Ik ben niet gek!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Krijg nou wat..m'n avater is inderdaad weg!
gewoon even opnieuw uploaden....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Krijg nou wat..m'n avater is inderdaad weg!
Er zijn maar weinig dingen die ik echt mute, zelfs een tierende natasja kan ik hebben, ook een zeurende amanda of een zalvende Brian, maar een boerende jaap en zingende brian trek ik niet, dat gaat meteen op mute. En als er gekonijnd wordt dan gaat die stream uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Desii het volgende:
Marije zet even de steam aan.... jij kan dan beoordelen of het verbeterd of verslechterd is.
ja stukken beter....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef CartWOman het volgende:
Disco Inferno![]()
Eric heeft op zich de beste stem, meest helder en zuiver, goed articulerend.![]()
Niet macho genoeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Ook dit dansje heeft Brian nog niet onder de knie........ te grappig!
Judith zou hem een rotschop moeten verkopen: Zo Brian, jij gaat niet mijn andere zangers in de weg zitten!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Ook dit dansje heeft Brian nog niet onder de knie........ te grappig!
Heh, ik vind je geen zeilerd hoor, je geeft toch gewoon je mening?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Deels, die was goed, maar is om zeep geholpen door de drang naar kijkcijfers... De originele bewoners waren perfect gecast (behalve Natasia en brian, en dat die ernu nog in zitten zegt genoeg)
De regel die DGK om zeep helpt is: het unaniem ontslaan van mensen.
Als dat 'een meerderheid van stemmen' zou zijn, zou DGK een stuk leuker en bevendien interesanter zijn dan deze ordinaire poppenkast met zieltjes...
(Sorry dat ik vanavond een beetje zeikerig ben)
Opsturen die foto!!! Met bandje van Zangles.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer Brian, je mist het ritme van de groep
[afbeelding]
Brian's lichaam en hersens zijn alleen maar goed om te konijnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:47 schreef Lobasca het volgende:
Danstalent heeft Brian ook al niet, hij is telkens te laat...
Ahhh, dat verklaart dat hij niet kan klaarkomenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef KonnieKipke het volgende:
Brian heeft geen ritmegevoel..
Doe het hem maar na, toptalentje en homofoob.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
Onze zeikerige relnicht cq pisnicht denkt weer de ster van de show te zijn. Gelukkig zit ie er naast net als het met z'n zingen...Burn Baby Burn...
Feel free, je mag mijn cap gebruiken .......quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Opsturen die foto!!! Met bandje van Zangles.
Ligt het nou aan Eric dat het niet klinkt, of ligt het aan de Nederlandse tekst?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
Onze zeikerige relnicht cq pisnicht denkt weer de ster van de show te zijn. Gelukkig zit ie er naast net als het met z'n zingen...Burn Baby Burn...
En zelfs dat kan hij niet zoals het hoort.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
Brian's lichaam en hersens zijn alleen maar goed om te konijnen![]()
Zn stem is vaak net op het randje en die nederlandse tekst maakt het behoorlijk achterlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Ligt het nou aan Eric dat het niet klinkt, of ligt het aan de Nederlandse tekst?
Ik vind het verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
Het wachten is op de Jaap terror denk ik... Ben benieuwd of Sylvia 'aangepakt' gaat worden...
Hihihihihihiquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Liess het volgende:
[..]
En zelfs dat kan hij niet zoals het hoort.
Hoe maak ik er een avatar van? als ik u niet ontrief?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Feel free, je mag mijn cap gebruiken .......
Allebij...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Ligt het nou aan Eric dat het niet klinkt, of ligt het aan de Nederlandse tekst?
Ik vind het verschrikkelijk
GAAF!!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb even een nieuwe avatar..die van de man met de milkshake hotlinkte ik en had ik niet opgeslagen.
LP heeft er weer een, het wachten is nog op Avonnequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt het dat avatars spontaan verdwijnen?
Sorry, OT.
Terrorquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT.
Ik heb via Tinypic, en ik kan nu niet op die site komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT.
ohwwwwww ik zie nu een hele andere, de vorige vond ik mooier.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb even een nieuwe avatar..die van de man met de milkshake hotlinkte ik en had ik niet opgeslagen.
Toch Jaapquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Terror
Sorry. Het lijkt erop dat tinypic down is of iets niet goed doet.
Brian stampt alsof ie op het liedje van Boer harms staat te dansen hahaquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer Brian, je mist het ritme van de groep
[afbeelding]
Foodooquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Sorry, OT.
NEe, het is geen BB!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef Desii het volgende:
Ik weet niet of meerderheid van stemmen een oplossing is.... dan hadden we Huubie nooit gehad
publiekstemmen is misschien beter
Denk ik welquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef Marrije het volgende:
Waarom gaat het zo kut met Huub?
Toch niet omdat syl dreigt naar huis te gaan?
Dan upload je hem toch even naar FOK als usericon?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb via Tinypic, en ik kan nu niet op die site komen.
Ik wacht wel een paar dagen voor ik ga knutselen.
-edit- ik heb het bij loveprofusion niet eens gezien. Bij mij ben ik de enige.
Het lukt me idd nooit om zo met samengeknepen billen rond te huppelen... en kan me niet schelen ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe het hem maar na, toptalentje en homofoob.
Ik denk het wel. Daarom gaf hij waarschijnlijk ook geen direkt antwoord.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef Marrije het volgende:
Waarom gaat het zo kut met Huub?
Toch niet omdat syl dreigt naar huis te gaan?
Ik heb nu weer een andere, ben even aan het kijken welke het leukste is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Marelle het volgende:
[..]
ohwwwwww ik zie nu een hele andere, de vorige vond ik mooier.....
Eeeeeeew deze is ranzig!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb nu weer een andere, ben even aan het kijken welke het leukste is.
Gatverdammequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Daarom gaf hij waarschijnlijk ook geen direkt antwoord.
In dat geval. . .Huub ga maar lekker mee!quote:
Nee, bah!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Cora mag je weglaten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef Gigageil het volgende:
Dan zetten we de Juf-Judith-Terror-modus een tandje hoger toch .....![]()
Volgens mij niets, tenzij ik iets heb gemist. Hij kan natuurlijk niet over Sylvia praten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
kutbuffers
wat zat Huub nou net te hinten?
ga maar even door, leukquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Deze is toch wat minder.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
JE bent anders al aardig in je reet genaait zo te horen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lukt me idd nooit om zo met samengeknepen billen rond te huppelen... en kan me niet schelen ook
Nou die de eerste maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan heeft ze niet alles gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
Op de fora is er lief gereageerd op Judith n.a.v. het gepest van Jaap.
waar is zij eigenlijk? achter? naar huis????quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij niets, tenzij ik iets heb gemist. Hij kan natuurlijk niet over Sylvia praten.
Zielig die Jaap..... hij weet niets anders te verzinnen dan eieren over zich heen te smijten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef Gigageil het volgende:
Zielig die Eric.....hij weet niks anders te verzinnen dan een (oorlogs-)pak wassen![]()
Ach, alles is relatief, en dat weet JJ ook.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
waar is zij eigenlijk? achter? naar huis????![]()
Judith is ook wel geliefd op de fora..vooral omdat ze Brian de waarheid zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef akveor het volgende:
Juf Judith voelt zich gesteunt door de miljonairs en door alle forums...
Ik heb het zingen totaal niet gevolgd, daar doet ze toch aan mee? of is ze halverwege afgehaakt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee.
Usericon discussie mag van mij trouwens wel naar [SC] verhuizen
is prima maar van mij mag ze nu wel naar huisquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Judith is ook wel geliefd op de fora..vooral omdat ze Brian de waarheid zegt.
Welke cap wil je als avater ? Laat je maar weten en ik kan het voor je verkleinenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe maak ik er een avatar van? als ik u niet ontrief?
Precies een vrouw met ballen !quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Judith is ook wel geliefd op de fora..vooral omdat ze Brian de waarheid zegt.
De buitenwacht krijgt teveel TV momenten, JJ, Carlos, en met name het schoonmaakpersoneel. Waar hebben we het over, de miljonairs of de aanhang?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef schatje het volgende:
Tjezus, zout op mens.
Persoonlijk heb ik niet zoveel met anale sex.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
JE bent anders al aardig in je reet genaait zo te horen...
Of praat je altijd zo over homo's?
Sylvia heeft met alles meegedaan, tot en met het dansje en koortje bij Burn Baby Burn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het zingen totaal niet gevolgd, daar doet ze toch aan mee? of is ze halverwege afgehaakt?
Dat komt dan vooral door de manier waarop sommige bewoners er mee omgaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
De buitenwacht krijgt teveel TV momenten, JJ, Carlos, en met name het schoonmaakpersoneel. Waar hebben we het over, de miljonairs of de aanhang?
Jezus, Gert. Je lijkt wel een gestoorde groupie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
JJ houdt zich in, maar ze geniet zichtbaar van alle verhalen over de achterlijkheden van Jaap.
Het lachen zal teef Judith wel vergaan, zodra de toorn van de getarte King over deze zang amateur neerdaalt.
Ze is bang dat Jaap binnenkomt in zijn onderbroek, met een doos eieren in zijn hand.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies een vrouw met ballen !
P.s. Deze is leuk maar nerveus![]()
Sieg Heilquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
JJ houdt zich in, maar ze geniet zichtbaar van alle verhalen over de achterlijkheden van Jaap.
Het lachen zal teef Judith wel vergaan, zodra de toorn van de getarte King over deze zang amateur neerdaalt.
Zwijg, user.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jezus, Gert. Je lijkt wel een gestoorde groupie.![]()
Zoveel verschil is er niet met de die-hard Huub-fans, behalve dat het over een andere bewoner gaatquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jezus, Gert. Je lijkt wel een gestoorde groupie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |