Aah, ik verstond Ivan. Het is nu opeens wel grappigquote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond vorige week leuker, maar ik heb me gisteren weer goed vermaakt.
"Doe de groeten aan je broer Wievan!"

Al een paar minuten bezigquote:Op zondag 13 mei 2007 21:54 schreef zquing het volgende:
het begint zo toch?

zet dat maar uit je hoofd, uitverkocht tot mei 2008quote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef morgane het volgende:
Toch maar weer eens een show van 'm gaan kijken![]()

ja idd, en sinds dit seizoen ook henny huisman in het openingsfilmpje, heerlijk flauwquote:Op maandag 14 mei 2007 18:49 schreef dubidub het volgende:
'De show die vet dope is, daar waar anderen zwaar sucken' Die introducties enzo zijn altijd zo tof. En aan het einde: 'En onthoud: Een kraamvogel is ook gewoon een meertenige wadloper!'

Waar kan ik kaarten krijgenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ze gaan een kerstrevue doen, in het theater!
Dat klinkt toch best tof eigenlijk!

Ze staan eind november in Diligentia in Den Haag, maar ze komen vast ook naar andere theaters!quote:

Bedankt!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:45 schreef Piles het volgende:
Kelly van der Veer, Jasmine Sendar, Imca Marina, Manuela Kemp, Erica Terpstra en Antje Monteiro

Nog een Jochem fragment: waar hij bijna hetzelfde doet als Mike en Thomas bij ronde 4quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef Trusten het volgende:
[..]
zet dat maar uit je hoofd, uitverkocht tot mei 2008![]()
Jochem bij Mike en Thomas
http://www.youtube.com/watch?v=IYPPOD9I6F0

aha, ik wilde eigenlijk vroeg gaan slapen, gelukkig duurt maar een half uur, nog even wachten dusquote:Op zondag 20 mei 2007 22:14 schreef Piles het volgende:
Hmm, het was toch altijd om 22.00? Zo heb ik het tenminste in de OP gezet.
Vandaag begint het om 22.35

vraag maar...quote:Op zondag 20 mei 2007 22:49 schreef 7eVeNL het volgende:
mag ik vragen waarom er caps worden gemaakt?![]()
of stoot ik iemand dan voor zijn hoofd?

weet ik nietquote:Op zondag 20 mei 2007 23:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom dan?

Je bent een van de weinigen in dit topic die zo denktquote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef maok het volgende:
gelukkig duurt maar een half uur

Dat vind ik ook erg knap, want ze vissen bijna telkens uit dezelfde vijver.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het knap hoe ze na 3 seizoenen nog steeds de show fris en fruitig kunnen houden. Volgend seizoen gewoon op de zaterdagavond om 20:00?

De vissenronde is erg leukquote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef dubidub het volgende:
Jammer dat ze een bomenronde deden (was ook wel grappig ) ipv de vissendronde 'Welke vish ish this?

Die van Imcaquote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef Crush65 het volgende:
De liedjes zijn echt briljant!

Als Gorgina Verbaan (die was het toch?) er had gezeten, was het liedje helemaal niet grappig meer volgens mij. Het zal dus wel een grap zijn (maar ze kon natuurlijk wel 2e keus zijn en dat het liedje pas later is geschreven)quote:Op maandag 21 mei 2007 15:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die van Imca![]()
Vraag me eigenlijk af, of ze echt een tweede keus was of dat ze het voor de grap deden!

Kloptquote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Georgina is al een keer geweest volgens mij.

Gewoon weer om 22:00 dus.quote:De gasten van vandaag zijn: Miljuschka Witzenhausen, Elle van Rijn, Jeroen Kijk in de Vegte, Jules Deelder, Ernst Daniel Smid en Jody Bernal.
Jody Bernal ontdekt de biseksuele aard van regenwormen en Ernst Daniel Smid wordt live opgeblazen! Verder Ronde 3 met Ron Dudderie, de Lied-op-Lied Ronde, Het Weer Met Guido De Nijvere, en nog veel meer. Ook de aantrekkelijke Holiday Dancers zijn vandaag natuurlijk weer van de partij.
Presentatie: Mike Boddé en Thomas van Luyn
De Mike & Thomas Show, zondag 27 mei, Nederland 3, 22.00 uur

die luidde "We hebben een B..."quote:Op zondag 27 mei 2007 23:06 schreef morgane het volgende:
weet iemand de yell van team B? Die heb ik gemist

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |