Was je gestopt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
Dan mag ik je weer stalken![]()
ach, je neemt het zo nu en dan weleens voor hem op...quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar blijkt dat dan uit?
Ik ben trouwens niet snel fan van iemand hoor, dus pas een beetje op met je beschuldigingen
Ik neem het wel vaker voor iemand op, dit is een discussieforum....quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:45 schreef miesy het volgende:
[..]
ach, je neemt het zo nu en dan weleens voor hem op...
en mij maak je echt niet bang hoor, eendje![]()
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:51 schreef PC eend het volgende:
Hij kan iedereen over de zeik krijgen en er gebeurt tenminste weer wat
dat sommige daar intrappen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:05 schreef Prospera het volgende:
Het is dankzij zijn emotionele& sociale beperkingen dat hij zo kan reageren.
Als Jaap die beperkingen niet had gehad dan was er minder op hem gereageerd en was hij niet zo extreem bezig in zijn fictieve meervoudigpersoonlijkheidsstoornis.
reageren op wat, op elkaar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:13 schreef Morwen het volgende:
Grappig wel dat er nog steeds mensen reageren hier terwijl de bewoners allang slapen![]()
Dit geen aansporing om de streams aan te zetten blomstquote:
Ze hebben geslapen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:12 schreef FSR het volgende:
Whoow, Snikkellaas ligt ook nog op bed....
Watskebeurt ?
Ow, dat wist ik nietquote:
De verminderde tewwow van onze vriend Jaap laat het vandaag toe ook.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:51 schreef Peter6000 het volgende:
Zo te horen staat de ontbijttafel deze dag wel gewoon om half 10 klaar.
Er dringt blijkbaar toch nog wel iets tot Palma`s 'hersens' door.
Nee, Natasia vertelde daarnet dat ze bij het opstaan stiekem de machine weer heeft aangezet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:54 schreef schatje het volgende:
Is Jaap er al achter dat ze zijn vieze kleding in de wasmachine hebben gestopt?
Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:49 schreef Peter6000 het volgende:
4 streams op Palma en Eric-25-jaar-lelijkheid-en-arrogantie.
Het dagelijkse kotsmoment zit er weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |