quote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geweldige aflevering, bij Irene Moors was echt prachtig.
Euh ja, een cap daarvan is echt leukquote:
sorryquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Euh ja, een cap daarvan is echt leukHeb liever de tekst
Ja, iemand doet moeite, laten we het afzeiken!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
DIep in haar vahahahahahahaaahahahaaa.... ders kant van de familie doordringenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
*proest*quote:
Wat hebben we aan zo'n plaatje, het ging hier vooral om de tekst. Die cap van die vage mutsen vind ik wel leuk, bedankt daarvoorquote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, iemand doet moeite, laten we het afzeiken!
Het is een mooi beeld?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat hebben we aan zo'n plaatje, het ging hier vooral om de tekst. Die cap van die vage mutsen vind ik wel leuk, bedankt daarvoor![]()
okquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Stienn het volgende:
Die minjoeksa zag er wel lekker uit, lief onschuldig!
Kloptquote:Op maandag 4 juni 2007 00:00 schreef no1uknow het volgende:
Die twee gasten hebben toch als cabaretiers in Kopspijkers gezeten?
De score klopt uberhaupt nooit, dat is nu net de charmequote:Op maandag 4 juni 2007 11:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
De score klopte ook niet, dus er was geknipt.
heeft de score ooit geklopt dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
De score klopte ook niet, dus er was geknipt. Dat lied voor Irene was geniaal
Mike/Thomas heeft ooit eens gezegd dat de score altijd klopte, omdat anders de kandidaten woest werder (ze namen het nogal serieus). De eerste opzet was wel de score niet te laten kloppen. Het is een beetje tzelfde verhaal als dit was t nieuws volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:28 schreef Mark het volgende:
[..]
De score klopt uberhaupt nooit, dat is nu net de charme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |