quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:19 schreef Piles het volgende:
Vanaf 29 april elke zondagavond om 22.00 uur op Nederland 3.
iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:27 schreef chansadres het volgende:
Waren trouwens zaterdag bij Paul de Leeuw.
Waren toen weer erg vermakelijk!
Team B had "Ha ha ha ha Ha ha ha Jullie hebben geen Jorritsma".quote:Op zondag 29 april 2007 22:45 schreef maok het volgende:
hoe gingen die yels ook al weer, die waren best droog
Hahaha inderaad, ik vond het ook al raar. Normaal breken ze een woord zomaar af en nu helemaal niet. Was het hetzelfde liedjequote:Op maandag 30 april 2007 12:15 schreef Cootz het volgende:
Mooi dat ze daar met z'n allen niet doorhadden dat het "Even aan mijn moeder vragen" op de melodie van "Even aan mijn moeder vragen" was...
Dat is altijd lief om te zien jaquote:Op zondag 29 april 2007 22:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het was weer tof.
En die naamliedjes zijn altijd briljant. Hoe (ook vandaag die Purcell weer) de dames smelten bij het horen van een liedje speciaal voor ze geschreven.
yup, ligt ook aan de gasten hé, bedoel DJ chucky... wie zit daar nou op te wachten? of die domme snol van veronicaquote:
Aah, ik verstond Ivan. Het is nu opeens wel grappigquote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond vorige week leuker, maar ik heb me gisteren weer goed vermaakt.
"Doe de groeten aan je broer Wievan!"
Al een paar minuten bezigquote:Op zondag 13 mei 2007 21:54 schreef zquing het volgende:
het begint zo toch?
zet dat maar uit je hoofd, uitverkocht tot mei 2008quote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef morgane het volgende:
Toch maar weer eens een show van 'm gaan kijken![]()
ja idd, en sinds dit seizoen ook henny huisman in het openingsfilmpje, heerlijk flauwquote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef dubidub het volgende:
'De show die vet dope is, daar waar anderen zwaar sucken' Die introducties enzo zijn altijd zo tof. En aan het einde: 'En onthoud: Een kraamvogel is ook gewoon een meertenige wadloper!'
Waar kan ik kaarten krijgenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ze gaan een kerstrevue doen, in het theater!
Dat klinkt toch best tof eigenlijk!
Ze staan eind november in Diligentia in Den Haag, maar ze komen vast ook naar andere theaters!quote:
Bedankt!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:45 schreef Piles het volgende:
Kelly van der Veer, Jasmine Sendar, Imca Marina, Manuela Kemp, Erica Terpstra en Antje Monteiro
Nog een Jochem fragment: waar hij bijna hetzelfde doet als Mike en Thomas bij ronde 4quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Trusten het volgende:
[..]
zet dat maar uit je hoofd, uitverkocht tot mei 2008![]()
Jochem bij Mike en Thomas
http://www.youtube.com/watch?v=IYPPOD9I6F0
aha, ik wilde eigenlijk vroeg gaan slapen, gelukkig duurt maar een half uur, nog even wachten dusquote:Op zondag 20 mei 2007 22:14 schreef Piles het volgende:
Hmm, het was toch altijd om 22.00? Zo heb ik het tenminste in de OP gezet.
Vandaag begint het om 22.35
vraag maar...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef 7eVeNL het volgende:
mag ik vragen waarom er caps worden gemaakt?![]()
of stoot ik iemand dan voor zijn hoofd?
weet ik nietquote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom dan?
Je bent een van de weinigen in dit topic die zo denktquote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef maok het volgende:
gelukkig duurt maar een half uur
Dat vind ik ook erg knap, want ze vissen bijna telkens uit dezelfde vijver.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het knap hoe ze na 3 seizoenen nog steeds de show fris en fruitig kunnen houden. Volgend seizoen gewoon op de zaterdagavond om 20:00?
De vissenronde is erg leukquote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef dubidub het volgende:
Jammer dat ze een bomenronde deden (was ook wel grappig ) ipv de vissendronde 'Welke vish ish this?
Die van Imcaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef Crush65 het volgende:
De liedjes zijn echt briljant!
Als Gorgina Verbaan (die was het toch?) er had gezeten, was het liedje helemaal niet grappig meer volgens mij. Het zal dus wel een grap zijn (maar ze kon natuurlijk wel 2e keus zijn en dat het liedje pas later is geschreven)quote:Op maandag 21 mei 2007 15:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die van Imca![]()
Vraag me eigenlijk af, of ze echt een tweede keus was of dat ze het voor de grap deden!
Kloptquote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Georgina is al een keer geweest volgens mij.
Gewoon weer om 22:00 dus.quote:De gasten van vandaag zijn: Miljuschka Witzenhausen, Elle van Rijn, Jeroen Kijk in de Vegte, Jules Deelder, Ernst Daniel Smid en Jody Bernal.
Jody Bernal ontdekt de biseksuele aard van regenwormen en Ernst Daniel Smid wordt live opgeblazen! Verder Ronde 3 met Ron Dudderie, de Lied-op-Lied Ronde, Het Weer Met Guido De Nijvere, en nog veel meer. Ook de aantrekkelijke Holiday Dancers zijn vandaag natuurlijk weer van de partij.
Presentatie: Mike Boddé en Thomas van Luyn
De Mike & Thomas Show, zondag 27 mei, Nederland 3, 22.00 uur
die luidde "We hebben een B..."quote:Op zondag 27 mei 2007 23:06 schreef morgane het volgende:
weet iemand de yell van team B? Die heb ik gemist
Dar ben ik t wel mee eens.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef pkeijsers het volgende:
vond em wat minder dan de andere afleveringen, maar toch zeker vermakelijk
Boeiendquote:Op zondag 27 mei 2007 23:30 schreef Cootz het volgende:
Thomas vergat aan het begin én het eind van ronde drie het liedje van Ron Dudderie te spelen. En in ronde drie liep het befaamde stukje met 'in tegenstelling tot wij in het Westen' ook niet helemaal lekker. Ze sloegen dat zinnetje gewoon helemaal over.
Naja, dat soort dingen horen wel bij de show, dus ik vind het rommelig overkomen als ze het zomaar weglaten...quote:
Ik had het idee dat er heel erg in geknipt was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Naja, dat soort dingen horen wel bij de show, dus ik vind het rommelig overkomen als ze het zomaar weglaten...
Ik ben bang dat dat ook erg moeilijk te overtreffen isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:33 schreef Jivis het volgende:
Wel weer leuke uitzending, maar de leukste is tot nu toe nog steeds die met Jochem.
Ik vind dat juist geweldig, maar dan wel met het introliedje en alles erbij, zonder komt het niet echt uit de verf zoals je zondag wel kon zien.quote:
Bedankt voor het herinneren, wie zijn de gasten?quote:
quote:3 JUNI 2007
Viggo Waas gaat met de billen bloot en Victoria Koblenko doet opnieuw eindexamen! Verder Ronde 3 met Ron Dudderie, de Lied-op-Lied Ronde, Het Weer Met Guido De Nijvere, en nog veel meer. Alles omlijst met lekkere Holiday Dancers!
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geweldige aflevering, bij Irene Moors was echt prachtig.
Euh ja, een cap daarvan is echt leukquote:
sorryquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Euh ja, een cap daarvan is echt leukHeb liever de tekst
Ja, iemand doet moeite, laten we het afzeiken!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
DIep in haar vahahahahahahaaahahahaaa.... ders kant van de familie doordringenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
*proest*quote:
Wat hebben we aan zo'n plaatje, het ging hier vooral om de tekst. Die cap van die vage mutsen vind ik wel leuk, bedankt daarvoorquote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, iemand doet moeite, laten we het afzeiken!
Het is een mooi beeld?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat hebben we aan zo'n plaatje, het ging hier vooral om de tekst. Die cap van die vage mutsen vind ik wel leuk, bedankt daarvoor![]()
okquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Stienn het volgende:
Die minjoeksa zag er wel lekker uit, lief onschuldig!
Kloptquote:Op maandag 4 juni 2007 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Die twee gasten hebben toch als cabaretiers in Kopspijkers gezeten?
De score klopt uberhaupt nooit, dat is nu net de charmequote:Op maandag 4 juni 2007 11:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
De score klopte ook niet, dus er was geknipt.
heeft de score ooit geklopt dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
De score klopte ook niet, dus er was geknipt. Dat lied voor Irene was geniaal
Mike/Thomas heeft ooit eens gezegd dat de score altijd klopte, omdat anders de kandidaten woest werder (ze namen het nogal serieus). De eerste opzet was wel de score niet te laten kloppen. Het is een beetje tzelfde verhaal als dit was t nieuws volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Mark het volgende:
[..]
De score klopt uberhaupt nooit, dat is nu net de charme
Werken niet? Ook niet als je de url uit de broncode haalt en in Windows Media Player plakt?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:00 schreef PekingDuck het volgende:
Wordt dit nog herhaald? Ik ben totaal vergeten te kijken. En de streams op uitzendinggemist.nl werken bij mij niet
Ook hier niet? http://variatee.vara.nl/mikeenthomasshow/quote:Op maandag 4 juni 2007 18:00 schreef PekingDuck het volgende:
Wordt dit nog herhaald? Ik ben totaal vergeten te kijken. En de streams op uitzendinggemist.nl werken bij mij niet
Imca Marina is een fenomeen. Sterker nog: een instituut. Nee, geen instituut, een dienstverlenende instelling. Beter nog: ze is een onafhankelijke ondersteunende organisatie. Wat zeg ik: een centraal conglomeraat van oplossingsgerichte expertisenetwerken. Een interdisciplinair samenwerkingsverband van hulplijnen en beleidsinstanties met een spilfunctie binnen de generatieve belangenbehartigingsopbouwbrancheorganisaties.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die van Imca![]()
Vraag me eigenlijk af, of ze echt een tweede keus was of dat ze het voor de grap deden!
Die was leuk.quote:
Iddquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef Weakling het volgende:
Huh? Had ik nou ff een blackout of had Ruud geen fatsoenlijke aankondiging?
Zo is ie altijd volgens mijquote:Op zondag 10 juni 2007 23:14 schreef Black_Rainbow het volgende:
man, is die ruud de wild een beetje depri ofzo, die gast gewoon helemaal niet gezien, en als ie in beeld was keek ie alsof ie dood wil
En "Goed zo!"quote:Op zondag 10 juni 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
Dat kerstverhaal van Frequin.
Wat is die man dom.
Steeds maar Godver ertussendoor.![]()
Zomaarquote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef Chen het volgende:
Waarom was het btw een kerstaflevering?
Omdat het lol is.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef Chen het volgende:
Waarom was het btw een kerstaflevering?
het eind van het finalespel ook: "en ome willibrord ging bij diewertje in bed liggen.."quote:Op maandag 11 juni 2007 01:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Een kerstaflevering.Geweldig. Moest trouwens wel lachen om Diewertje, die overduidelijk niets van Willibrord moest hebben.
![]()
En wel een G-akkoordquote:Op zondag 10 juni 2007 23:22 schreef Mark het volgende:
[..]
En "Goed zo!"En Mike elke keer weer braaf een accoord aanslaan
![]()
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:45 schreef Mavro het volgende:
[..]
Omdat het lol is.
En Willibrord NATUURLIJK 'Zet een aars voor je raam vannacht...'![]()
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 16:55 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien.
Maar was het niet "Steek je aars uit het raam vannacht..."![]()
Die kwam wel in een andere aflevering voorbij.quote:
Hij zei op de radio dat die niet graag in tv-programma's verscheen omdat die altijd zo'n slechte indruk maaktequote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Heb de laatste aflevering gezien. de Wild was liever niet gekomen had ik het idee.
Ik dacht nog 2. staat op de site.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?
Nou, die connectie ontgaat mij even.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:32 schreef Mark het volgende:
Schilderij van Jeff Koons "Made in Heaven"
Volgens mij willen ze elke aflevering iets doen met Guus Meeuwisquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, die connectie ontgaat mij even.
Bekijk het schilderij eens en bedenk er dan "kedeng, kedeng" bijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nou, die connectie ontgaat mij even.
Ahem, wel eens gehoord van het BBC programma 'Shooting Stars'? De M&T show is een letterlijke kopie daarvan. Format is dus gewoon 'gejat' van een een buitenlands programma en niet andersom....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef chansadres het volgende:
Ik krijg het gevoel dat dit format over een tijdje word verkocht aan het buitenland. Het zit gewoon verschrikkelijk goed in elkaar. Daarnaast geschikt voor jong en oud etc.
Maar zou één twéé drie geen presentatoren kunnen geven voor een Amerikaanse versie.
Mike en Thomas zijn de perfecte ying en yang van elkaar. Mike is de luide boerende grapjas terwijl Thomas meer de fijnere komedie laat zien. En ook nog eens versterkt door hun uiterlijk en de wit en zwarte pakken/piano's. Ik denk dat er in de wereld geen vergelijkend duo te vinden is.
Oh.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Bekijk het schilderij eens en bedenk er dan "kedeng, kedeng" bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |