Tijdens de party op 21Jan draaien ze 'm al dus zal m'n mening daarna wel ventilerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:00 schreef zarGon het volgende:
Oeh, tof. 28 januari de eerste episode van S04. Tof.
En jouw connectie met die serie is...................................???????quote:Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Afgelopen dagen bij de skins feesten geweest. Wel grappig om mee te maken en vooral erg leuk/gezellig. Het is ook allemaal gefilmd dus dat zal wel weer wat beelden opleveren![]()
Bijna de gehele cast even gesproken. Grappig om te zien hoe ze in 't echt zijn. Cook hoeft 0,0 te acteren. Die gast is irl net zo cook als in de serie. Ging helemaal losen JJ is in het echt ook een vrij bescheiden jongen. Effy is maar half zo leuk/knap als in de serie en Pandora...
Topmeisje
![]()
Eindelijk deze weekWe beginnen met een Thomas aflevering trouwens. Morgen de premiere.
Overigens was Sid van de eerste serie er ook 2x bij. Werd de 2de keer eerst niet toegelaten omdat ze 'm niet herkende zonder sid-bril![]()
Zijn allemaal al uitverkochtquote:
Skins = Bristol. Bristol = Skins. Meeste acteurs wonen er en het is er allemaal opgenomen.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:13 schreef frame-saw het volgende:
Waarom alleen in Bristol?
Oké is niet heel ver maar om daar nou in m'n eentje heen te gaan
Begrijp ik het goed , dat jij in U.K zit?quote:Op maandag 25 januari 2010 13:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Skins = Bristol. Bristol = Skins.
Viel wel mee. Was maar 2 uurtjes rijden met de trein vanaf hier. En je ontmoet snel genoeg mensen daar
Idd, volgens mij is het wel ong. even ver. Maar het is nu net te laat, ik geniet wel van Skins op tvquote:Op maandag 25 januari 2010 13:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Skins = Bristol. Bristol = Skins. Meeste acteurs wonen er en het is er allemaal opgenomen.
Viel trouwens wel mee. Was maar 2 uurtjes rijden met de trein vanaf hier. En je ontmoet snel genoeg mensen daarJij komt toch ook uit Londen dacht ik ooit gezien te hebben? Ah southampton
Ik moord de halve planeet uit voor Effy.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Effy is maar half zo leuk/knap als in de serie
Beetje jammer dat ik dit nu lees nu ik aan seizoen 2 bezig ben..quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik moord de halve planeet uit voor Effy.![]()
![]()
Nog 2 dagen.
Ik vond eigenlijk alle seizoenen erg goed. Seizoen 2 was een beetje donker. ( Chris dood, Sids vader dood etc)
Tja, dat je hier spoilers leest is niet gek natuurlijk..quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:17 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik dit nu lees nu ik aan seizoen 2 bezig ben..
Excuus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:17 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik dit nu lees nu ik aan seizoen 2 bezig ben..
Een boek wel, de dvd'd blijven nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:25 schreef frame-saw het volgende:
Ik zag hem liggen jaVond ik een beetje te ver gaan tbh.
quote:
Ik bedoel: als ik het voor de gewone prijs niet zou kopenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:56 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Boek is wel geinig maar stelt niet reuze veel voor. Maar voor die paar euro leuk leesvermaak voor in de bus.
Nee, lukt me nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:12 schreef zeebeschuit het volgende:
Je kunt 't gewoon op de site van skins zelf kijken.
Over een halfjaar is datquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:04 schreef Tim86 het volgende:
Dan wordt het wachten totdat je ergens bent waar je wel kunt downloaden..
Als je in Engeland woont is 't gewoon te zien op de C4 site hoor. Zit je achter buitenlandse proxys ofzo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef frame-saw het volgende:
"Deze video bevat inhoud van Channel 4, die heeft besloten om het in uw land te blokkeren."
(ja heu ik ben heus niet lui hoor)
Komt er mss nog een herhaling op de Engelse televisie?
Oh... Hoezo kan iemand niet downloadenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |