Dan zou je ook Eden Lake eens moeten kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Net de film Harry Brown gezien..aanradertje en met Cook die weer lekker de Cook uithangt
Die had ik al gezien jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou je ook Eden Lake eens moeten kijken
Daar is ie nog erger dan Cook
Die van vorige week vond ik de mooiste tot nu toe van dit seizoenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:42 schreef LuxAeterna het volgende:
Lara
Vond de rest van de ep wel aardig, die van vorige week was beter!
Ik vond het de sterkste aflevering van alle seizoenen zelfs.quote:Op maandag 8 maart 2010 06:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van vorige week vond ik de mooiste tot nu toe van dit seizoen
Ik bedoelde niet die van JJ, ik bedoelde die van Freddie.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:26 schreef Tim86 het volgende:
Fantastische ep wsa dat ja, hoewel ik niets met JJ heb normaal. Vond het de beste ep van deze cast
Ja laten we dit vooral uitmelken met een cast die 'beter bij het amerikaanse publiek'past. Een groep gelikte jongens en meisjes met 'college'- problematiek. Nee, daar is niet genoeg meuk van. Stel je voor dat de het amerikaanse publiek buiten de eigen kaders kijkt...quote:
Precies. Eén van de redenen dat Skins zo'n goede show is is dat het NIET Amerikaans is....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja laten we dit vooral uitmelken met een cast die 'beter bij het amerikaanse publiek'past. Een groep gelikte jongens en meisjes met 'college'- problematiek. Nee, daar is niet genoeg meuk van. Stel je voor dat de het amerikaanse publiek buiten de eigen kaders kijkt...
Volgens mij heeft Effy geen eigen episode dit seizoen? Dacht ik ergens gelezen te hebben..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:16 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Precies. Eén van de redenen dat Skins zo'n goede show is is dat het NIET Amerikaans is....
Ik kijk overigens erg uit naar de ep van Effy, ik vond die van Freddie erg goed dus ik ben benieuwd!
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Skins_episodes#Series_4quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Effy geen eigen episode dit seizoen? Dacht ik ergens gelezen te hebben..
Bovendien was "Freddy's" aflevering ook wel behoorlijk de hare
Agree, dit vond ik één van de mindere afleveringen terwijl Effy toch een goed personage zou moeten zijn...quote:
Ik ben het er wel mee eens dat het karaktermoord is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:21 schreef frame-saw het volgende:
Ik vond het einde echt debielHet wordt bijna een spannende soap, ipv een serie over tieners in een middelgrote stad in Engeland.
Aankomende week laatste E.P. en dan weer een tijd zonder.quote:Op maandag 15 maart 2010 07:50 schreef Pugg het volgende:
Is het seizoen nu voorbij?
Ik zag dat de dvd als snel komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vond ik het een matig einde en werd ik er echt depressief van, op een niet leuke manier. Echt te veel drama gewoon, iedereen janken en ik er maar niks van snappen.
Het einde-einde vond ik wel weer tofEn het feestje was ook wel grappig. Alleen ik vind die Naomi zo vervelend geworden met drugs/drank en dan weer fouten maken en dan janken en dan is het goed en dan weer drugs/drank etc. Echt wtf
![]()
Ze zat in Clash of the Titans. Samen met haar Skins-broerquote:
Hij moet dood.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:06 schreef Pugg het volgende:
Ken je haar vriendje niet dan?
Bij deze:
[ link | afbeelding ]
Toch knap dat ze kan pijpen met haar mond dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |