quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:57 schreef Piles het volgende:
Het is tegenwoordig om ongeveer 22.30 uur toch
Nee joh, hartstikke mooi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
hele slechte tvp
Ik hoop voor hun dat ze wel wat vernieuwingen gaan toepassen. Een 4e seizoen zal voor mij iets te veel van het goede worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Al iets bekend over een eventueel seizoen 4?
hele slechte tvp
Voor mij niet, ik vind het zo al leuk genoeg. Weet ook niet precies wat ze zouden moeten wijzigen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik hoop voor hun dat ze wel wat vernieuwingen gaan toepassen. Een 4e seizoen zal voor mij iets te veel van het goede worden.
Nieuwe spellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik vind het zo al leuk genoeg. Weet ook niet precies wat ze zouden moeten wijzigen.
Ahem, wel eens gehoord van het BBC programma 'Shooting Stars'? De M&T show is een letterlijke kopie daarvan. Format is dus gewoon 'gejat' van een een buitenlands programma en niet andersom....[/quote]quote:[quote]Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef chansadres het volgende:
...
Elk seizoen veranderen ze wel kleine dingetjes. De kern zal altijd hetzelfde blijven though. Denk dat dit in een mogelijk seizoen 4 ook gebeurt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik hoop voor hun dat ze wel wat vernieuwingen gaan toepassen. Een 4e seizoen zal voor mij iets te veel van het goede worden.
Leuker dan gewoon de punten opnoemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef Biancavia het volgende:
Ja, die Chinees die de punten doet mogen ze wel weglaten, daar vind ik echt niets aan.
"Vroeger" had je nog de befaamde "We kijken even naar de jury...", waarna men vervolgens 10 seconden naar een halfnaakte mooie zwijgende man stond te kijken en ze het afmaakten met "goed, we hebben even naar de jury gekeken". Hilarisch was datquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Leuker dan gewoon de punten opnoemen.
Ja geweldig allemaal van die uitspraken letterlijk nemen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:55 schreef Cootz het volgende:
[..]
"Vroeger" had je nog de befaamde "We kijken even naar de jury...", waarna men vervolgens 10 seconden naar een halfnaakte mooie zwijgende man stond te kijken en ze het afmaakten met "goed, we hebben even naar de jury gekeken". Hilarisch was dat
Die Chinees van tegenwoordig vind ik toch wel het enige structureel niet grappige element van de show.
We werpen even een blik op de juryquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja geweldig allemaal van die uitspraken letterlijk nemen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |