Verdorie, iets te ver wegquote:Fancy participating in the first big music scene of Skins Series 5? With Napalm Death? Of course you do - you're only human. So if you are over 16 and can get yourself to and from Bristol with ease then email us at YesPleaseSkins@gmail.com. You will get an auto-reply telling you what to do next... Spread the word! Skins x
Vooroordelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beetje saaie cast zo op het eerste gezicht.
quote:Ja slaat nergens op, is gewoon een versie van de eerste episode door Amerikaanse kinderen gespeeld. Daardoor heb ik wel besloten volgende week weer een Skins marathon van seizoen 1 en 2 te houden
quote:Ja ik was aan het denken, volgens mij is er een cheerleader in de plaats gekomen van Maxxie.Op donderdag 28 oktober 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Hetzelfde, alleen dan met cheerleaders
quote:Hmmz, dat zou wel erg flauw zijnOp donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik was aan het denken, volgens mij is er een cheerleader in de plaats gekomen van Maxxie.
Want stel je voor een homo in een amerikaanse jeugdserieEn in de eerste aflevering belt Tony ook Maxie op terwijl hij aan het tapdansen is, hier dus een cheerleader
quote:Even naast elkaar zettenOp donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, dat zou wel erg flauw zijn
Ik dacht dat de krullenkop met donkere haren USA-Maxxie was.
En een homo in een USA jeugdserie: 1 van de 90210 main characters is het geworden, dus het KAN wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou in ieder geval rijmen met die cheerleader beelden.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Over het Maxxie karakter van de USA-Skins:Maar waarom er dan een meisje van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou in ieder geval rijmen met die cheerleader beelden.
吴 曼 迪
Het is eigenlijk iets totaal nieuws, er zijn totaal nieuwe characters. De enige die je misschien nog kent zijn Effy (zusje van Tony) en Pandora (een vriendin van haar).quote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef WheeleE het volgende:
Krijg nou niks...ik dacht dat Skins na 2 seizoenen klaar was?! Ik heb me goed vermaakt met de eerste 2 seizoen, heel wat mooie stukken erin. Is het aan te bevelen om de rest ook te gaan kijken, is het een vervolg, of iets totaal nieuws?
Doet het bij mij niet, is dat dezelfde als deze?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Het begint over 2 weken weer!!!! Trailers staan online.
http://www.e4.com/video/lWa1TDiTvGRDGwWyPxqpw/play.e4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |