Via de bekende wegen is Skins ook in betere formaatjes te vinden hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:58 schreef frame-saw het volgende:
O ik hoop echt dat de afleveringen meteen op YouTube staan. De DVD heb ik al dertig keer bekeken geloof ik.
Waar dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Via de bekende wegen is Skins ook in betere formaatjes te vinden hoor.
Toch geen hoofdpersonage lijkt me... Skins heeft al een vrij grote cast, nog een hoofdkarakter erbij zal het moeilijker maken om iedereen een eigen verhaallijn te geven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:15 schreef Sandrb het volgende:
Vraag me af of ze nou een vast personage wordt in de serie.
http://www.skinsonline.net/quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:07 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat was wel weer genoeg drama voor een week.
Weet iemand of er ergens te vinden is welke muziek gebruikt wordt in de serie ?
BNNquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:28 schreef tokyo het volgende:
deze serie moet op de nederlandse tv.
DWZ BNN gaat het uitzenden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:12 schreef jmac het volgende:
Ah er is gewoon een topic van een van m'n favoriete series!
Heb de dvd natuurlijk ook al
[..]
BNN![]()
quote:Entire 'Skins' cast will change
The executive producer of Skins has confirmed its entire cast will change for the next series.
Bryan Elsey said: "There are risks associated with dumping a cast, but we just did it. There was some disquiet at the channel, but then they told us just to go with it.
"It's exciting - we never stand still and we can tell our stories in a new way."
Speaking at Broadcast's television drama conference this week, he also confirmed the show would stick to its pattern of introducing college-age characters, moving them on in the next series, then letting them go.
"The first year is about getting to know the kids, and the second gives us the advantage of being able to explore their psyches a little more," said Elsey.
The show will also continue to use a team of up to 20 writers, including newcomers.
Digital Spy
Het voegde wel iets toe aan de achtergrond van Maxxie, alleen werd er op gegeven moment teveel aandacht besteed aan haar.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:24 schreef Prik0 het volgende:
Ik vond beide seizoen erg goed. Vond alleen dat nieuwe meisje een afschuwelijke toevoeging.
Kick! 22e vandaagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef Prik0 het volgende:
Uit de eerste aflevering van seizoen 3. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
22 Januari begint het trouwens in Engeland.![]()
Denk dat je de seizoenen niet moet gaan vergelijken. Ik kijk het gewoon als een nieuwe serie en in dat opzicht vond ik 't best een geslaagde aflevering.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Wel een aardig begin maar kan nog niet tippen aan de oude Skins sfeer imo..
Het wordt nog niet eens uitgezonden hier dus niet zo gek he! Ze beginnen binnenkort met season 1...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
blijkbaar is dit niet zo populair in nederland. Ik woon zelf in londen en hoor elke week op universiteit weer die verhalen over skins.
Prima toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
blijkbaar is dit niet zo populair in nederland. Ik woon zelf in londen en hoor elke week op universiteit weer die verhalen over skins.
het is ook zo'n lekkere serie om taal van over te nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Nah, ik vind er zelf niet zoveel aan, maar het is vrij populair onder de meiden hier op universiteit. Zeh boys laten het wat liggen.quote:
Gaat ook lastig als het hier niet wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
De laatste aflevering is daar wel het grootste bewijs van.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat een beetje over de top dit seizoen..trying to hard imo.
Effy.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef Ogala het volgende:
Deze serie lijkt me wel cool, wel een beetje te veel muziek en over the top, net de laatste aflevering gezien (hmm mischien moet ik tochbij seizoen 1 beginnen).
En effe? (rare naam)
Tijdens de party op 21Jan draaien ze 'm al dus zal m'n mening daarna wel ventilerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:00 schreef zarGon het volgende:
Oeh, tof. 28 januari de eerste episode van S04. Tof.
En jouw connectie met die serie is...................................???????quote:Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Afgelopen dagen bij de skins feesten geweest. Wel grappig om mee te maken en vooral erg leuk/gezellig. Het is ook allemaal gefilmd dus dat zal wel weer wat beelden opleveren![]()
Bijna de gehele cast even gesproken. Grappig om te zien hoe ze in 't echt zijn. Cook hoeft 0,0 te acteren. Die gast is irl net zo cook als in de serie. Ging helemaal losen JJ is in het echt ook een vrij bescheiden jongen. Effy is maar half zo leuk/knap als in de serie en Pandora...
Topmeisje
![]()
Eindelijk deze weekWe beginnen met een Thomas aflevering trouwens. Morgen de premiere.
Overigens was Sid van de eerste serie er ook 2x bij. Werd de 2de keer eerst niet toegelaten omdat ze 'm niet herkende zonder sid-bril![]()
Zijn allemaal al uitverkochtquote:
Skins = Bristol. Bristol = Skins. Meeste acteurs wonen er en het is er allemaal opgenomen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:13 schreef frame-saw het volgende:
Waarom alleen in Bristol?
Oké is niet heel ver maar om daar nou in m'n eentje heen te gaan
Begrijp ik het goed , dat jij in U.K zit?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Skins = Bristol. Bristol = Skins.
Viel wel mee. Was maar 2 uurtjes rijden met de trein vanaf hier. En je ontmoet snel genoeg mensen daar
Idd, volgens mij is het wel ong. even ver. Maar het is nu net te laat, ik geniet wel van Skins op tvquote:Op maandag 25 januari 2010 13:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Skins = Bristol. Bristol = Skins. Meeste acteurs wonen er en het is er allemaal opgenomen.
Viel trouwens wel mee. Was maar 2 uurtjes rijden met de trein vanaf hier. En je ontmoet snel genoeg mensen daarJij komt toch ook uit Londen dacht ik ooit gezien te hebben? Ah southampton
Ik moord de halve planeet uit voor Effy.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Effy is maar half zo leuk/knap als in de serie
Beetje jammer dat ik dit nu lees nu ik aan seizoen 2 bezig ben..quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik moord de halve planeet uit voor Effy.![]()
![]()
Nog 2 dagen.
Ik vond eigenlijk alle seizoenen erg goed. Seizoen 2 was een beetje donker. ( Chris dood, Sids vader dood etc)
Tja, dat je hier spoilers leest is niet gek natuurlijk..quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:17 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik dit nu lees nu ik aan seizoen 2 bezig ben..
Excuus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:17 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik dit nu lees nu ik aan seizoen 2 bezig ben..
Een boek wel, de dvd'd blijven nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:25 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag hem liggen jaVond ik een beetje te ver gaan tbh.
quote:
Ik bedoel: als ik het voor de gewone prijs niet zou kopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Boek is wel geinig maar stelt niet reuze veel voor. Maar voor die paar euro leuk leesvermaak voor in de bus.
Nee, lukt me nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Je kunt 't gewoon op de site van skins zelf kijken.
Over een halfjaar is datquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:04 schreef Tim86 het volgende:
Dan wordt het wachten totdat je ergens bent waar je wel kunt downloaden..
Als je in Engeland woont is 't gewoon te zien op de C4 site hoor. Zit je achter buitenlandse proxys ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef frame-saw het volgende:
"Deze video bevat inhoud van Channel 4, die heeft besloten om het in uw land te blokkeren."
(ja heu ik ben heus niet lui hoor)
Komt er mss nog een herhaling op de Engelse televisie?
Oh... Hoezo kan iemand niet downloadenquote:
Aflevering over Ems was erg goed. Jammer dat je niet meer meekreeg van Naomi's beweegredenen...quote:
Dan zou je ook Eden Lake eens moeten kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Net de film Harry Brown gezien..aanradertje en met Cook die weer lekker de Cook uithangt
Die had ik al gezien jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou je ook Eden Lake eens moeten kijken
Daar is ie nog erger dan Cook
Die van vorige week vond ik de mooiste tot nu toe van dit seizoenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:42 schreef LuxAeterna het volgende:
Lara
Vond de rest van de ep wel aardig, die van vorige week was beter!
Ik vond het de sterkste aflevering van alle seizoenen zelfs.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van vorige week vond ik de mooiste tot nu toe van dit seizoen
Ik bedoelde niet die van JJ, ik bedoelde die van Freddie.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef Tim86 het volgende:
Fantastische ep wsa dat ja, hoewel ik niets met JJ heb normaal. Vond het de beste ep van deze cast
Ja laten we dit vooral uitmelken met een cast die 'beter bij het amerikaanse publiek'past. Een groep gelikte jongens en meisjes met 'college'- problematiek. Nee, daar is niet genoeg meuk van. Stel je voor dat de het amerikaanse publiek buiten de eigen kaders kijkt...quote:
Precies. Eén van de redenen dat Skins zo'n goede show is is dat het NIET Amerikaans is....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja laten we dit vooral uitmelken met een cast die 'beter bij het amerikaanse publiek'past. Een groep gelikte jongens en meisjes met 'college'- problematiek. Nee, daar is niet genoeg meuk van. Stel je voor dat de het amerikaanse publiek buiten de eigen kaders kijkt...
Volgens mij heeft Effy geen eigen episode dit seizoen? Dacht ik ergens gelezen te hebben..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Precies. Eén van de redenen dat Skins zo'n goede show is is dat het NIET Amerikaans is....
Ik kijk overigens erg uit naar de ep van Effy, ik vond die van Freddie erg goed dus ik ben benieuwd!
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Skins_episodes#Series_4quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Effy geen eigen episode dit seizoen? Dacht ik ergens gelezen te hebben..
Bovendien was "Freddy's" aflevering ook wel behoorlijk de hare
Agree, dit vond ik één van de mindere afleveringen terwijl Effy toch een goed personage zou moeten zijn...quote:
Ik ben het er wel mee eens dat het karaktermoord is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:21 schreef frame-saw het volgende:
Ik vond het einde echt debielHet wordt bijna een spannende soap, ipv een serie over tieners in een middelgrote stad in Engeland.
Aankomende week laatste E.P. en dan weer een tijd zonder.quote:Op maandag 15 maart 2010 07:50 schreef Pugg het volgende:
Is het seizoen nu voorbij?
Ik zag dat de dvd als snel komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vond ik het een matig einde en werd ik er echt depressief van, op een niet leuke manier. Echt te veel drama gewoon, iedereen janken en ik er maar niks van snappen.
Het einde-einde vond ik wel weer tofEn het feestje was ook wel grappig. Alleen ik vind die Naomi zo vervelend geworden met drugs/drank en dan weer fouten maken en dan janken en dan is het goed en dan weer drugs/drank etc. Echt wtf
![]()
Ze zat in Clash of the Titans. Samen met haar Skins-broerquote:
Hij moet dood.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:06 schreef Pugg het volgende:
Ken je haar vriendje niet dan?
Bij deze:
[ link | afbeelding ]
Toch knap dat ze kan pijpen met haar mond dicht.quote:
Verdorie, iets te ver wegquote:Fancy participating in the first big music scene of Skins Series 5? With Napalm Death? Of course you do - you're only human. So if you are over 16 and can get yourself to and from Bristol with ease then email us at YesPleaseSkins@gmail.com. You will get an auto-reply telling you what to do next... Spread the word! Skins x
Vooroordelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beetje saaie cast zo op het eerste gezicht.
quote:Ja slaat nergens op, is gewoon een versie van de eerste episode door Amerikaanse kinderen gespeeld. Daardoor heb ik wel besloten volgende week weer een Skins marathon van seizoen 1 en 2 te houden
quote:Ja ik was aan het denken, volgens mij is er een cheerleader in de plaats gekomen van Maxxie.Op donderdag 28 oktober 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Hetzelfde, alleen dan met cheerleaders
quote:Hmmz, dat zou wel erg flauw zijnOp donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik was aan het denken, volgens mij is er een cheerleader in de plaats gekomen van Maxxie.
Want stel je voor een homo in een amerikaanse jeugdserieEn in de eerste aflevering belt Tony ook Maxie op terwijl hij aan het tapdansen is, hier dus een cheerleader
quote:Even naast elkaar zettenOp donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, dat zou wel erg flauw zijn
Ik dacht dat de krullenkop met donkere haren USA-Maxxie was.
En een homo in een USA jeugdserie: 1 van de 90210 main characters is het geworden, dus het KAN wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou in ieder geval rijmen met die cheerleader beelden.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Over het Maxxie karakter van de USA-Skins:Maar waarom er dan een meisje van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou in ieder geval rijmen met die cheerleader beelden.
吴 曼 迪
Het is eigenlijk iets totaal nieuws, er zijn totaal nieuwe characters. De enige die je misschien nog kent zijn Effy (zusje van Tony) en Pandora (een vriendin van haar).quote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef WheeleE het volgende:
Krijg nou niks...ik dacht dat Skins na 2 seizoenen klaar was?! Ik heb me goed vermaakt met de eerste 2 seizoen, heel wat mooie stukken erin. Is het aan te bevelen om de rest ook te gaan kijken, is het een vervolg, of iets totaal nieuws?
Doet het bij mij niet, is dat dezelfde als deze?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Het begint over 2 weken weer!!!! Trailers staan online.
http://www.e4.com/video/lWa1TDiTvGRDGwWyPxqpw/play.e4
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Doet het bij mij niet, is dat dezelfde als deze?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:01 schreef Mopoes het volgende:
IMH waren seizoen 1&2 het beste.
Ik vond sommige dingen in seizoen 3&4 soms echt een beetje te overdreven..
Ging vandeweek bij Editie NL erover, in Amerika was alweer ophef eroverquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef Fip het volgende:
Kick! Vanavond de eerste episode van seizoen 5 op E4!
Skins US valt me trouwens redelijk mee. Episode 1 was een slap aftreksel van de UK versie maar episode 2 over Tea, de lesbische Maxxie, vind ik best oké.
Tewijl alles al netjes is weggewerkt achter de raamkozijnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef zeebeschuit het volgende:
In Amerika hebben bijna alle adverteerders zich teruggetrokken idd maar er heerst daar ook een wat andere cultuur met veel ouderorganisaties die veel invloed hebben. Amerikanen snappen het idee achter de serie ook minder en zien het veels te zwartwit.
Net! En ik ben blij dat ik kan zeggen dat Skins back on track is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door megamandy op 28-01-2011 14:38:13 ]吴 曼 迪
De zogenaamde minder legale wegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
Skins echt een bazenserie.Weet iemand waar ik het vijfde seizoen kan kijken?
Ja ik heb gekeken maar ik kan serieus gewoon geen link vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
De zogenaamde minder legale wegen![]()
Ben nu bezig met de us, wel uit verveling want uit principe moet ik het boycotten.
Ik denk dat het sterke punt van de eerste seizoenen ook was dat het eigenlijk allemaal al vrienden waren. Bij vier en drie is was dat totaal niet en sowieso zaten de karakters niet echt goed in elkaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond Cook, Pandora en... dinges... die nerd... echt uiterst vervelend in 3 en 4. Bijna karikaturaal waren die. Freddy was echter een lust om naar te kijken, maar dat maakt lang niet alles goed. Uiteindelijk was het vermakelijk genoeg om door te zetten, maar 1 en 2 waren zoveel beter. Nu met 5 na 1 afl heb ik zoiets van "Mja... dit kan best wat worden!" iig minder negatief dan na de eerste aflevering met de vorige cast.
Ja, maar ze is geen lesbie. Wat ik dus dacht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk trouwens, dacht/denk, dat die Frankie transgender is
Ik ook ja, al maakte de laatste scene van Cook wel wat goedquote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond Cook het vreselijkste karakter van alle seizoenen
Ditquote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook ja, al maakte de laatste scene van Cook wel wat goed
Je UI.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:42 schreef Kwalberto het volgende:
SE1 opnieuw gekeken, blijft geweldig
Ik wist eerst nooit waar die van jou vandaan kwam en toen zag ik Skins en toen herinnerde ik me jouw UI.quote:
Komt de 21e (maart) al uit op dvdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
Season 5 begint nu wel echt leuk te worden
Waarom wil je zoiets op dvd als je elke episode online kan kijken (en branden).quote:
Post je die vraag in elke serie-topic op het internet en vertel je dat bij alle dvd-winkels?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
[..]
Waarom wil je zoiets op dvd als je elke episode online kan kijken (en branden).
De economie heeft dat nodigquote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
[..]
Ik hoef het niet op een DVD zelf maar als die eenmaal uit is dan is alles wel makkelijk in een keer te downloaden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
[..]
En ik wel, ik hou niet van stelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:08 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik hoef het niet op een DVD zelf maar als die eenmaal uit is dan is alles wel makkelijk in een keer te downloaden.
Thanks!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Op de site van skins kan je altijd zien wat ze allemaal draaien.
same.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik mis effie of beter gezegd een lekker wijf in skins...
Ah oke. Ik zag op de pagina's waar ik keek nergens 2007-heden staan of iets dergelijks, dus ik dacht dat het misschien gestopt was. Maar ik begin nu net, dus ik kan nog even.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Om de twee seizoenen is er een nieuwe generatie. Dus 3&4 is generatie 2. Generatie 3 heeft net seizoen 5 gehad en volgend jaar komt seizoen 6.
Ik vond seizoen 1 en 2 het best. Seizoen 3 en 4 moest ik even aan wennen, kan misschien ook komen omdat je heel erg gehecht geraakt bent aan de personages uit de eerdere seizoenen. Maar tegen het einde van seizoen 4 vond ik het ook heel jammer dat dat weer het einde van hen wasquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Kickje.
Net begonnen met het kijken van deze serie. Seizoen 1&2 zijn het best? En is het na seizoen 2 dan ook goed afgerond wat betreft die generatie? En was 5 nou eigenlijk het laatste seizoen? Ik vind dit soort series vaak wel leuk (zoals Degrassi High bijv.).
Hoe is dat gegaan dan? Heb je het op TV gezien of wist je niet dat er een eerdere generatie was of wilde je gewoon die eerst zien?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zag generatie 2 eerst dus had er ook meteen een band mee ofzo. 1 vond ik net zo goed. 3 vind ik tot nu toe wat minder.
Ik zat op tumblr en zag allemaal plaatjes en videos en gifjes van die generatie en keek hem daarom eerst.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe is dat gegaan dan? Heb je het op TV gezien of wist je niet dat er een eerdere generatie was of wilde je gewoon die eerst zien?
Nouja, het fijne van deze opzet is dat je op die manier niet heel veel mist, zoals je bijvoorbeeld bij een langlopende serie allemaal inside jokes zou missenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zat op tumblr en zag allemaal plaatjes en videos en gifjes van die generatie en keek hem daarom eerst.Totaal niet logisch, maar goed.
Nee inderdaad! Je ziet soms wat linkjes (Effy natuurlijk en Pandora, en de locker van Cook was eerst van Sid) maar dat is later alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, het fijne van deze opzet is dat je op die manier niet heel veel mist, zoals je bijvoorbeeld bij een langlopende serie allemaal inside jokes zou missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |