Aah, ik verstond Ivan. Het is nu opeens wel grappigquote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond vorige week leuker, maar ik heb me gisteren weer goed vermaakt.
"Doe de groeten aan je broer Wievan!"
Al een paar minuten bezigquote:Op zondag 13 mei 2007 21:54 schreef zquing het volgende:
het begint zo toch?
zet dat maar uit je hoofd, uitverkocht tot mei 2008quote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef morgane het volgende:
Toch maar weer eens een show van 'm gaan kijken![]()
ja idd, en sinds dit seizoen ook henny huisman in het openingsfilmpje, heerlijk flauwquote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef dubidub het volgende:
'De show die vet dope is, daar waar anderen zwaar sucken' Die introducties enzo zijn altijd zo tof. En aan het einde: 'En onthoud: Een kraamvogel is ook gewoon een meertenige wadloper!'
Waar kan ik kaarten krijgenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ze gaan een kerstrevue doen, in het theater!
Dat klinkt toch best tof eigenlijk!
Ze staan eind november in Diligentia in Den Haag, maar ze komen vast ook naar andere theaters!quote:
Bedankt!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:45 schreef Piles het volgende:
Kelly van der Veer, Jasmine Sendar, Imca Marina, Manuela Kemp, Erica Terpstra en Antje Monteiro
Nog een Jochem fragment: waar hij bijna hetzelfde doet als Mike en Thomas bij ronde 4quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Trusten het volgende:
[..]
zet dat maar uit je hoofd, uitverkocht tot mei 2008![]()
Jochem bij Mike en Thomas
http://www.youtube.com/watch?v=IYPPOD9I6F0
aha, ik wilde eigenlijk vroeg gaan slapen, gelukkig duurt maar een half uur, nog even wachten dusquote:Op zondag 20 mei 2007 22:14 schreef Piles het volgende:
Hmm, het was toch altijd om 22.00? Zo heb ik het tenminste in de OP gezet.
Vandaag begint het om 22.35
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |