quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het lijk op zou staan... zelf de kist richting oven duwt... en zo snel mogelijk genieten van de knisperende vlammetjes...
Of niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, je moet er op vallen ........
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tja, je moet er op vallen ........
[afbeelding]
Je kan niet zeggen dat ze het niet geprobeert heeft...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Carlaa het volgende:
waarom geeft ze Brian in vredesnaam nog zangles. Op een gegeven moment moet je toch zeggen "joh, dit is niets voor jou, ga maar postzegels verzamelen....."
Hij doet het gewoon hoor..of zit je op je werk? Op mijn werk zie ik mijn avatar ook niet..zijn veel sites daar geblocked behalve fok:Dquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ava doet het niet en die van Avonne ook niet, of ligt dat aan mij?![]()
Uitgeprintquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs het lijk op zou staan... zelf de kist richting oven duwt... en zo snel mogelijk genieten van de knisperende vlammetjes...
Helpt deze cap je ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG, wat een cap om mee te gaan slapen.![]()
Ik zit thuis... eerst zag ik hem wel, en toen was ie ineens weg. Nog steeds.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hoor..of zit je op je werk? Op mijn werk zie ik mijn avatar ook niet..zijn veel sites daar geblocked behalve fok:D
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef Carlaa het volgende:
waarom geeft ze Brian in vredesnaam nog zangles. Op een gegeven moment moet je toch zeggen "joh, dit is niets voor jou, ga maar postzegels verzamelen....."
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Helpt deze cap je ?
[afbeelding]
Ik zie ook dat grappige mannetje dat softijs loopt te slurpen niet meerquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit thuis... eerst zag ik hem wel, en toen was ie ineens weg. Nog steeds.
Voor onder je kussenquote:
Ik zie het tinypic-logo bij jou en Avonne....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hoor..of zit je op je werk? Op mijn werk zie ik mijn avatar ook niet..zijn veel sites daar geblocked behalve fok:D
Lijkt me niet handig (punaise) in een waterbedquote:
ik zie hem nog hoor!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Krijg nou wat..m'n avater is inderdaad weg!
Tinypic doet niet aan direct linken meer...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Is je niet opgedragen door King Jaap om die van hem te gebruiken... is z'n toorn over jou nedergedaald?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |