Hahaha viel mij ook al opquote:Op woensdag 25 april 2007 01:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, gaat ie alleen dingen inwilligen van de niet Huub fans
ja mag dat GDK-redactie.... das zou hartstikke gaaf zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 01:35 schreef Gerrut het volgende:
THE "PARA BRIAN REMIX" PLEASE!!! De grootste hit van Youtube inmiddels!
http://www.youtube.com/results?search_query=para+brian+remix
Ach, misschien mag jij morgen interactief de camera laten bewegen op dat stinkpaard.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
Wat een teleurstelling zal dat zijn als ie er achter komt dat APK een zure vent is
Huub wou liedjes waar die niet van in slaap ging vallen!!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
dj huub misschien kan je nog iets van paul de leeuw voor me draaien? zou heeel cool zijn
ik zit overalquote:Op woensdag 25 april 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
Anitra zit die niet op VOL tegenwoordig
Dan moet je snel daarheen zeeland
Het 'script' is nu ff interactiefquote:Op woensdag 25 april 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Eminem mocht niet meer?
Pfff niet in slaap val muziek aub!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
mag paul de leeuw hierna? huub? zou wel leuk zijn? jij mag nummer kiezen? dj huubje? nee hoor ik kruip niet in je kont hoor, nee echt niet!
Alles beter dan jaap hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:38 schreef APK het volgende:
Ach, misschien mag jij morgen interactief de camera laten bewegen op dat stinkpaard.![]()
Nee je maakt er alleen een accountje voor aanquote:Op woensdag 25 april 2007 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
mag paul de leeuw hierna? huub? zou wel leuk zijn? jij mag nummer kiezen? dj huubje? nee hoor ik kruip niet in je kont hoor, nee echt niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |