quote:Een oudjaarsconference was er altijd al en een nieuwjaarsconference kennen de tv-kijkers ook al een tijdje. Maar komende kerst gaan Mike Boddé en Thomas van Luyn dan eindelijk een kerstrevue maken. Holiday Dansers zijn van de partij en een ,,virtuele sneeuwstorm van humor, muziek en dans'' dendert op een van de kerstdagen de huiskamers binnen, beloven de VARA-mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook heel erg blij mee zodat anderen het kunnen zien, maar je hebt toch stiekem wel iets gemist in je leven als je ze niet in het echt zietquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh leuk dat het op tv komt, ik dacht dat dat niet zo zou zijn.
Doen ze veel met het publiek?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:16 schreef Extraordinaire het volgende:
Als je meer wilt weten kan je het beste vragen stellen.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:16 schreef Extraordinaire het volgende:
Gisteren bij de eerste voorstelling in de Leidse Schouwburg geweest en het was geniaal. Mike en Thomas zoals je ze totaal niet gewend bent, maar dan nog steeds enkele raakvlakken met de show behouden werkte (voor mij in ieder geval) als iets fantastisch. De BN'ers deden het ook goed, met zelfs nog twee onaangekondigen als verrassing(aangekondigd waren Bastiaan Ragas en Candy Dulfer). Al met al een geweldige show en het duo heeft een verdiende staande ovatie van de hele zaal gekregen
Als je meer wilt weten kan je het beste vragen stellen.Ik heb ´m toen ook gezien, en het was inderdaad geniaal. Die kalkoen was ook erg goed (ben z´n naam ff kwijt, was zondag nog bij Tussen De Oren). En wie was die kerstfee, ook een BNner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
Ik beantwoord even mijn eigen vraag: De kalkoen was Edo Brunner, de kerstfee cabaretiere Katinka Polderman. Haar stem kwam me wel bekend voor, ik had haar vorig jaar al een op TV gezien, maar toen was ze aanmerkelijk forser.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb ´m toen ook gezien, en het was inderdaad geniaal. Die kalkoen was ook erg goed (ben z´n naam ff kwijt, was zondag nog bij Tussen De Oren). En wie was die kerstfee, ook een BNner?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:16 schreef Extraordinaire het volgende:
Gisteren bij de eerste voorstelling in de Leidse Schouwburg geweest en het was geniaal. Mike en Thomas zoals je ze totaal niet gewend bent, maar dan nog steeds enkele raakvlakken met de show behouden werkte (voor mij in ieder geval) als iets fantastisch. De BN'ers deden het ook goed, met zelfs nog twee onaangekondigen als verrassing(aangekondigd waren Bastiaan Ragas en Candy Dulfer). Al met al een geweldige show en het duo heeft een verdiende staande ovatie van de hele zaal gekregen
Als je meer wilt weten kan je het beste vragen stellen.Ach ja! helemaal vergeten dat ik er nog iets over wilde schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was dus ook op 22 november in de schouwburg. Erg gelachen!
Candy was een leuke verassing (alhoewel ik het al wist, stond namelijk gewoon aangekondigd op de site van de Leidse Schouwburg). Candy![]()
Overigens zat Tooske ook in de zaal om naar hubby Bastiaan te kijken, best grappig om te zien hoe die twee elkaar compleet misliepen voor de voorstelling begon.
Minpuntje : Thomas en Mike gaven niet blijk van een beetje algemene kennis - elk kind die goed naar Bert en Ernie heeft geluisterd weet dat sneeuw 'knerp en knars' doet en niet alleen 'knerp'. Van de kalkoen heb ik zelfs honger gekregen, lekker opgevet beest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ze even gespoilerd, aangezien ze morgen weer in Groningen staan en ik niet weet of ze weer dezelfde special guests hebben.Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand toevallig welke show ze hebben opgenomen om uit te zenden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |