slip off the fingerquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:41 schreef APK het volgende:
Mooie OP, maar 'maschine' in de TT?![]()
Hup, naar FB om te smeken om een ingreep!![]()
Je bent nog scherp APKquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:41 schreef APK het volgende:
Mooie OP, maar 'maschine' in de TT?![]()
Hup, naar FB om te smeken om een ingreep!![]()
Ik denk dat jaap erin blijftquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:56 schreef Prospera het volgende:
Nicolaas gaat er de volgende ronde niet uit, dat is Japio; hij heeft alle kredits verloren.
Wat een zwakkeling die huub trouwens, met zijn nooit meer naar beneequote:Op dinsdag 24 april 2007 03:00 schreef Prospera het volgende:
Dat heeft goldstrike wel gehad.
Jaap zwaait met zijn armen; brian fuck.
Huub gaat uit bed en mikt een kussen op hem: je lult teveel in je slaap
Hij lult wat af in z'n slaap hequote:Op dinsdag 24 april 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Geen idee, moet je aan je plantjes vragen
je Geraniums
Ik zou het niet weten, daarom zou ik waarschijnlijk ook niet gelijk een grote bek opzettenquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:04 schreef Prospera het volgende:
Hoelang had jij het daarboven uitgehouden, held![]()
off topic. ik las net je verhaal op weet ik veel waar, over de stoornissen van de bewoners, maar je hebt er een studie van gemaaktquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:56 schreef PC eend het volgende:
Er is eerder absint in het huis geweest, had toen niet de uitwerking die ik had gehoopt
Met wie zou je het liefst in het grote bed willen liggen, als je er was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, daarom zou ik waarschijnlijk ook niet gelijk een grote bek opzetten![]()
yep, zei die een paar uur geleden nog tegen natasja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:00 schreef Prospera het volgende:
Wie steunt hem dan, Brian?
Nee hoor zijn gewoon DSM-IV criteria, kan je gewoon opzoeken, deed ik notabene nav een bericht van jouquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
off topic. ik las net je verhaal op weet ik veel waar, over de stoornissen van de bewoners, maar je hebt er een studie van gemaakt![]()
DSM-IV is allang achterhaald net zoals Freuds penisnijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hoor zijn gewoon DSM-IV criteria, kan je gewoon opzoeken, deed ik notabene nav een bericht van jou
Psychologie van de permafrost![]()
Ja man, jij quote mij op een heul andere pagina. Kom ik in een dronken bui achter. Moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hoor zijn gewoon DSM-IV criteria, kan je gewoon opzoeken, deed ik notabene nav een bericht van jou
Psychologie van de permafrost![]()
Dan blijven er maar 2 over, dan lijkt me de keuze niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met wie zou je het liefst in het grote bed willen liggen, als je er was.
Met Syl geloof ik niet toch?
Ik noem het dan ook niet voor niets psychologie van de permafrostquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
DSM-IV is allang achterhaald net zoals Freuds penisnijd![]()
Nicolaas wordt in het dagelijks leven gewoon met Niels aangesproken. Bespaart me een hoop tik-werkquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:13 schreef miesy het volgende:
Niels?
oh...ok.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nicolaas wordt in het dagelijks leven gewoon met Niels aangesproken. Bespaart me een hoop tik-werk
Met van die dijbenen die je bloedtoevoer zeker afklemmen en naderhand gillen dat je een waardeloze performer was en dat zij als miljonair wel beter gewend is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan blijven er maar 2 over, dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk![]()
Hot chocolate![]()
Ik pretendeer een klein beetje mensenkennis te hebben, als ik zeg dat huub aan grootheidswaan lijdt dan is dat zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja man, jij quote mij op een heul andere pagina. Kom ik in een dronken bui achter. Moet niet gekker worden![]()
Maar ik zou toch wel een keer een beschuitje met m willen eten!quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nicolaas wordt in het dagelijks leven gewoon met Niels aangesproken. Bespaart me een hoop tik-werk
Dan worden het de eendstra tapesquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met van die dijbenen die je bloedtoevoer zeker afklemmen en naderhand gillen dat je een waardeloze performer was en dat zij als miljonair wel beter gewend is.
Je moet ook niet denken dat je er ooit een bijvrouw op na kan houden omdat ze dan haar 1ste vriendje of Dhr. Nijdam gaat inzetten. Voordat je het weet, zit je middenin de Endstratapes.
Maar als je haar bevredigd en zegt dat je haar niet wilt, dan loopt ze als een hondje achter je aan![]()
Strak plan Eend![]()
Het zij je vergeven. Ik schijn ook van die trekjes te vertonen. Op dit moment heb jij gelijk...quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik pretendeer een klein beetje mensenkennis te hebben, als ik zeg dat huub aan grootheidswaan lijdt dan is dat zo![]()
Als je dan zegt nee hoor sla de DSM-IV er maar op na, dan ben ik als ik me verveel nog zo gek omdat te doen ook...
En als ik denk dat ik gelijk heb, dan ben ik niet te beroerd om het te posten![]()
Nu is het weer aan jou om het te weerleggen, anders ga ik automatisch uit van mijn gelijk![]()
Wel een gehoord van de term psychologie van de koude grondquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
Wat is permarfost? Spermafreud?
quote:per·ma·frost
de permafrost (mannelijk)
de altijd bevroren grond die zich op ca. 1/5 van het gehele
aardoppervlak onder de oppervlaktelaag bevindt
quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het zij je vergeven. Ik schijn ook van die trekjes te vertonen. Op dit moment heb jij gelijk...
Mag ik dan je bijvrouw zijn en een kopietje doorlekkenquote:
Mag van mij. Ik eet liever wat anders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar ik zou toch wel een keer een beschuitje met m willen eten!
vergeleken bij japio is huub de bescheidenheid hemself...quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik pretendeer een klein beetje mensenkennis te hebben, als ik zeg dat huub aan grootheidswaan lijdt dan is dat zo![]()
Helemaal niet, Japio is meer van de Godsdienstwaanzinquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:27 schreef miesy het volgende:
[..]
vergeleken bij japio is huub de bescheidenheid hemself...![]()
Toedelsquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
Ik neem hartelijk afscheid van U allen. Ik word geacht over een paar uur weer fris en fruitig te verschijnen. Of dat gaat lukken.... In ieder geval, goodnight!![]()
Jaap speelt het, huub nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:27 schreef miesy het volgende:
[..]
vergeleken bij japio is huub de bescheidenheid hemself...![]()
jaap is god.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Helemaal niet, Japio is meer van de Godsdienstwaanzin
Dat kan ik moeilijk ontkennenquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:29 schreef Prospera het volgende:
Eend heeft meer in huis dan een krat bier![]()
niet, hij is nog een grotere japio fan dan dat jij bent!quote:
Ik wist hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk ontkennen
Behalve dat krat bier dan![]()
Waar blijkt dat dan uit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:33 schreef miesy het volgende:
[..]
niet, hij is nog een grotere japio fan dan dat jij bent!
Was je gestopt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Dan mag ik je weer stalken![]()
ach, je neemt het zo nu en dan weleens voor hem op...quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar blijkt dat dan uit?
Ik ben trouwens niet snel fan van iemand hoor, dus pas een beetje op met je beschuldigingen
Ik neem het wel vaker voor iemand op, dit is een discussieforum....quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:45 schreef miesy het volgende:
[..]
ach, je neemt het zo nu en dan weleens voor hem op...
en mij maak je echt niet bang hoor, eendje![]()
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
Hij kan iedereen over de zeik krijgen en er gebeurt tenminste weer wat
dat sommige daar intrappen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:05 schreef Prospera het volgende:
Het is dankzij zijn emotionele& sociale beperkingen dat hij zo kan reageren.
Als Jaap die beperkingen niet had gehad dan was er minder op hem gereageerd en was hij niet zo extreem bezig in zijn fictieve meervoudigpersoonlijkheidsstoornis.
reageren op wat, op elkaar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:13 schreef Morwen het volgende:
Grappig wel dat er nog steeds mensen reageren hier terwijl de bewoners allang slapen![]()
Dit geen aansporing om de streams aan te zetten blomstquote:
Ze hebben geslapen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:12 schreef FSR het volgende:
Whoow, Snikkellaas ligt ook nog op bed....
Watskebeurt ?
Ow, dat wist ik nietquote:
De verminderde tewwow van onze vriend Jaap laat het vandaag toe ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:51 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te horen staat de ontbijttafel deze dag wel gewoon om half 10 klaar.
Er dringt blijkbaar toch nog wel iets tot Palma`s 'hersens' door.
Nee, Natasia vertelde daarnet dat ze bij het opstaan stiekem de machine weer heeft aangezet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:54 schreef schatje het volgende:
Is Jaap er al achter dat ze zijn vieze kleding in de wasmachine hebben gestopt?
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:49 schreef Peter6000 het volgende:
4 streams op Palma en Eric-25-jaar-lelijkheid-en-arrogantie.
Het dagelijkse kotsmoment zit er weer op.
Dat kan maar zo een ow opleveren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, Natasia vertelde daarnet dat ze bij het opstaan stiekem de machine weer heeft aangezet.
Jaap staat ondertussen onder de douche
Ik dacht dat Eric het had gedaan, omdat Natasja al een OW heeft.quote:
Link wat hij doet omdat aanklacht spuiten met Glassex naar Jaap ook nog steeds staat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eric het had gedaan, omdat Natasja al een OW heeft.
Ik neem toch aan dat hij dat inmiddels wel gehoord zou hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Link wat hij doet omdat aanklacht spuiten met Glassex naar Jaap ook nog steeds staat.
Edit: Het kon volgens mij alleen maar Jaap zijn ik hoorde ook Huub beweren dat hij ging douchen als jaap klaar was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:02 schreef pullup het volgende:
Heeft jaap nu toch niet gedouchedIk meende daarnet toch echt die douche te horen
Misschien mogen ze van Palma hun konijnenact nog even opvoeren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:03 schreef pullup het volgende:
Vreemd trouwens dat Palma nu iedereen heeft gewekt en Brian en Amanda gewoon laat liggen
lolquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:59 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Schaamte voor je mooie haarloze lichaam, en je dapper bungelende piemeltje is niet nodig Jaap.![]()
Jij bent okay, en straks een held, in de wachtkamer bij de dokter.
Volgens Jaap komen de grote bazen vandaag van vakantie terug om daar over te beslissen. Het zou leuk zijn als er wat mee gedaan wordt omdat de aanklachten tegen Huub zijn ingetrokken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat hij dat inmiddels wel gehoord zou hebben.
Ow, ok, dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens Jaap komen de grote bazen vandaag van vakantie terug om daar over te beslissen. Het zou leuk zijn als er wat mee gedaan wordt omdat de aanklachten tegen Huub zijn ingetrokken.
Misschien beschouwt de FEBO het spuiten van een chemische stof in iemands ogen van een ander niveau dan kopstootjes, knoopjes en aanranding uit de hand lopende massage.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:10 schreef Desii het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het spuiten van glassex een OW oplevert... terwijl kopstootjes, knopen van blousen aftrekken gewoon mag
Zielig he?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:17 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Een konijn kan gewassen worden, maar het is beter dit alleen te doen als het echt nodig is, over het algemeen zijn konijnen namelijk gewoon erg schoon van zichzelf. Het kan bijvoorbeeld bij sommige huidaandoeningen nodig zijn wel je konijn te wassen. Of misschien heeft je konijn wel iets heel plakkerigs over zich heengekregen wat hij er zelf niet uit krijgt. Als je konijn alleen plakpoep aan zijn kont heeft is het beter om dit in een bakje lauw water af te spoelen, en geen sop te gebruiken.
terror in dgk 21 april 3:25quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:20 schreef Desii het volgende:
Volgens mij was het helemaal niet zeker dat Eric dat gedaan heeft.... (in zijn ogen gespoten dan)
Dank jequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef schatje het volgende:
[..]
terror in dgk 21 april 3:25
Volgens mij is het in dat filmpje goed te zien.
Het is toch lief van Sussie, dat ze ons laat delen in haar kennis van de verzorging van konijnen.quote:
Dat rode dingetje weer, schat ik zo in?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef shmoopy het volgende:
Da's geen jurk Amanda, dat is een blouse.
Dat kun je zien aan de lengte, als ie maar net je kont bedekt, is het geen, ik herhaal: géén jurk.
Magnetron voor Copycat!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat rode dingetje weer, schat ik zo in?
Haha en dan zijn er mensen die zich serieus boos maken om het niveau van de 'terror' van Jaap...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef schatje het volgende:
[..]
terror in dgk 21 april 3:25
Volgens mij is het in dat filmpje goed te zien.
De schoonmoeder van Brendaquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:30 schreef shmoopy het volgende:
Wie lag er aan de beademing?
Tnx.quote:
Ik heb soms ondertiteling nodig, het zijn van die krakende roggelstemmen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tnx.
De stemmen van Natasia en Palma op m'n nuchtere maag, je kunt mensen ook teveel tergen.
What's new?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef shmoopy het volgende:
Amanda's tiet valt bijna uit the dress she's almost wearing.
Ik begrijp niet waarom ze dat gevalletje nog aantrekt,ze kan net zo goed in haar ondergoed gaan lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef shmoopy het volgende:
Zeker lief.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch lief van Sussie, dat ze ons laat delen in haar kennis van de verzorging van konijnen.![]()
Daar pest hij niet zijn medebewoners mee alleen de dokter en zichzelf die hem nu waarschijnlijk niet helptquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:41 schreef Yollie het volgende:
Alle bewoners zitten te ontbijten, de sfeer is rustig. Jaap gaat zo naar de dokter en gaat niet douchen.
Een zwartwerkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Degene die elke dag woest met zwarte tape alle merken op de pakken en flesjes zit af te plakken, hé, hoe zou die z'n baan nou omschrijven?
Stagairquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Degene die elke dag woest met zwarte tape alle merken op de pakken en flesjes zit af te plakken, hé, hoe zou die z'n baan nou omschrijven?
Productcamoufleerderquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Assistent Media Productie props project and important tape object managerquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef shmoopy het volgende:
hoe ziet die 'jurk' er dan uit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef shmoopy het volgende:
blauw tot op de enkelsquote:
Hoofdafplakdienst.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Deze wint!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Assistent Media Productie props project and important tape object manager
Heb al een magnetronquote:
Ze hebben dikke pret, streepjesmanquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:56 schreef Prosac het volgende:
Ik kom binnen in een discussie over wie er al dan niet dik is.. jezus, is het weer zo'n dag![]()
Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb al een magnetron![]()
ps. rood jurkje graag![]()
Dank je, maar helaas, te langquote:
dat is gewoon t-shirt ja..quote:
positiejurkjequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
Dit misstaat toch niet op de Wallen.
[afbeelding]
Tis is niet gelogen, maar dat is dan ook het enige wat die wel kan, sporten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef Prosac het volgende:
Brian: "IK ben de enige die hier een sixpack heeft, IK kwam binnen ben een sixpack en ik heb nog altijd een sixpack, IK"
Gaat me ook niet om het eventuele liegen, maar de hele toon waarmee hij het zei.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tis is niet gelogen, maar dat is dan ook het enige wat die wel kan, sporten.
Heerlijk he die vrouwen onder elkaar, das echte vriendschapquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:09 schreef 2live het volgende:
ik vond natas leuk; jij hebt cellulitis als je op Brian zit, dan zie ik je kont
je weet toch......Tupac hequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gaat me ook niet om het eventuele liegen, maar de hele toon waarmee hij het zei.
Hij kan ook dichten hoor. hij is de nieuwe 2pac. hij speelt gitaar als Jimi Hendrix, zingt als Bob Marley is toonvast als Celine Dion en is grammaticaal zo sterk dat hij het Nationaal Dictee Der Nederlandse Taal mag schrijven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tis is niet gelogen, maar dat is dan ook het enige wat die wel kan, sporten.
Hier hoef je niks meer aan te faken, nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Dan ben ik net op tijd voor dit heugelijke feit..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
jaap moet verplicht douchen
eerst nog ff sportenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ben ik net op tijd voor dit heugelijke feit..![]()
Hij moet om 11 uur bij de huisarts zijn, en hij moet nog douchen, en nu gaat hij sporten?quote:
2-pack, 6-pack...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef Prosac het volgende:
Brian: "IK ben de enige die hier een sixpack heeft, IK kwam binnen ben een sixpack en ik heb nog altijd een sixpack, IK"
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Zegt de ene stinkerd tegen de ander.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Leuk om te zien dat Jaap steeds dat hondje aait en aanspreekt met Hallo stinkerd. Gisteren ook op het bureau zette.
Stinkie vindt Jaap leuk, hij zoekt 'm echt op. En dat lijkt wederzijds te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Leuk om te zien dat Jaap steeds dat hondje aait en aanspreekt met Hallo stinkerd. Gisteren ook op het bureau zette.
Hij heeft nog niet gedouched en moet van de FEBO, omdat hij naar de huisarts moet, ivm zijn vermeende wondroos. Hij moet om elf uur weg, dus hoe hij dat doet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:41 schreef petraa het volgende:
Ik heb ff teruggelezen, maar vraag me dus nog steeds af, heeft Jaap nu wel of niet gedouched en moest dat van achter of deed hij het vrijwillig.
Nee...Jaap stinkt nog..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:41 schreef petraa het volgende:
Ik heb ff teruggelezen, maar vraag me dus nog steeds af, heeft Jaap nu wel of niet gedouched en moest dat van achter of deed hij het vrijwillig.
Je bedoelt Propje zeker?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef Prospera het volgende:
Dropje loopt af en toe hard onder toeziend oog van coach Jaap
[afbeelding]
Stinkendquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gedouched en moet van de FEBO, omdat hij naar de huisarts moet, ivm zijn vermeende wondroos. Hij moet om elf uur weg, dus hoe hij dat doet?![]()
Tis alleen jammer dat het geen jurkje is, maar een tuniekje. Daar hoort wat onder, maar goed wie ben ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Stinkend![]()
gave pics van Amanda in haar rode jurkje![]()
Ze deden anders net een goede job om al dat vette vlees netjes te bedekkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Hopelijk zijn al Jaaps kleren gekrompen in de was..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je bedoelt Propje zeker?![]()
Ze is volgens mij zeker 6 kilo aangekomen.
Tnxquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Stinkend![]()
gave pics van Amanda in haar rode jurkje![]()
ik vind dat jurkje met een open kruis haar beter staan....quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
En, wat was z'n antwoord?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:42 schreef pullup het volgende:
Durf ik eindelijk de streams aan te doen en dan hoor ik die Palma aan het hondje vragen hoe het met zijn piemeltje is![]()
Idd, honden voelen feilloos aan wie okay is en wie niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Stinkie vindt Jaap leuk, hij zoekt 'm echt op. En dat lijkt wederzijds te zijn.
Geen idee er ging meteen een streamlock opquote:
Ze was toiletjuffrouw. Ze was altijd doordrenkt van de pis en de stront zat in d'r haar..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:02 schreef shmoopy het volgende:
Een pak in de wasmachine, dat kan helemaal niet.
Als Palma een echte huishoudster was, wist ze dat.
nou, nou LP...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze was toiletjuffrouw. Ze was altijd doordrenkt van de pis en de stront zat in d'r haar..
IK HAAT PALMA
eerst aankleden en dan naar boven, iedereen word boos, daarna douchen, zo heb ik het begrepen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
Lekker dat gore natte shirt wordt tegen een rose wit gestreept shirtje van een ander aan gehangen.
Ik verstond trouwens niet wat hij zei, toen brenda vroeg heb je al gedouched
palma haar hersenen zijn aangetast door wc-eend... dus dat...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:02 schreef shmoopy het volgende:
Een pak in de wasmachine, dat kan helemaal niet.
Als Palma een echte huishoudster was, wist ze dat.
Hij gaat zich eerst aankleden om de anderen te pesten, en daarna douchen. Dan hoop ik wel dat hij andere kleren aantrekt. Arme huisarts.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
Lekker dat gore natte shirt wordt tegen een rose wit gestreept shirtje van een ander aan gehangen.
Ik verstond trouwens niet wat hij zei, toen brenda vroeg heb je al gedouched
Ja sorry. Ik liet me even gaan in mijn Natasia-mode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |