat die broek wel uit hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:28 schreef Desii het volgende:
APK.... je striptease gaat niet door... jammer nou
Fuck you i dont do what you tell me, vind ik meer bij hem passenquote:Op woensdag 25 april 2007 01:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Rage against the machine.... Killing in the name off.... die wil ikke
Een beetje dom, maar wel lekker!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:31 schreef Lobasca het volgende:
Apk is een onzettend lekker wijf!!!!
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Hier een foto, Huub.
Kun je er iets mee?![]()
Hup, shirt uit!![]()
Hee een nieuwe fokkerquote:Op woensdag 25 april 2007 01:33 schreef DoDGKzeeland het volgende:
groet mij ook eens huub dan weet ik dat ik goed zit![]()
Ach, ook daar draait Huub zijn hand niet voor omquote:Op woensdag 25 april 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
Wat een teleurstelling zal dat zijn als ie er achter komt dat APK een zure vent is
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:35 schreef APK het volgende:
Ik ben fucking Erik uit Zwolle niet met zijn kaartjes.
ehhhh... Eric is top...quote:Op woensdag 25 april 2007 01:35 schreef APK het volgende:
Ik ben fucking Erik uit Zwolle niet met zijn kaartjes.
We komen er bekaaid vanaf bij Huubjequote:Op woensdag 25 april 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, gaat ie alleen dingen inwilligen van de niet Huub fans
Als hij hem nog niet gezien heeft dan datte, die is leukquote:Op woensdag 25 april 2007 01:35 schreef Gerrut het volgende:
THE "PARA BRIAN REMIX" PLEASE!!! De grootste hit van Youtube inmiddels!
http://www.youtube.com/results?search_query=para+brian+remix
OMFG ze komen nu natuurlijk uit alle hoeken en gatenquote:
Hahaha viel mij ook al opquote:Op woensdag 25 april 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, gaat ie alleen dingen inwilligen van de niet Huub fans
ja mag dat GDK-redactie.... das zou hartstikke gaaf zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 01:35 schreef Gerrut het volgende:
THE "PARA BRIAN REMIX" PLEASE!!! De grootste hit van Youtube inmiddels!
http://www.youtube.com/results?search_query=para+brian+remix
Ach, misschien mag jij morgen interactief de camera laten bewegen op dat stinkpaard.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
Wat een teleurstelling zal dat zijn als ie er achter komt dat APK een zure vent is
Huub wou liedjes waar die niet van in slaap ging vallen!!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
dj huub misschien kan je nog iets van paul de leeuw voor me draaien? zou heeel cool zijn
ik zit overalquote:Op woensdag 25 april 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
Anitra zit die niet op VOL tegenwoordig
Dan moet je snel daarheen zeeland
Het 'script' is nu ff interactiefquote:Op woensdag 25 april 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Eminem mocht niet meer?
Pfff niet in slaap val muziek aub!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
mag paul de leeuw hierna? huub? zou wel leuk zijn? jij mag nummer kiezen? dj huubje? nee hoor ik kruip niet in je kont hoor, nee echt niet!
Alles beter dan jaap hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:38 schreef APK het volgende:
Ach, misschien mag jij morgen interactief de camera laten bewegen op dat stinkpaard.![]()
Nee je maakt er alleen een accountje voor aanquote:Op woensdag 25 april 2007 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
mag paul de leeuw hierna? huub? zou wel leuk zijn? jij mag nummer kiezen? dj huubje? nee hoor ik kruip niet in je kont hoor, nee echt niet!
ze mogen geen cd's ontvangen, helaasquote:Op woensdag 25 april 2007 01:29 schreef haak2 het volgende:
yes die was van mij. Zal ik het cdtje maar eens naar huub sturen. is zo toepasselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |