Ik heb het gemist, vertel eens.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
Vergeten ze de schuif een keer dicht te gooien en hoor je dat er 'gescript' wordt, hoor je er niemand over
Op welke stream?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
Vergeten ze de schuif een keer dicht te gooien en hoor je dat er 'gescript' wordt, hoor je er niemand over
Kzat op een andere stream. Dat plaatjesdraaien gebeuren interesseerd me nooit zo.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:49 schreef PC eend het volgende:
Zit de redactie te bellen dat huubs muziek ze niet bevalt![]()
![]()
Zelfs de muziek is gescript![]()
En op zoek naar M.J. bij P&W met een half oog...quote:Op woensdag 25 april 2007 00:57 schreef PC eend het volgende:
Iedereen zat natuurlijk brian en amanda te bewonderen, terwijl ze maar vinden dat ze er niks van bakken![]()
![]()
Huub luisterde eminem en werd gebeld....geluid werd weggedraaid, daarna zette huub opeens andere muziek op.quote:
Whoahahahah ben je soms net zo dom als huub en zie je de tegenspraak niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:57 schreef akveor het volgende:
Stukje van Huubs log:
....is maar een Heffner in deze villa jochie and thats me...
KNIP
.... en ik heb geen zelf geclaimde titels en bijnamen nodig
Kijk da's pas duidelijke taal...
Ik zal in het vervolg duidelijk vermelden als het cynisch bedoelt is.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Whoahahahah ben je soms net zo dom als huub en zie je de tegenspraak niet?![]()
Dat is misschien wel zo handig jaquote:Op woensdag 25 april 2007 01:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg duidelijk vermelden als het cynisch bedoelt is.![]()
dat is geen onderdeel van het script, dombo's...dat is gewoon een dolletje tussen iemand van de redactie en Huub...quote:Op woensdag 25 april 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub luisterde eminem en werd gebeld....geluid werd weggedraaid, daarna zette huub opeens andere muziek op.
Werd hij weer gebeld en hij begon te lachen, geluid werd dit keer niet weggedraaid...
Huub:is dat ook niet goed..... wat is je favoriete band.... oh maar wat dan?.... top 40 muziek, ik heb geen idee wat in de top 40 staat, nou je ik kijk wel, ik zoek wel even iets op.
Jonge, jonge... Battle of the bereft. Die hele 'blogwar' begint zo langzamerhand te lijken op een amateur rapbattle tijdens de provinciale talentenjacht op een meubelboulevard.quote:Aan Jaap:
Beste jongen, je doet het leuk, je doet het aardig, maar hoop niet dat je alleen maar bij eieren op je kop gooien blijft. De eerste dag dat je hier was heb je mij uitgenodigd voor een debat. Deze uitdaging heb ik aangenomen en je in je verdere verblijf hier meerdere malen naar gevraagd. Iedere keer dat ik vroeg of je een debat met mij wilde aangaan weigerde jij. Heb je alle voorwaarden zelf laten bepalen tot aan de stelling aan toe. Steeds weigerde je dit. Toen ik laatst dit op je log las:
... Yadayadayada...
enne leuk die fotofuck van je op je log.... is maar een Heffner in deze villa jochie and thats me...maar geeft niets. Snap dat je tegen mij opkijkt, en over je vermeende koningsschap van de villa....Goed ga ik even mee in je fantasiewereld. Als jij de koning van de villa bent...kom dan maar snel je respect brengen aan Huub. Want daar is er maar 1 van, en ik heb geen zelf geclaimde titels en bijnamen nodig
lief zijn
just Huub
Volgende keer ga ik ook voor huub sms'en, ik ben omquote:Op woensdag 25 april 2007 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zal 'Erik uit Zwolle' jaloers zijn. [afbeelding]
Doe maar Word Up!, dan zet ik de streams ook weer aan...quote:Op woensdag 25 april 2007 01:22 schreef waxmask het volgende:
Korn- Freak on a Leash svp DGK redactie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |