Verdorie, iets te ver wegquote:Fancy participating in the first big music scene of Skins Series 5? With Napalm Death? Of course you do - you're only human. So if you are over 16 and can get yourself to and from Bristol with ease then email us at YesPleaseSkins@gmail.com. You will get an auto-reply telling you what to do next... Spread the word! Skins x
Vooroordelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 03:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beetje saaie cast zo op het eerste gezicht.
quote:Ja slaat nergens op, is gewoon een versie van de eerste episode door Amerikaanse kinderen gespeeld. Daardoor heb ik wel besloten volgende week weer een Skins marathon van seizoen 1 en 2 te houden
quote:Ja ik was aan het denken, volgens mij is er een cheerleader in de plaats gekomen van Maxxie.Op donderdag 28 oktober 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Hetzelfde, alleen dan met cheerleaders
quote:Hmmz, dat zou wel erg flauw zijnOp donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik was aan het denken, volgens mij is er een cheerleader in de plaats gekomen van Maxxie.
Want stel je voor een homo in een amerikaanse jeugdserieEn in de eerste aflevering belt Tony ook Maxie op terwijl hij aan het tapdansen is, hier dus een cheerleader
quote:Even naast elkaar zettenOp donderdag 28 oktober 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz, dat zou wel erg flauw zijn
Ik dacht dat de krullenkop met donkere haren USA-Maxxie was.
En een homo in een USA jeugdserie: 1 van de 90210 main characters is het geworden, dus het KAN wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou in ieder geval rijmen met die cheerleader beelden.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Over het Maxxie karakter van de USA-Skins:Maar waarom er dan een meisje van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zou in ieder geval rijmen met die cheerleader beelden.
吴 曼 迪
Het is eigenlijk iets totaal nieuws, er zijn totaal nieuwe characters. De enige die je misschien nog kent zijn Effy (zusje van Tony) en Pandora (een vriendin van haar).quote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef WheeleE het volgende:
Krijg nou niks...ik dacht dat Skins na 2 seizoenen klaar was?! Ik heb me goed vermaakt met de eerste 2 seizoen, heel wat mooie stukken erin. Is het aan te bevelen om de rest ook te gaan kijken, is het een vervolg, of iets totaal nieuws?
Doet het bij mij niet, is dat dezelfde als deze?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef zeebeschuit het volgende:
Het begint over 2 weken weer!!!! Trailers staan online.
http://www.e4.com/video/lWa1TDiTvGRDGwWyPxqpw/play.e4
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Doet het bij mij niet, is dat dezelfde als deze?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:01 schreef Mopoes het volgende:
IMH waren seizoen 1&2 het beste.
Ik vond sommige dingen in seizoen 3&4 soms echt een beetje te overdreven..
Ging vandeweek bij Editie NL erover, in Amerika was alweer ophef eroverquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef Fip het volgende:
Kick! Vanavond de eerste episode van seizoen 5 op E4!
Skins US valt me trouwens redelijk mee. Episode 1 was een slap aftreksel van de UK versie maar episode 2 over Tea, de lesbische Maxxie, vind ik best oké.
Tewijl alles al netjes is weggewerkt achter de raamkozijnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef zeebeschuit het volgende:
In Amerika hebben bijna alle adverteerders zich teruggetrokken idd maar er heerst daar ook een wat andere cultuur met veel ouderorganisaties die veel invloed hebben. Amerikanen snappen het idee achter de serie ook minder en zien het veels te zwartwit.
Net! En ik ben blij dat ik kan zeggen dat Skins back on track is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door megamandy op 28-01-2011 14:38:13 ]吴 曼 迪
De zogenaamde minder legale wegenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
Skins echt een bazenserie.Weet iemand waar ik het vijfde seizoen kan kijken?
Ja ik heb gekeken maar ik kan serieus gewoon geen link vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
De zogenaamde minder legale wegen![]()
Ben nu bezig met de us, wel uit verveling want uit principe moet ik het boycotten.
Ik denk dat het sterke punt van de eerste seizoenen ook was dat het eigenlijk allemaal al vrienden waren. Bij vier en drie is was dat totaal niet en sowieso zaten de karakters niet echt goed in elkaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond Cook, Pandora en... dinges... die nerd... echt uiterst vervelend in 3 en 4. Bijna karikaturaal waren die. Freddy was echter een lust om naar te kijken, maar dat maakt lang niet alles goed. Uiteindelijk was het vermakelijk genoeg om door te zetten, maar 1 en 2 waren zoveel beter. Nu met 5 na 1 afl heb ik zoiets van "Mja... dit kan best wat worden!" iig minder negatief dan na de eerste aflevering met de vorige cast.
Ja, maar ze is geen lesbie. Wat ik dus dacht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk trouwens, dacht/denk, dat die Frankie transgender is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |