Denk dat je de seizoenen niet moet gaan vergelijken. Ik kijk het gewoon als een nieuwe serie en in dat opzicht vond ik 't best een geslaagde aflevering.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Wel een aardig begin maar kan nog niet tippen aan de oude Skins sfeer imo..
Het wordt nog niet eens uitgezonden hier dus niet zo gek he! Ze beginnen binnenkort met season 1...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
blijkbaar is dit niet zo populair in nederland. Ik woon zelf in londen en hoor elke week op universiteit weer die verhalen over skins.
Prima toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
blijkbaar is dit niet zo populair in nederland. Ik woon zelf in londen en hoor elke week op universiteit weer die verhalen over skins.
het is ook zo'n lekkere serie om taal van over te nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Nah, ik vind er zelf niet zoveel aan, maar het is vrij populair onder de meiden hier op universiteit. Zeh boys laten het wat liggen.quote:
Gaat ook lastig als het hier niet wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
De laatste aflevering is daar wel het grootste bewijs van.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat een beetje over de top dit seizoen..trying to hard imo.
Effy.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef Ogala het volgende:
Deze serie lijkt me wel cool, wel een beetje te veel muziek en over the top, net de laatste aflevering gezien (hmm mischien moet ik tochbij seizoen 1 beginnen).
En effe? (rare naam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |