Maar het al dan niet slagen van zo'n concept hangt ook af van watvoor type mens je erin zet. . .quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Na de tripjes buiten, gratis pluggen voor bandjes, hoerenfeesten, jointjes, oudbewoners, studenten lol en gekke henkies blijft er niet veel meer over...
DGK is aan het doodbloeden... Het concept DGK zoals het nu is, is mislukt....
Ik kom niet meer bij, Brian, TOPPIE. Ik val zowat van mijn stoel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Zo, he, he, even bijkomen. De rest zal ook wel zo komen... Pftttt...
dat krijgt ze echt niet gefixt... binnen een kwartiertje zangles.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Judith mag ook best eens iets over die debiele uitspraak zeggen toch?
Nee, het concept was goed, de uitvoering belabbert, goedkoop en ordinair... imoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het al dan niet slagen van zo'n concept hangt ook af van watvoor type mens je erin zet. . .
Boefquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef demins het volgende:
Zo, he, he, even bijkomen. De rest zal ook wel zo komen... Pftttt...
Verschrikkelijk, geen woordje fatsoenlijk Nederlandse uitspraak ......quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
Judith mag ook best eens iets over die debiele uitspraak zeggen toch?
Dus heeft deze laatste stuiptrekking Jaap opgeleverd... zo zie ik het.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het al dan niet slagen van zo'n concept hangt ook af van watvoor type mens je erin zet. . .
Je vergeet alle h's die hij er zomaar tussenpropt...... volgens mij vaak na een kquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
dozennnnnnnnnnnnnnnn, grassssssssssssssss, tuinpad..................rozen.......................tuinpad....................moeder..........................
Hij komt van de andere kant van de wereld en Nederlands is zijn eerste taal niet eens...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
[..]
dat krijgt ze echt niet gefixt... binnen een kwartiertje zangles.
Volgens mij is dat zowiezo onbegonnen werk![]()
Uitvoering heeft er inderdaad ook mee te maken, maar ik denk toch dat het ook afhangt van het type mens dat je erin stopt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, het concept was goed, de uitvoering belabbert, goedkoop en ordinair... imo
En dan heeft hij notabene dubbel zangles ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor jullie waarschijnlijk gesneden koek...Maar ik hoor Brian nu voor het eerst met zangles....
Man man man..... Me oren, me alles. Dit is echt hopeloos!
ik lach me altijd helemaal suf..... vooral alstie der bij staat dat tie geweldig bezig is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor jullie waarschijnlijk gesneden koek...Maar ik hoor Brian nu voor het eerst met zangles....
Spraakles lijkt me me hier wel op zijn plaats.....................quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je vergeet alle h's die hij er zomaar tussenpropt...... volgens mij vaak na een k![]()
Hij denkt anders dat hij de nederlandse taal buitengewoon goed beheerst........quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef product het volgende:
[..]
Hij komt van de andere kant van de wereld en Nederlands is zijn eerste taal niet eens...
Na de eerste keer heb ik er niet meer naar geluisterd, maar wat ik zo lees zit er weinig vordering in.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
En hij doet nog wel zo z'n best.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij, Brian, TOPPIE. Ik val zowat van mijn stoel.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor jullie waarschijnlijk gesneden koek een wekelijkse bron van leedvermaak...Maar ik hoor Brian nu voor het eerst met zangles....
Welkomquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Mee eens!! Laten de 'miljonairs' zich gedragen als miljonair, in ieder geval het niveau een stuk hoger!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, het concept is goed, de uitvoering belabbert, goedkoop en ordinair... imo
Wim draait zich al weken om in zijn graf. Zo'n mooi liedje gruwelijk verkrachtquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En dan heeft hij notabene dubbel zangles ...
Ik kan je verzekeren dat er zowaar vooruitgang in zit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel goed begrepen .......
[afbeelding]
Master cap BSOLquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel goed begrepen .......
[afbeelding]
Pullup ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat er zowaar vooruitgang in zit.
Je gelooft het haast niet maar ik hoor heel af en toe zowaar een noot die bijna juist is.
Dat was een paar weken geleden onmogelijk
Ben je gek, dan gaat ze steamenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Desii het volgende:
Marije zet even de steam aan.... jij kan dan beoordelen of het verbeterd of verslechterd is.
Nope, vals gezang en TV kijken. En met een beetje mazzel hierna poker. Joy.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij hoef ik de streams niet aan te zetten vanavond
Eerlijk is eerlijkquote:
Sheit en het is pas morgen woensdag....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe onschuldig kan ze kijken lijken
[afbeelding]
Ben blij dat je er verastand van hebtquote:
Deels, die was goed, maar is om zeep geholpen door de drang naar kijkcijfers... De originele bewoners waren perfect gecast (behalve Natasia en brian, en dat die ernu nog in zitten zegt genoeg)quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Uitvoering heeft er inderdaad ook mee te maken, maar ik denk toch dat het ook afhangt van het type mens dat je erin stopt.
Het ging over inbrekers.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas over de vriendin van Stephan .... "Ze was betrapt" ..... Natasia verbaasd !
Niet te lang luisteren anders wordt je zelf ook toondoof..quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
quote:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.quote:
Kut dan is het morgen pas overmorgen vrijdagquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Sheit en het is pas morgen woensdag....
Ik denk dat zelfs het lijk op zou staan... zelf de kist richting oven duwt... en zo snel mogelijk genieten van de knisperende vlammetjes...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef Marelle het volgende:
Nou Brian kan mooi een CD opnemen voor een crematorium, hier word je toch helemaal depri vanKnap dat Judith hier nog zoveel energie in stopt...
Daar ziet ie er an sich wel leuk uit..quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, je moet er op vallen ........
[afbeelding]
Crematoriumquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef Marelle het volgende:
Nou Brian kan mooi een CD opnemen voor een crematorium, hier word je toch helemaal depri vanKnap dat Judith hier nog zoveel energie in stopt...
Kan iemand van die fanatieke brievenschrijvers niet een A-4tje aan Brian sturen, om hem uit te nodigen voor bruiloftszang ofzo, en dan op het laatste moment de bruiloft afzeggen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:34 schreef Marelle het volgende:
OMG, wat een cap om mee te gaan slapen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Je ava doet het niet en die van Avonne ook niet, of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Daar ziet ie er an sich wel leuk uit..
weer 5 dagen wachten voordat het arbeidersbokkeavond is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut dan is het morgen pas overmorgen vrijdag![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het lijk op zou staan... zelf de kist richting oven duwt... en zo snel mogelijk genieten van de knisperende vlammetjes...
Of niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Je kan niet zeggen dat ze het niet geprobeert heeft...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Carlaa het volgende:
waarom geeft ze Brian in vredesnaam nog zangles. Op een gegeven moment moet je toch zeggen "joh, dit is niets voor jou, ga maar postzegels verzamelen....."
Hij doet het gewoon hoor..of zit je op je werk? Op mijn werk zie ik mijn avatar ook niet..zijn veel sites daar geblocked behalve fok:Dquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ava doet het niet en die van Avonne ook niet, of ligt dat aan mij?![]()
Uitgeprintquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het lijk op zou staan... zelf de kist richting oven duwt... en zo snel mogelijk genieten van de knisperende vlammetjes...
Helpt deze cap je ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, wat een cap om mee te gaan slapen.![]()
Ik zit thuis... eerst zag ik hem wel, en toen was ie ineens weg. Nog steeds.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hoor..of zit je op je werk? Op mijn werk zie ik mijn avatar ook niet..zijn veel sites daar geblocked behalve fok:D
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Carlaa het volgende:
waarom geeft ze Brian in vredesnaam nog zangles. Op een gegeven moment moet je toch zeggen "joh, dit is niets voor jou, ga maar postzegels verzamelen....."
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helpt deze cap je ?
[afbeelding]
Ik zie ook dat grappige mannetje dat softijs loopt te slurpen niet meerquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit thuis... eerst zag ik hem wel, en toen was ie ineens weg. Nog steeds.
Voor onder je kussenquote:
Ik zie het tinypic-logo bij jou en Avonne....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hoor..of zit je op je werk? Op mijn werk zie ik mijn avatar ook niet..zijn veel sites daar geblocked behalve fok:D
Lijkt me niet handig (punaise) in een waterbedquote:
ik zie hem nog hoor!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Krijg nou wat..m'n avater is inderdaad weg!
Tinypic doet niet aan direct linken meer...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Is je niet opgedragen door King Jaap om die van hem te gebruiken... is z'n toorn over jou nedergedaald?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |