Maar het al dan niet slagen van zo'n concept hangt ook af van watvoor type mens je erin zet. . .quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Na de tripjes buiten, gratis pluggen voor bandjes, hoerenfeesten, jointjes, oudbewoners, studenten lol en gekke henkies blijft er niet veel meer over...
DGK is aan het doodbloeden... Het concept DGK zoals het nu is, is mislukt....
Ik kom niet meer bij, Brian, TOPPIE. Ik val zowat van mijn stoel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Zo, he, he, even bijkomen. De rest zal ook wel zo komen... Pftttt...
dat krijgt ze echt niet gefixt... binnen een kwartiertje zangles.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Judith mag ook best eens iets over die debiele uitspraak zeggen toch?
Nee, het concept was goed, de uitvoering belabbert, goedkoop en ordinair... imoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het al dan niet slagen van zo'n concept hangt ook af van watvoor type mens je erin zet. . .
Boefquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Zo, he, he, even bijkomen. De rest zal ook wel zo komen... Pftttt...
Verschrikkelijk, geen woordje fatsoenlijk Nederlandse uitspraak ......quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Judith mag ook best eens iets over die debiele uitspraak zeggen toch?
Dus heeft deze laatste stuiptrekking Jaap opgeleverd... zo zie ik het.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het al dan niet slagen van zo'n concept hangt ook af van watvoor type mens je erin zet. . .
Je vergeet alle h's die hij er zomaar tussenpropt...... volgens mij vaak na een kquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
dozennnnnnnnnnnnnnnn, grassssssssssssssss, tuinpad..................rozen.......................tuinpad....................moeder..........................
Hij komt van de andere kant van de wereld en Nederlands is zijn eerste taal niet eens...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
[..]
dat krijgt ze echt niet gefixt... binnen een kwartiertje zangles.
Volgens mij is dat zowiezo onbegonnen werk![]()
Uitvoering heeft er inderdaad ook mee te maken, maar ik denk toch dat het ook afhangt van het type mens dat je erin stopt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, het concept was goed, de uitvoering belabbert, goedkoop en ordinair... imo
En dan heeft hij notabene dubbel zangles ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor jullie waarschijnlijk gesneden koek...Maar ik hoor Brian nu voor het eerst met zangles....
Man man man..... Me oren, me alles. Dit is echt hopeloos!
ik lach me altijd helemaal suf..... vooral alstie der bij staat dat tie geweldig bezig is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor jullie waarschijnlijk gesneden koek...Maar ik hoor Brian nu voor het eerst met zangles....
Spraakles lijkt me me hier wel op zijn plaats.....................quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je vergeet alle h's die hij er zomaar tussenpropt...... volgens mij vaak na een k![]()
Hij denkt anders dat hij de nederlandse taal buitengewoon goed beheerst........quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef product het volgende:
[..]
Hij komt van de andere kant van de wereld en Nederlands is zijn eerste taal niet eens...
Na de eerste keer heb ik er niet meer naar geluisterd, maar wat ik zo lees zit er weinig vordering in.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
En hij doet nog wel zo z'n best.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij, Brian, TOPPIE. Ik val zowat van mijn stoel.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor jullie waarschijnlijk gesneden koek een wekelijkse bron van leedvermaak...Maar ik hoor Brian nu voor het eerst met zangles....
Welkomquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Mee eens!! Laten de 'miljonairs' zich gedragen als miljonair, in ieder geval het niveau een stuk hoger!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, het concept is goed, de uitvoering belabbert, goedkoop en ordinair... imo
Wim draait zich al weken om in zijn graf. Zo'n mooi liedje gruwelijk verkrachtquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En dan heeft hij notabene dubbel zangles ...
Ik kan je verzekeren dat er zowaar vooruitgang in zit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel goed begrepen .......
[afbeelding]
Master cap BSOLquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel goed begrepen .......
[afbeelding]
Pullup ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat er zowaar vooruitgang in zit.
Je gelooft het haast niet maar ik hoor heel af en toe zowaar een noot die bijna juist is.
Dat was een paar weken geleden onmogelijk
Ben je gek, dan gaat ze steamenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Desii het volgende:
Marije zet even de steam aan.... jij kan dan beoordelen of het verbeterd of verslechterd is.
Nope, vals gezang en TV kijken. En met een beetje mazzel hierna poker. Joy.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij hoef ik de streams niet aan te zetten vanavond
Eerlijk is eerlijkquote:
Sheit en het is pas morgen woensdag....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe onschuldig kan ze kijken lijken
[afbeelding]
Ben blij dat je er verastand van hebtquote:
Deels, die was goed, maar is om zeep geholpen door de drang naar kijkcijfers... De originele bewoners waren perfect gecast (behalve Natasia en brian, en dat die ernu nog in zitten zegt genoeg)quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uitvoering heeft er inderdaad ook mee te maken, maar ik denk toch dat het ook afhangt van het type mens dat je erin stopt.
Het ging over inbrekers.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas over de vriendin van Stephan .... "Ze was betrapt" ..... Natasia verbaasd !
Niet te lang luisteren anders wordt je zelf ook toondoof..quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
quote:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.quote:
Kut dan is het morgen pas overmorgen vrijdagquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Sheit en het is pas morgen woensdag....
Ik denk dat zelfs het lijk op zou staan... zelf de kist richting oven duwt... en zo snel mogelijk genieten van de knisperende vlammetjes...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef Marelle het volgende:
Nou Brian kan mooi een CD opnemen voor een crematorium, hier word je toch helemaal depri vanKnap dat Judith hier nog zoveel energie in stopt...
Daar ziet ie er an sich wel leuk uit..quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, je moet er op vallen ........
[afbeelding]
Crematoriumquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef Marelle het volgende:
Nou Brian kan mooi een CD opnemen voor een crematorium, hier word je toch helemaal depri vanKnap dat Judith hier nog zoveel energie in stopt...
Kan iemand van die fanatieke brievenschrijvers niet een A-4tje aan Brian sturen, om hem uit te nodigen voor bruiloftszang ofzo, en dan op het laatste moment de bruiloft afzeggen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef Marelle het volgende:
OMG, wat een cap om mee te gaan slapen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Je ava doet het niet en die van Avonne ook niet, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Daar ziet ie er an sich wel leuk uit..
weer 5 dagen wachten voordat het arbeidersbokkeavond is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut dan is het morgen pas overmorgen vrijdag![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het lijk op zou staan... zelf de kist richting oven duwt... en zo snel mogelijk genieten van de knisperende vlammetjes...
Of niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Je kan niet zeggen dat ze het niet geprobeert heeft...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Carlaa het volgende:
waarom geeft ze Brian in vredesnaam nog zangles. Op een gegeven moment moet je toch zeggen "joh, dit is niets voor jou, ga maar postzegels verzamelen....."
Hij doet het gewoon hoor..of zit je op je werk? Op mijn werk zie ik mijn avatar ook niet..zijn veel sites daar geblocked behalve fok:Dquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ava doet het niet en die van Avonne ook niet, of ligt dat aan mij?![]()
Uitgeprintquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het lijk op zou staan... zelf de kist richting oven duwt... en zo snel mogelijk genieten van de knisperende vlammetjes...
Helpt deze cap je ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, wat een cap om mee te gaan slapen.![]()
Ik zit thuis... eerst zag ik hem wel, en toen was ie ineens weg. Nog steeds.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hoor..of zit je op je werk? Op mijn werk zie ik mijn avatar ook niet..zijn veel sites daar geblocked behalve fok:D
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Carlaa het volgende:
waarom geeft ze Brian in vredesnaam nog zangles. Op een gegeven moment moet je toch zeggen "joh, dit is niets voor jou, ga maar postzegels verzamelen....."
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helpt deze cap je ?
[afbeelding]
Ik zie ook dat grappige mannetje dat softijs loopt te slurpen niet meerquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit thuis... eerst zag ik hem wel, en toen was ie ineens weg. Nog steeds.
Voor onder je kussenquote:
Ik zie het tinypic-logo bij jou en Avonne....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hoor..of zit je op je werk? Op mijn werk zie ik mijn avatar ook niet..zijn veel sites daar geblocked behalve fok:D
Lijkt me niet handig (punaise) in een waterbedquote:
ik zie hem nog hoor!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Krijg nou wat..m'n avater is inderdaad weg!
Tinypic doet niet aan direct linken meer...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Is je niet opgedragen door King Jaap om die van hem te gebruiken... is z'n toorn over jou nedergedaald?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben niet gek!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
gewoon even opnieuw uploaden....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn maar weinig dingen die ik echt mute, zelfs een tierende natasja kan ik hebben, ook een zeurende amanda of een zalvende Brian, maar een boerende jaap en zingende brian trek ik niet, dat gaat meteen op mute. En als er gekonijnd wordt dan gaat die stream uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Desii het volgende:
Marije zet even de steam aan.... jij kan dan beoordelen of het verbeterd of verslechterd is.
ja stukken beter....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef CartWOman het volgende:
Disco Inferno![]()
Eric heeft op zich de beste stem, meest helder en zuiver, goed articulerend.![]()
Niet macho genoeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Ook dit dansje heeft Brian nog niet onder de knie........ te grappig!
Judith zou hem een rotschop moeten verkopen: Zo Brian, jij gaat niet mijn andere zangers in de weg zitten!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Ook dit dansje heeft Brian nog niet onder de knie........ te grappig!
Heh, ik vind je geen zeilerd hoor, je geeft toch gewoon je mening?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Deels, die was goed, maar is om zeep geholpen door de drang naar kijkcijfers... De originele bewoners waren perfect gecast (behalve Natasia en brian, en dat die ernu nog in zitten zegt genoeg)
De regel die DGK om zeep helpt is: het unaniem ontslaan van mensen.
Als dat 'een meerderheid van stemmen' zou zijn, zou DGK een stuk leuker en bevendien interesanter zijn dan deze ordinaire poppenkast met zieltjes...
(Sorry dat ik vanavond een beetje zeikerig ben)
Opsturen die foto!!! Met bandje van Zangles.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer Brian, je mist het ritme van de groep
[afbeelding]
Brian's lichaam en hersens zijn alleen maar goed om te konijnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:47 schreef Lobasca het volgende:
Danstalent heeft Brian ook al niet, hij is telkens te laat...
Ahhh, dat verklaart dat hij niet kan klaarkomenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef KonnieKipke het volgende:
Brian heeft geen ritmegevoel..
Doe het hem maar na, toptalentje en homofoob.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
Onze zeikerige relnicht cq pisnicht denkt weer de ster van de show te zijn. Gelukkig zit ie er naast net als het met z'n zingen...Burn Baby Burn...
Feel free, je mag mijn cap gebruiken .......quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Opsturen die foto!!! Met bandje van Zangles.
Ligt het nou aan Eric dat het niet klinkt, of ligt het aan de Nederlandse tekst?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
Onze zeikerige relnicht cq pisnicht denkt weer de ster van de show te zijn. Gelukkig zit ie er naast net als het met z'n zingen...Burn Baby Burn...
En zelfs dat kan hij niet zoals het hoort.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
Brian's lichaam en hersens zijn alleen maar goed om te konijnen![]()
Zn stem is vaak net op het randje en die nederlandse tekst maakt het behoorlijk achterlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Ligt het nou aan Eric dat het niet klinkt, of ligt het aan de Nederlandse tekst?
Ik vind het verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
Het wachten is op de Jaap terror denk ik... Ben benieuwd of Sylvia 'aangepakt' gaat worden...
Hihihihihihiquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Liess het volgende:
[..]
En zelfs dat kan hij niet zoals het hoort.
Hoe maak ik er een avatar van? als ik u niet ontrief?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Feel free, je mag mijn cap gebruiken .......
Allebij...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Ligt het nou aan Eric dat het niet klinkt, of ligt het aan de Nederlandse tekst?
Ik vind het verschrikkelijk
GAAF!!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb even een nieuwe avatar..die van de man met de milkshake hotlinkte ik en had ik niet opgeslagen.
LP heeft er weer een, het wachten is nog op Avonnequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt het dat avatars spontaan verdwijnen?
Sorry, OT.
Terrorquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT.
Ik heb via Tinypic, en ik kan nu niet op die site komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT.
ohwwwwww ik zie nu een hele andere, de vorige vond ik mooier.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb even een nieuwe avatar..die van de man met de milkshake hotlinkte ik en had ik niet opgeslagen.
Toch Jaapquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Terror
Sorry. Het lijkt erop dat tinypic down is of iets niet goed doet.
Brian stampt alsof ie op het liedje van Boer harms staat te dansen hahaquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer Brian, je mist het ritme van de groep
[afbeelding]
Foodooquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT.
NEe, het is geen BB!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef Desii het volgende:
Ik weet niet of meerderheid van stemmen een oplossing is.... dan hadden we Huubie nooit gehad
publiekstemmen is misschien beter
Denk ik welquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef Marrije het volgende:
Waarom gaat het zo kut met Huub?
Toch niet omdat syl dreigt naar huis te gaan?
Dan upload je hem toch even naar FOK als usericon?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb via Tinypic, en ik kan nu niet op die site komen.
Ik wacht wel een paar dagen voor ik ga knutselen.
-edit- ik heb het bij loveprofusion niet eens gezien. Bij mij ben ik de enige.
Het lukt me idd nooit om zo met samengeknepen billen rond te huppelen... en kan me niet schelen ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe het hem maar na, toptalentje en homofoob.
Ik denk het wel. Daarom gaf hij waarschijnlijk ook geen direkt antwoord.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef Marrije het volgende:
Waarom gaat het zo kut met Huub?
Toch niet omdat syl dreigt naar huis te gaan?
Ik heb nu weer een andere, ben even aan het kijken welke het leukste is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
ohwwwwww ik zie nu een hele andere, de vorige vond ik mooier.....
Eeeeeeew deze is ranzig!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb nu weer een andere, ben even aan het kijken welke het leukste is.
Gatverdammequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Daarom gaf hij waarschijnlijk ook geen direkt antwoord.
In dat geval. . .Huub ga maar lekker mee!quote:
Nee, bah!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Cora mag je weglaten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef Gigageil het volgende:
Dan zetten we de Juf-Judith-Terror-modus een tandje hoger toch .....![]()
Volgens mij niets, tenzij ik iets heb gemist. Hij kan natuurlijk niet over Sylvia praten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
kutbuffers
wat zat Huub nou net te hinten?
ga maar even door, leukquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Deze is toch wat minder.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JE bent anders al aardig in je reet genaait zo te horen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lukt me idd nooit om zo met samengeknepen billen rond te huppelen... en kan me niet schelen ook
Nou die de eerste maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan heeft ze niet alles gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
Op de fora is er lief gereageerd op Judith n.a.v. het gepest van Jaap.
waar is zij eigenlijk? achter? naar huis????quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niets, tenzij ik iets heb gemist. Hij kan natuurlijk niet over Sylvia praten.
Zielig die Jaap..... hij weet niets anders te verzinnen dan eieren over zich heen te smijten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef Gigageil het volgende:
Zielig die Eric.....hij weet niks anders te verzinnen dan een (oorlogs-)pak wassen![]()
Ach, alles is relatief, en dat weet JJ ook.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
waar is zij eigenlijk? achter? naar huis????![]()
Judith is ook wel geliefd op de fora..vooral omdat ze Brian de waarheid zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef akveor het volgende:
Juf Judith voelt zich gesteunt door de miljonairs en door alle forums...
Ik heb het zingen totaal niet gevolgd, daar doet ze toch aan mee? of is ze halverwege afgehaakt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee.
Usericon discussie mag van mij trouwens wel naar [SC] verhuizen
is prima maar van mij mag ze nu wel naar huisquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Judith is ook wel geliefd op de fora..vooral omdat ze Brian de waarheid zegt.
Welke cap wil je als avater ? Laat je maar weten en ik kan het voor je verkleinenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe maak ik er een avatar van? als ik u niet ontrief?
Precies een vrouw met ballen !quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Judith is ook wel geliefd op de fora..vooral omdat ze Brian de waarheid zegt.
De buitenwacht krijgt teveel TV momenten, JJ, Carlos, en met name het schoonmaakpersoneel. Waar hebben we het over, de miljonairs of de aanhang?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef schatje het volgende:
Tjezus, zout op mens.
Persoonlijk heb ik niet zoveel met anale sex.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
JE bent anders al aardig in je reet genaait zo te horen...
Of praat je altijd zo over homo's?
Sylvia heeft met alles meegedaan, tot en met het dansje en koortje bij Burn Baby Burn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het zingen totaal niet gevolgd, daar doet ze toch aan mee? of is ze halverwege afgehaakt?
Dat komt dan vooral door de manier waarop sommige bewoners er mee omgaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
De buitenwacht krijgt teveel TV momenten, JJ, Carlos, en met name het schoonmaakpersoneel. Waar hebben we het over, de miljonairs of de aanhang?
Jezus, Gert. Je lijkt wel een gestoorde groupie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
JJ houdt zich in, maar ze geniet zichtbaar van alle verhalen over de achterlijkheden van Jaap.
Het lachen zal teef Judith wel vergaan, zodra de toorn van de getarte King over deze zang amateur neerdaalt.
Ze is bang dat Jaap binnenkomt in zijn onderbroek, met een doos eieren in zijn hand.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies een vrouw met ballen !
P.s. Deze is leuk maar nerveus![]()
Sieg Heilquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
JJ houdt zich in, maar ze geniet zichtbaar van alle verhalen over de achterlijkheden van Jaap.
Het lachen zal teef Judith wel vergaan, zodra de toorn van de getarte King over deze zang amateur neerdaalt.
Zwijg, user.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jezus, Gert. Je lijkt wel een gestoorde groupie.![]()
Zoveel verschil is er niet met de die-hard Huub-fans, behalve dat het over een andere bewoner gaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jezus, Gert. Je lijkt wel een gestoorde groupie.![]()
Dat vink lief..quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke cap wil je als avater ? Laat je maar weten en ik kan het voor je verkleinen
en wat de redactie toelaat, een schreeuwende palma bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat komt dan vooral door de manier waarop sommige bewoners er mee omgaan.
Judith staat mijlen ver boven dat zooitje ongeregeldquote:
Mag ik me inschrijven voor die meneer op de onderste foto?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog gesmolten liefhebsters ..........
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die homo gebaartjes zijn nog tot daar aan toe . Maar dat verschrikkelijke nagemaakte verwijfde pisflikker stemmetje van onze HuisHomoMartelaar. Dat is pas errug ergquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik niet zoveel met anale sex.
En nee hoor met mijn buurman kan ik prima opschieten... Ik irriteer me gewoon aan die gecondtioneerde homo gebaartjes. Als mens ken ik hem niet. Plus Eric heeft geen enkele meerwaarde voor het programma.
Huub hanteert ook een soortgelijke vocabulaire? Die twee zijn niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zoveel verschil is er niet met de die-hard Huub-fans, behalve dat het over een andere bewoner gaat![]()
Wat doe je met me?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
met JJ hebben we geen 9e bewoner nodigquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef Napster het volgende:
gaat die Judith nog eens een keer weg? Of blijft ze overnachten
Ja en met mij, ik wil een mooie nicolaas als avatar.quote:
Nu heb ik pisnicht, relnicht, pisflikker wel weer genoeg gezien hier, bah.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Die homo gebaartjes zijn nog tot daar aan toe . Maar dat verschrikkelijke nagemaakte verwijfde pisflikker stemmetje van onze HuisHomoMartelaar. Dat is pas errug erg![]()
Ja, ik let op want ik kan me er wel in vinden. Maar die fout, die staat er echt niet meer inquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
JJ, Syl en Huub over de verarming van de nederlandse taal en het maken van taalfouten. Letten we even op allemaal?
(Met de eeuwige fout in de cos)
Als je het mij vraagt, is Nicolaas de enige Psychopaat in huis, alleen weet hij het te verbergen.....alleen zijn kop verraad hemquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook. Alsmede de avatar/usericon discussiequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu heb ik pisnicht, relnicht, pisflikker wel weer genoeg gezien hier, bah.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
met JJ hebben we geen 9e bewoner nodig![]()
Gevalletje van Jaloersheid ?????quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt, is Nicolaas de enige Psychopaat in huis, alleen weet hij het te verbergen.....alleen zijn kop verraad hem![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik kan me er helemaal in vinden, heb vorige week nog een gesprek gehad met een lerares van mijn zoon. Tegenwoordig maakt het in een "proefwerk" niet meer uit hoe je het schrijft, zolang de leraar maar begrijpt wat er staat. De hele (vmbo) jeugd is zo goed als dyslectisch....quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
JJ, Syl en Huub over de verarming van de nederlandse taal en het maken van taalfouten. Letten we even op allemaal?
(Met de eeuwige fout in de cos)
Had toch eigenlijk wel een waarschuwing voor een of meerdere personen verwacht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef grazygirl het volgende:
dacht dat vandaag de twee grote bazen weer terug zouden zijn maar merk er niets van
Net zoals de ontelbare caps van Sint Nicolaas....genoeg gezien!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef Borga het volgende:
[..]
Die homo gebaartjes zijn nog tot daar aan toe . Maar dat verschrikkelijke nagemaakte verwijfde pisflikker stemmetje van onze HuisHomoMartelaar. Dat is pas errug erg![]()
Precies.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Had toch eigenlijk wel een waarschuwing voor een of meerdere personen verwacht.
De schijn van een "acceptabele" show wordt al geeneens meer hooggehouden.
Jaloers ????????????? Wij werden niet goed van Lieke en Melissa, dus nu ff Nicooooooooooootjequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Net zoals de ontelbare caps van Sint Nicolaas....genoeg gezien!![]()
Ik denk dat we dat kunnen opgeven...dat vieze loeder Palma wordt ook steeds meer naar voren gebracht in de uitzending. Dat spermadepot Melissa zal ook wel weer een verhaallijntje krijgen. Ze proberen het nu een beetje over liefde te laten gaan. Terwijl ik de groepjesstrijd veel leuker vond.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:16 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Had toch eigenlijk wel een waarschuwing voor een of meerdere personen verwacht.
De schijn van een "acceptabele" show wordt al geeneens meer hooggehouden.
Zodra King Jaap de macht over heeft genomen, zal hij zijn billen om jouw hoofd klemmen en de moeder aller bruinebonenscheten naar buiten persen.quote:
Veulen ook als ik het goed heb onthouden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:16 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik kan me er helemaal in vinden, heb vorige week nog een gesprek gehad met een lerares van mijn zoon. Tegenwoordig maakt het in een "proefwerk" niet meer uit hoe je het schrijft, zolang de leraar maar begrijpt wat er staat. De hele (vmbo) jeugd is zo goed als dyslectisch....
Laat dat ff maar weg.........quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaloers ????????????? Wij werden niet goed van Lieke en Melissa, dus nu ff Nicooooooooooootje
is dus niet op alle scholen zo, bij mijn zoon wordt een forse spelfout in een proefwerk als fout aangemerkt en wordt kriebelig handschrift ook niet in dank ontvangen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:16 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ik kan me er helemaal in vinden, heb vorige week nog een gesprek gehad met een lerares van mijn zoon. Tegenwoordig maakt het in een "proefwerk" niet meer uit hoe je het schrijft, zolang de leraar maar begrijpt wat er staat. De hele (vmbo) jeugd is zo goed als dyslectisch....
Photobucket ........quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw Waar doe jij ze uploaden Tinypic doet ut niet.
ik heb het niet over YOUquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kan ik een ban aan vragen voor een een mod , met direspect voor users?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zodra King Jaap de macht over heeft genomen, zal hij zijn billen om jouw hoofd klemmen en de moeder aller bruinebonenscheten naar buiten persen.![]()
was niet me bedoeling, maar goed het mag hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:22 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Moi ???![]()
![]()
![]()
Daar moet ik wel errug hard om lachen....
Hmm dat vind ik niet eerlijk. Mensen die taalfouten maken zijn niet per definitie dyslectisch. Die stempel die mensen er zo graag op plakken bevalt me niks. Ik ben heel erg dyslectisch maar mensen zien het niet aan mij. Maar mensen van de oude generatie waar JJ het bv nu over heeft lachen me vierkant uit om de kleinste fout. Taal is belangrijk maar niet alles. Die zelf redzaamheid die ze nu afbranden op de streams heeft mijn leven verbeterd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:16 schreef Carlaa het volgende:
Het is dat ik de Sint ook wel mag, maar anders werd het vanaf nu Complete Lieke & Melissa Mayhem!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaloers ????????????? Wij werden niet goed van Lieke en Melissa, dus nu ff Nicooooooooooootje
Ach, wat zielig voor die jochiesquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Precies![]()
Ik begon homo's net te zien als normale mensen....[afbeelding]![]()
OH. wat erg. Doe je zoveel moeite, ziet het er bij mij uit als een grote zwarte vlek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een avater voor de liefhebber ......
Wel even zelf uploaden
[afbeelding]
Trek het niet teveel naar jezelf toe. Mensen die kunnen fietsen worden geacht dat op het fietspad te doen waar aanwezig. Mensen die niet kunnen fietsen omdat ze maar 1 been hebben, mogen met een scootmobiel over het trottoir.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik niet eerlijk. Mensen die taalfouten maken zijn niet per definitie dyslectisch. Die stempel die mensen er zo graag op plakken bevalt me niks. Ik ben heel erg dyslectisch maar mensen zien het niet aan mij. Maar mensen van de oude generatie waar JJ het bv nu over heeft lachen me vierkant uit om de kleinste fout. Taal is belangrijk maar niet alles. Die zelf redzaamheid die ze nu afbranden op de streams heeft mijn leven verbeterd.
Dit stuk vind ik ook niet netjes bekeken. Dit is het zwart-wit beeld van mensen die allemaal uit die tijd komen. (Met uitzondering van amanda maar die hoor je niet)
Ik had echt nooit gedacht dat jij dyslectisch bent. Ik heb overigens de Pabo gedaan;-) en ik vind dat er teveel veranderingen in het onderwijs zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik niet eerlijk. Mensen die taalfouten maken zijn niet per definitie dyslectisch. Die stempel die mensen er zo graag op plakken bevalt me niks. Ik ben heel erg dyslectisch maar mensen zien het niet aan mij. Maar mensen van de oude generatie waar JJ het bv nu over heeft lachen me vierkant uit om de kleinste fout. Taal is belangrijk maar niet alles. Die zelf redzaamheid die ze nu afbranden op de streams heeft mijn leven verbeterd.
Dit stuk vind ik ook niet netjes bekeken. Dit is het zwart-wit beeld van mensen die allemaal uit die tijd komen. (Met uitzondering van amanda maar die hoor je niet)
Wij willen KING JAAPquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
Wanneer komt Jaap weer?
De streams zijn saai.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
Wanneer komt Jaap weer?
De streams zijn saai.
Moet jij ongesteld worden ofzo??? Jezus wat ben jij bezig zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
Ze vinden die belegen zeikjazz van JJ allemaal záááááálig.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Trek het niet teveel naar jezelf toe. Mensen die kunnen fietsen worden geacht dat op het fietspad te doen waar aanwezig. Mensen die niet kunnen fietsen omdat ze maar 1 been hebben, mogen met een scootmobiel over het trottoir.
En... pas een beetje op met je leeftijdsdiscriminatie. Je weet niet hoe oud iedereen hier is.
Sorry, ik bedoel LIJKT dyslectisch. Ze zijn het niet (dat is nl een hersenafwijking), maar op de lagere school is hen de grondbeginselen al niet aangeleerd. Voltooid deelwoorden enzovoorts, ze hebben geen idee. Schrijven alles zoals ze het zeggen, verleden tijd met dt enzovoorts.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:22 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
is dus niet op alle scholen zo, bij mijn zoon wordt een forse spelfout in een proefwerk als fout aangemerkt en wordt kriebelig handschrift ook niet in dank ontvangen.
overigens verschuilen veel docenten en ouders zich nu achter de term dyslectie, het is toch ook gewoon zo dat er mensen zijn die gewoon niet goed kunnen spellen !
vroegah was niemand dyslectisch en nu lijkt 50% van de klas wel aan de een of andere stoornis te leiden, naar mijn gevoel is het allemaal een beetje te veel doorgeslagen
Ik kijk met nijn vriendinquote:
Ik geef alleen mijn mening maar over die kutmuziek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet jij ongesteld worden ofzo??? Jezus wat ben jij bezig zeg.![]()
Deze?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:31 schreef avonne het volgende:
Zo, avatar gefikst. Waar is dat lekkere ding op de streams gebleven?
Dat wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
Wanneer komt Jaap weer?
De streams zijn saai.
Een open boek examen over excel...waarschijnlijk mp ook nog...wat is het ook een nerd zeg...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Eric heeft morgen open boek examen. Dat zuigt ook trouwens.
Mennnn wat is die vent lekker geil,quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
Of deze?
[afbeelding]
Lijkt inderdaad, beetje voorzichtigheid me zulke uitspraken kan geen kwaad. Overigens ben ik niet beledigd of iets dergelijks. Ik ben door de jaren heen redelijk hard geworden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef Carlaa het volgende:
Sorry, ik bedoel LIJKT dyslectisch. Ze zijn het niet (dat is nl een hersenafwijking), maar op de lagere school is hen de grondbeginselen al niet aangeleerd. Voltooid deelwoorden enzovoorts, ze hebben geen idee. Schrijven alles zoals ze het zeggen, verleden tijd met dt enzovoorts.
De lerares vertelde me dat het te laat is wanneer ze eenmaal 14 jaar oud zijn.
Voor dyslectische mensen heb ik alle begrip, mijn eigen broer is het ook. Hij schreef vaak in spiegelschrift, een briefje van 100 schreef hij als 001.
Daarom maak ik ook niet graag mensen belachelijk door constant op taalfouten te hameren en te corrigeren.
Maar tegelijkertijd maak ik me wél zorgen over de gramatica van een hele groep jeugd.
Peet, maak me gek.quote:
Gatverdamme wat een ranzige emo is datquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geef alleen mijn mening maar over die kutmuziek.
En dát was on topic. [afbeelding]
Vorige week zei ze twee keer: over 4 weken, haar tieten dus. Ik moet het nog zien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:38 schreef Gigageil het volgende:
Is er nou al zekerheid of Natasia gerestaureerd gaat worden, en wanneer ?Dus niet omdat zij dat zelf zegt, want die is er zelf sowieso in gaan geloven. Maar ik geloof er nog geen reet van dat TIEN wekenlang een negerin laat revalideren in een TV-Treitershow
![]()
En nu ook een soort van nep streamlock. Paard en maan in beeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef FSR het volgende:
Soundlock bij SHE ??
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Beetje minder sexistisch kan wel he.......![]()
Ik ook....eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vorige week zei ze twee keer: over 4 weken, haar tieten dus. Ik moet het nog zien.
Die ja, hoewel Syl hier net verkeerd staat. Vind het zo'n leuk plaatjequote:
Volgens mij wel....quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef FSR het volgende:
Soundlock bij SHE ??
Die zijn al aan het afscheid nemen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef FSR het volgende:
Soundlock bij SHE ??
Het schrijven van briefjes van honderd is een misdrijf en het idee dat je na je 14e niet meer kan leren spellen onzin. Verder is je betoog stylistisch zeer zwak (zinnen beginnen met 'maar' , onvolledige zinnen etc.) en gramatica is geen Nederlands woord.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel LIJKT dyslectisch. Ze zijn het niet (dat is nl een hersenafwijking), maar op de lagere school is hen de grondbeginselen al niet aangeleerd. Voltooid deelwoorden enzovoorts, ze hebben geen idee. Schrijven alles zoals ze het zeggen, verleden tijd met dt enzovoorts.
De lerares vertelde me dat het te laat is wanneer ze eenmaal 14 jaar oud zijn.
Voor dyslectische mensen heb ik alle begrip, mijn eigen broer is het ook. Hij schreef vaak in spiegelschrift, een briefje van 100 schreef hij als 001.
Daarom maak ik ook niet graag mensen belachelijk door constant op taalfouten te hameren en te corrigeren.
Maar tegelijkertijd maak ik me wél zorgen over de gramatica van een hele groep jeugd.
Dat je nu word schrijft ipv van wordt, heeft dit niet meer met onwetendheid te maken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad, beetje voorzichtigheid me zulke uitspraken kan geen kwaad. Overigens ben ik niet beledigd of iets dergelijks. Ik ben door de jaren heen redelijk hard geworden.
Toch wil ik toch even zeggen dat dyslectie de laatste jaren veel beter en sneller ontdekt word. Daarom ook zie je het meer.
En nu ontopic weer anders word Gert boos.
Heeft iemand dat plaatje net gecapt van die 3 over de boxdeur?
Of zou hij achter zitten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:43 schreef pullup het volgende:
Is Jaap een tukje aan het doen om het terroriseren vol te houden of zo ?
Zinnen mogen met 'Maar' beginnen en zelfs met 'En'. Maar mag het nu iets meer on-topic worden? En liefst niet over het gebazel van Brianquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het schrijven van briefjes van honderd is een misdrijf en het idee dat je na je 14e niet meer kan leren spellen onzin. Verder is je betoog stylistisch zeer zwak (zinnen beginnen met 'maar' , onvolledige zinnen etc.) en gramatica is geen Nederlands woord.
Ik zou er niet over vallen, maar jij windt je op over het Nederlands.
Heb meer het idee dat de regie de beelden van de maan met ons wil delen. Bij SHE werd verder niets belangrijks besproken. Huub zou nog wel we Sylvia willen praten, maar Eric huppelt er weer achter aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:39 schreef FSR het volgende:
Soundlock bij SHE ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |