Ik ook ja, al maakte de laatste scene van Cook wel wat goedquote:Op zondag 6 februari 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond Cook het vreselijkste karakter van alle seizoenen
Ditquote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook ja, al maakte de laatste scene van Cook wel wat goed
Je UI.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:42 schreef Kwalberto het volgende:
SE1 opnieuw gekeken, blijft geweldig
Ik wist eerst nooit waar die van jou vandaan kwam en toen zag ik Skins en toen herinnerde ik me jouw UI.quote:
Komt de 21e (maart) al uit op dvdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
Season 5 begint nu wel echt leuk te worden
Waarom wil je zoiets op dvd als je elke episode online kan kijken (en branden).quote:
Post je die vraag in elke serie-topic op het internet en vertel je dat bij alle dvd-winkels?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
[..]
Waarom wil je zoiets op dvd als je elke episode online kan kijken (en branden).
De economie heeft dat nodigquote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
[..]
Ik hoef het niet op een DVD zelf maar als die eenmaal uit is dan is alles wel makkelijk in een keer te downloaden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:41 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
[..]
En ik wel, ik hou niet van stelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:08 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik hoef het niet op een DVD zelf maar als die eenmaal uit is dan is alles wel makkelijk in een keer te downloaden.
Thanks!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Op de site van skins kan je altijd zien wat ze allemaal draaien.
same.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik mis effie of beter gezegd een lekker wijf in skins...
Ah oke. Ik zag op de pagina's waar ik keek nergens 2007-heden staan of iets dergelijks, dus ik dacht dat het misschien gestopt was. Maar ik begin nu net, dus ik kan nog even.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
Om de twee seizoenen is er een nieuwe generatie. Dus 3&4 is generatie 2. Generatie 3 heeft net seizoen 5 gehad en volgend jaar komt seizoen 6.
Ik vond seizoen 1 en 2 het best. Seizoen 3 en 4 moest ik even aan wennen, kan misschien ook komen omdat je heel erg gehecht geraakt bent aan de personages uit de eerdere seizoenen. Maar tegen het einde van seizoen 4 vond ik het ook heel jammer dat dat weer het einde van hen wasquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Kickje.
Net begonnen met het kijken van deze serie. Seizoen 1&2 zijn het best? En is het na seizoen 2 dan ook goed afgerond wat betreft die generatie? En was 5 nou eigenlijk het laatste seizoen? Ik vind dit soort series vaak wel leuk (zoals Degrassi High bijv.).
Hoe is dat gegaan dan? Heb je het op TV gezien of wist je niet dat er een eerdere generatie was of wilde je gewoon die eerst zien?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zag generatie 2 eerst dus had er ook meteen een band mee ofzo. 1 vond ik net zo goed. 3 vind ik tot nu toe wat minder.
Ik zat op tumblr en zag allemaal plaatjes en videos en gifjes van die generatie en keek hem daarom eerst.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe is dat gegaan dan? Heb je het op TV gezien of wist je niet dat er een eerdere generatie was of wilde je gewoon die eerst zien?
Nouja, het fijne van deze opzet is dat je op die manier niet heel veel mist, zoals je bijvoorbeeld bij een langlopende serie allemaal inside jokes zou missenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zat op tumblr en zag allemaal plaatjes en videos en gifjes van die generatie en keek hem daarom eerst.Totaal niet logisch, maar goed.
Nee inderdaad! Je ziet soms wat linkjes (Effy natuurlijk en Pandora, en de locker van Cook was eerst van Sid) maar dat is later alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, het fijne van deze opzet is dat je op die manier niet heel veel mist, zoals je bijvoorbeeld bij een langlopende serie allemaal inside jokes zou missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |