abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52749027
De Mike & Thomas Kerstrevue:
Eindelijk! Tweeduizendzeven jaar heeft de mensheid erop moeten wachten, maar nu is de tijd rijp. Mike Boddé en Thomas van Luyn brengen De Mike & Thomas Kerstrevue. De ultieme bekroning op hun steeds verdergaande samenwerking. Op hun eigen eigenwijze wijze tuigen ze de avond op met absurde humor en muzikale gekte. Het is De Mike & Thomas Show met nóg meer ballen, het is Ajuinen en Look met één grote piek. Ze brengen hun Holiday Dancers mee en ook elke avond een heuse mystery guest. Mike & Thomas houden de spanning erin. Bewierookt waren ze al, met mirre hebben ze niet zo veel en dus gaan ze met deze nu al legendarische revue maar meteen voor goud. Kerst zal nooit meer hetzelfde zijn!

Zal ook worden uitgezonden op tv!
quote:
Een oudjaarsconference was er altijd al en een nieuwjaarsconference kennen de tv-kijkers ook al een tijdje. Maar komende kerst gaan Mike Boddé en Thomas van Luyn dan eindelijk een kerstrevue maken. Holiday Dansers zijn van de partij en een ,,virtuele sneeuwstorm van humor, muziek en dans'' dendert op een van de kerstdagen de huiskamers binnen, beloven de VARA-mensen.

Zou de Kerstrevue lijken op de Kerstspecial van de Mike & Thomasshow?

Wil jij er bij zijn?
De tv-show zal worden opgenomen tijdens één van hun shows uit de Mike & Thomas Kerstrevue theatertour:
Datum Titel Locatie Stad
22.11.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Leidse Schouwburg Leiden
23.11.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Leidse Schouwburg Leiden
26.11.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Theater de Veste Delft
27.11.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Theater de Veste Delft
29.11.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Deligentia Den Haag
30.11.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Deligentia Den Haag
01.12.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Deligentia Den Haag
03.12.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Stadsschouwburg Groningen Groningen
04.12.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Stadsschouwburg Groningen Groningen
10.12.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Theaters tilburg Tilburg
11.12.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Theaters tilburg Tilburg
13.12.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Stadsschouwburg Utrecht Utrecht
14.12.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Stadsschouwburg Utrecht Utrecht
15.12.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Goudse schouwburg Gouda
17.12.2007 DE MIKE & THOMAS KERSTREVUE Oude Luxor Rotterdam

De kerstspecial van de Mike & Thomasshow was al geniaal maar dit word gewoon te tof denk ik!

[ Bericht 68% gewijzigd door chansadres op 28-08-2007 12:16:10 ]
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:56:01 #2
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_52749299
Mike en Thomas zijn oké.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_52749306
ik ben benieuwd
Zo niet.. dan toch!
pi_52750194
Notenclub ftw!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_52750536
Eindelijk iets leuks op tv met de kerst
pi_52750874
Ik heb twee kaartjes voor 22 november zal vast lachen worden )
pi_52774446
ga zeker kaarten scoren voor oude luxor rotterdam Snel even rondbellen vandaag.
Zag overigens dat NUHR er volgende week ook staat. Kan ook best leuk zijn.
pi_52777346
Ik ga denk ik wel kaartjes kopen voor de voorstelling in Diligentia . Mike & Thomas .

edit: kaarten zijn besteld, thanx voor de tip !

[ Bericht 24% gewijzigd door shiNinG_staR op 29-08-2007 20:14:42 ]
  woensdag 29 augustus 2007 @ 21:45:11 #9
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_52792850
Mike en Thomas en zijn hilarisch
Jammer dat ze niet echt in de buurt komen
pi_54798533
En een schop omhoog, scheelt weer boze mensen
pi_54798637
De eerste show is voorbij. Wat zijn de meningen?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_54798881
17 december *meldt*

Mike & Thomas
pi_54799477
Ik ga volgende week vrijdag, ben benieuwd .
pi_54805128
Gisteren bij de eerste voorstelling in de Leidse Schouwburg geweest en het was geniaal. Mike en Thomas zoals je ze totaal niet gewend bent, maar dan nog steeds enkele raakvlakken met de show behouden werkte (voor mij in ieder geval) als iets fantastisch. De BN'ers deden het ook goed, met zelfs nog twee onaangekondigen als verrassing (aangekondigd waren Bastiaan Ragas en Candy Dulfer). Al met al een geweldige show en het duo heeft een verdiende staande ovatie van de hele zaal gekregen

Als je meer wilt weten kan je het beste vragen stellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:23:44 #15
88233 Steve
Still the best.
pi_54805229
Oh leuk dat het op tv komt, ik dacht dat dat niet zo zou zijn.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_54805412
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh leuk dat het op tv komt, ik dacht dat dat niet zo zou zijn.
Ben ik ook heel erg blij mee zodat anderen het kunnen zien, maar je hebt toch stiekem wel iets gemist in je leven als je ze niet in het echt ziet
pi_54869548
ga in december in Rotterdam heb d'r zin in!
pi_54869606
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 17:16 schreef Extraordinaire het volgende:

Doen ze veel met het publiek?
pi_54872769
quote:
Gisteren bij de eerste voorstelling in de Leidse Schouwburg geweest en het was geniaal. Mike en Thomas zoals je ze totaal niet gewend bent, maar dan nog steeds enkele raakvlakken met de show behouden werkte (voor mij in ieder geval) als iets fantastisch. De BN'ers deden het ook goed, met zelfs nog twee onaangekondigen als verrassing (aangekondigd waren Bastiaan Ragas en Candy Dulfer). Al met al een geweldige show en het duo heeft een verdiende staande ovatie van de hele zaal gekregen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ´m toen ook gezien, en het was inderdaad geniaal. Die kalkoen was ook erg goed (ben z´n naam ff kwijt, was zondag nog bij Tussen De Oren). En wie was die kerstfee, ook een BNner?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_54899240
Ik ga er maandag heen
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_54951337
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb ´m toen ook gezien, en het was inderdaad geniaal. Die kalkoen was ook erg goed (ben z´n naam ff kwijt, was zondag nog bij Tussen De Oren). En wie was die kerstfee, ook een BNner?
Ik beantwoord even mijn eigen vraag: De kalkoen was Edo Brunner, de kerstfee cabaretiere Katinka Polderman. Haar stem kwam me wel bekend voor, ik had haar vorig jaar al een op TV gezien, maar toen was ze aanmerkelijk forser.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_54964767
Het was echt super . Als BN'ers waren er Edwin Rutten en Babette van Veen . Die laatste kan echt mooi zingen trouwens . Echt een leuke afwisselende show, waarin ook de bekende Mike&Thomas show spelletjes gespeeld worden met het publiek . De tekst van het ene kerstlied op het andere enzo. Echt een aanrader .
pi_55013267
quote:

SPOILER
Ach ja! helemaal vergeten dat ik er nog iets over wilde schrijven Ik was dus ook op 22 november in de schouwburg. Erg gelachen!

Candy was een leuke verassing (alhoewel ik het al wist, stond namelijk gewoon aangekondigd op de site van de Leidse Schouwburg). Candy

Overigens zat Tooske ook in de zaal om naar hubby Bastiaan te kijken, best grappig om te zien hoe die twee elkaar compleet misliepen voor de voorstelling begon .

Minpuntje : Thomas en Mike gaven niet blijk van een beetje algemene kennis - elk kind die goed naar Bert en Ernie heeft geluisterd weet dat sneeuw 'knerp en knars' doet en niet alleen 'knerp'. Van de kalkoen heb ik zelfs honger gekregen, lekker opgevet beest!
pi_55024057
Kom er net van terug. Het was geweldig

Special guest waren bij ons:
SPOILER
Heb ze even gespoilerd, aangezien ze morgen weer in Groningen staan en ik niet weet of ze weer dezelfde special guests hebben.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_55046815
Dezelfde gasten als gisteren dus. Was erg leuk, maar kende zeker zijn mindere momenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')