Pittig gesprek achter? Met Stefan waarschijnlijk, over het geplande aanzoek van morgen, wat Jaap wilde cancelen en waar hij over wilde praten. Dus dat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef pullup het volgende:
Is Jaap een tukje aan het doen om het terroriseren vol te houden of zo ?
Wat ben je toch weer scherp!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Pittig gesprek achter? Met Stefan waarschijnlijk, over het geplande aanzoek van morgen, wat Jaap wilde cancelen en waar hij over wilde praten. Dus dat.![]()
Thxxxxxxxxxxxxquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
Is dit wat voor de liefhebbers??
[afbeelding]
Ik heb een reactie voor je in de SCquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef Dynabite het volgende:
Dat je nu word schrijft ipv van wordt, heeft dit niet meer met onwetendheid te maken?![]()
ooh lekker die wil ik!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:51 schreef Paris_Texas het volgende:
Lekker snel Petra![]()
Je had m'n avatarlink ook al gevonden
[afbeelding]
Je stelt wel hoge eisenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Zinnen mogen met 'Maar' beginnen en zelfs met 'En'. Maar mag het nu iets meer on-topic worden? En liefst niet over het gebazel van Brian![]()
Oud misschien dan, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Nicolaas is zoooo oud, die denkt dat De Sims Simcity is![]()
Je hebt er een week te eten aanquote:
Scherp van je gezien, dat is ook idd zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:55 schreef Ashrak het volgende:
Huub drinkt wodka/cassis ... dat drinkt hijj alleen maar als er echt iets mis is.
Tenminste dat heeft hij al een paar keer aangegeven.
De zinnen begonnen met 'maar' en 'en', begrijp je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je stelt wel hoge eisen
Wel jammer want brain heeft een sterk gesprek waarin hij laat zien zeker niet dom te zijn.
Hij is een analyseren denker en ziet het scherp
Kan Eric misschien even naar achter.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:56 schreef Yollie het volgende:
[..]
Scherp van je gezien, dat is ook idd zo.
hier dito... ik zit Eric weg te kijken.... maar t lukt nog niet echtquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Kan Eric misschien even naar achter.
Ik moet eigenlijk allang in bed liggen vanwege mijn wekker die toch echt om 5:30 afgaat, maar ik wil informatie ...
Een echte oplettende vriend had toch geweten, zeker omdat Huub het al meerdere malen heeft aangegeven, dat hij niet zomaar wodka/cassis drinkt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
[..]
hier dito... ik zit Eric weg te kijken.... maar t lukt nog niet echt![]()
Welnee man, hij is paranoia, hij vult in wat andere mensen denken. En hij weeeeeeeeet het allemaaaaaaaaal zooooooooooooo goed.. Maar heeft ondertussen nog nix in zijn leven bereikt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je stelt wel hoge eisen
Wel jammer want brain heeft een sterk gesprek waarin hij laat zien zeker niet dom te zijn.
Hij is een analyseren denker en ziet het scherp
Misschien dan toch maar naar bed gaan. . .quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk allang in bed liggen vanwege mijn wekker die toch echt om 5:30 afgaat, maar ik wil informatie ...
Hoho, hij heeft wél een eigen bedrijf gehad he!quote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnee man, hij is paranoia, hij vult in wat andere mensen denken. En hij weeeeeeeeet het allemaaaaaaaaal zooooooooooooo goed.. Maar heeft ondertussen nog nix in zijn leven bereikt.![]()
Ik zit ook niet te wachten op een herhaling van het gesprek Sylvia-Huub van vanmiddag. Laat DGK haar zelf maar die broodnodige aandacht geven.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar naar bed gaan. . .
Jaap weer naar voren is ook een optie. . .
Naar bed ja ... das de beste optie.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar naar bed gaan. . .
Jaap weer naar voren is ook een optie. . .
Hij vult het niet in, hij schat de Jaap situatie beter in dan een deel van de cosser hier, die hem dan dom noemenquote:Op woensdag 25 april 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnee man, hij is paranoia, hij vult in wat andere mensen denken. En hij weeeeeeeeet het allemaaaaaaaaal zooooooooooooo goed.. Maar heeft ondertussen nog nix in zijn leven bereikt.![]()
Waarom moet Eric naar achter?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:58 schreef Ashrak het volgende:
Als we zo gaan lullen, heb ik ook een eigen bedrijf.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoho, hij heeft wél een eigen bedrijf gehad he!
Zag je mijn PI nietquote:Op woensdag 25 april 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als we zo gaan lullen, heb ik ook een eigen bedrijf.
Hoelang had íe dat domein-namen bedrijfje? Hoe groot was zijn schuld?
Nix mee bereikt dus.
Hij vult voor iedereen in, die doet dit daarom, en die daarom.. blabla..nergens aan gestaafdquote:Op woensdag 25 april 2007 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vult het niet in, hij schat de Jaap situatie beter in dan een deel van de cosser hier, die hem dan dom noemen![]()
Dat hij niks bereikt heeft in zijn leven slaat ook nergens op, alleen in dit spel alleen al heeft hij al iets van 50 ruggen binnen![]()
Huub moet zijn waffeltje houden.. en al helemaal tegen Ericquote:Op woensdag 25 april 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Huub hint dat Sylvia zelf maar een bepaald iets tegen Eric moet vertellen. Sylvia heeft nog niet met Eric gepraat.
Amanda + Brianquote:Op woensdag 25 april 2007 00:09 schreef sjesze het volgende:
Wie slaapt er nu naast wie? en wie ligt er alleen. weet iemand dit
In dit geval ging het over Jaap en ziet hij het volgens mij erg scherpquote:Op woensdag 25 april 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij vult voor iedereen in, die doet dit daarom, en die daarom.. blabla..nergens aan gestaafd
Eric zijn gezicht staat al een paar dagen op sip, die weet vast al het eea, is het niet dat ie het aanvoelt danwel via achter.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub moet zijn waffeltje houden.. en al helemaal tegen Eric![]()
Hij zegt het ook niet echt, maar Eric heeft aan een half woord genoeg. En straks denkt Eric weer dat hij onmisbaar is voor Huub en maakt hij daar weer ge(mis)bruik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |