quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:57 schreef Piles het volgende:
Het is tegenwoordig om ongeveer 22.30 uur toch
Nee joh, hartstikke mooi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
hele slechte tvp
Ik hoop voor hun dat ze wel wat vernieuwingen gaan toepassen. Een 4e seizoen zal voor mij iets te veel van het goede worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Al iets bekend over een eventueel seizoen 4?
hele slechte tvp
Voor mij niet, ik vind het zo al leuk genoeg. Weet ook niet precies wat ze zouden moeten wijzigen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik hoop voor hun dat ze wel wat vernieuwingen gaan toepassen. Een 4e seizoen zal voor mij iets te veel van het goede worden.
Nieuwe spellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik vind het zo al leuk genoeg. Weet ook niet precies wat ze zouden moeten wijzigen.
Ahem, wel eens gehoord van het BBC programma 'Shooting Stars'? De M&T show is een letterlijke kopie daarvan. Format is dus gewoon 'gejat' van een een buitenlands programma en niet andersom....[/quote]quote:[quote]Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef chansadres het volgende:
...
Elk seizoen veranderen ze wel kleine dingetjes. De kern zal altijd hetzelfde blijven though. Denk dat dit in een mogelijk seizoen 4 ook gebeurt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik hoop voor hun dat ze wel wat vernieuwingen gaan toepassen. Een 4e seizoen zal voor mij iets te veel van het goede worden.
Leuker dan gewoon de punten opnoemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef Biancavia het volgende:
Ja, die Chinees die de punten doet mogen ze wel weglaten, daar vind ik echt niets aan.
"Vroeger" had je nog de befaamde "We kijken even naar de jury...", waarna men vervolgens 10 seconden naar een halfnaakte mooie zwijgende man stond te kijken en ze het afmaakten met "goed, we hebben even naar de jury gekeken". Hilarisch was datquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Leuker dan gewoon de punten opnoemen.
Ja geweldig allemaal van die uitspraken letterlijk nemen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:55 schreef Cootz het volgende:
[..]
"Vroeger" had je nog de befaamde "We kijken even naar de jury...", waarna men vervolgens 10 seconden naar een halfnaakte mooie zwijgende man stond te kijken en ze het afmaakten met "goed, we hebben even naar de jury gekeken". Hilarisch was dat
Die Chinees van tegenwoordig vind ik toch wel het enige structureel niet grappige element van de show.
We werpen even een blik op de juryquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja geweldig allemaal van die uitspraken letterlijk nemen.![]()
Goed dat ik het lees.quote:
Yolanthe vind ik helemaal niet ergquote:Vanavond nemen Yolanthe Cabau van
Kasbergen,Hein de Kort en Marga van
Praag het op tegen Jetske van Derlsen,
Henk van Ulsen en Patrick Martens.
Hein de Kort leert binnen de lijntjes
tekenen en Marga van Praag blijkt een
voetfetisjiste te zijn!
Nee, zonde, vind ik altijd wel leuk.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef maok het volgende:
Er was geen weerbericht geloof ik
HARDERquote:Op maandag 18 juni 2007 10:37 schreef bladibladibla het volgende:
Welke fish is this was er weer!
Ben ik toch niet de enigequote:Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alleen de visvraag was leuk. Verder vond ik de aflevering behoorlijk ruk.
Ik vond er ook niet veel aan, er waren ook geen leuke kandidaten.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alleen de visvraag was leuk. Verder vond ik de aflevering behoorlijk ruk.
Kandidaten waren dramatisch.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vond er ook niet veel aan, er waren ook geen leuke kandidaten.
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat was die gozert van ZOOP toch? Dat is het enige wat ik van m onthouden heb
Het was trouwens laatst ook een keer Londen, terwijl de kandidaten Parijs zeiden (toen had een van de twee een zakje Engels drop in zijn hand).quote:Op maandag 18 juni 2007 19:11 schreef ZoneKill het volgende:
In welke hoofdstad zijn Mike en Thomas is alleen nog leuk voor de kandidaten.
Als je het 2x hebt gezien weet je wel dat het Parijs moet zijn!![]()
En voor het antwoord gingen ze naar Mike die gemarteld werd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het was trouwens laatst ook een keer Londen, terwijl de kandidaten Parijs zeiden (toen had een van de twee een zakje Engels drop in zijn hand).
Vorige seizoen (of was het die daarvoor?) hadden ze ook zoiets met "Haïti". Ze stelden elke aflevering een hele moeilijke vraag over een Caraibisch eiland en het antwoord was dan altijd Haïti.
Ze mogen ook wel een keer voor het hele seizoen een zelfde tijd aanhouden.quote:
Zou het een stuk makkelijker maken idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel een keer voor het hele seizoen een zelfde tijd aanhouden.
Yes-R was wel grappig toen hij dat hele simpele spel met de rivieren zei dat hij het niet snaptequote:Op zondag 24 juni 2007 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik moest zowaar lachen om die Chinees. Vond het verder ook wel een leuke aflevering, op Yes-R na dan.
Je woont toch in Nederland, dan ken je de Rijn toch wel. Mavo of niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:53 schreef maok het volgende:
[..]
Yes-R was wel grappig zielig toen hij dat hele simpele spel met de rivieren zei dat hij het niet snapteen toen bij de volgende opgeve heel blij, 'nijl' riep omdat hij er eentje wist. Maar ik geloof dat ik hem meer aan het uitlachen
was dan dat ik om hem moest lachen.
Dan nog, hij is er zo trots op dat ie mavo heeft gedaan en hij roept het steeds. Al heb ik niets tegen de Mavo.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja maar hij weet het oudhollandse woord voor schoon toch niet joh
Naja, vond t wel een leuke aflevering.
Hij kwam er steeds tussendoor met domme opmerkingen enzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:48 schreef TAV74 het volgende:
Nja, ik ga me geen uitzending lang zitten ergeren aan zo'n knulletje. Vond zijn freestyle wel dermate slecht dat ik er al gauw uit was dat hij dat niet waard is. Een keer het onderwerp rappen en er dan totaal irrelevante maar net rijmende onzin achteraan plakken is niet bepaald een geslaagde freestyle te noemen..
Dat zeggen ze ook alleen maar om die kandidaten veren in hun kont te steken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik dacht dat Mike en Thomas wel eens hadden gezegd dat de kandidaten in hun show mensen moesten zijn die ze zelf echt heel erg waarderen. Volgens mij had er gewoon een afgebeld en had iemand toevallig het telefoonnummer van Yes-R.
Herhalingquote:22.20-22.50 uur DE MIKE & THOMAS SHOW
Muzikale glamourcomedyquiz waarin teams
van Terecht Beroemde Mensen het tegen
elkaar opnemen,in de bezielende chaos
van Thomas van Luyn en Mike Boddé.
De kandidaten:
Jim de Groot,Marit van Bohemen en Chiel
Montagne spelen tegen Kim Lian van der
Meij,René Mioch en Esther Schouten.
Kijk voor meer op mtshow.vara.nl
Herhaling van 2 februari 2006
Kan niet zeggen dat ik het heel erg vind. Al had ik anders ook op de BBC kunnen kijken.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Vanavond geen Mike en Thomasshow, de Dianatoestand is zogenaamd belangrijker
Die had ik aangemaakt maar hij is inderdaad verdwenenquote:Op donderdag 22 november 2007 23:37 schreef Extraordinaire het volgende:
Sorry voor de schop, maar is er nog geen apart topic voor de Kerstrevue? Die is namelijk geniaal. Ik heb natuurlijk gezocht [afbeelding]
Nee slimmerd, die staat niet meer in de lijst omdat er zolang niet in gepost is. Als je dan Meer/minder topics (3 maanden) selecteerd staat ie er wel: Mike & Thomas Kerstrevuequote:Op vrijdag 23 november 2007 00:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die had ik aangemaakt maar hij is inderdaad verdwenen![]()
Uh, ik had die geweldige fok!search gebruikt maar dat moet ik vast niet doenquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee slimmerd, die staat niet meer in de lijst omdat er zolang niet in gepost is. Als je dan Meer/minder topics (3 maanden) selecteerd staat ie er wel: Mike & Thomas Kerstrevue
Als je iets echt niet wil vinden moet je dat doen jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Uh, ik had die geweldige fok!search gebruikt maar dat moet ik vast niet doen
Ik heb zojuist dit topic gevonden met de search!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:05 schreef funrider het volgende:
wanneer is uberhaupt die foksearch nu eindelijk eens normaal werkend?? is al eeuwen zo slecht.. jah je hebt nog die lite beta search.. maar ook die is nie best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |