Dat rode dingetje weer, schat ik zo in?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef shmoopy het volgende:
Da's geen jurk Amanda, dat is een blouse.
Dat kun je zien aan de lengte, als ie maar net je kont bedekt, is het geen, ik herhaal: géén jurk.
Magnetron voor Copycat!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat rode dingetje weer, schat ik zo in?
Haha en dan zijn er mensen die zich serieus boos maken om het niveau van de 'terror' van Jaap...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:23 schreef schatje het volgende:
[..]
terror in dgk 21 april 3:25
Volgens mij is het in dat filmpje goed te zien.
De schoonmoeder van Brendaquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:30 schreef shmoopy het volgende:
Wie lag er aan de beademing?
Tnx.quote:
Ik heb soms ondertiteling nodig, het zijn van die krakende roggelstemmen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tnx.
De stemmen van Natasia en Palma op m'n nuchtere maag, je kunt mensen ook teveel tergen.
What's new?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef shmoopy het volgende:
Amanda's tiet valt bijna uit the dress she's almost wearing.
Ik begrijp niet waarom ze dat gevalletje nog aantrekt,ze kan net zo goed in haar ondergoed gaan lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef shmoopy het volgende:
Zeker lief.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch lief van Sussie, dat ze ons laat delen in haar kennis van de verzorging van konijnen.![]()
Daar pest hij niet zijn medebewoners mee alleen de dokter en zichzelf die hem nu waarschijnlijk niet helptquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:41 schreef Yollie het volgende:
Alle bewoners zitten te ontbijten, de sfeer is rustig. Jaap gaat zo naar de dokter en gaat niet douchen.
Een zwartwerkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Degene die elke dag woest met zwarte tape alle merken op de pakken en flesjes zit af te plakken, hé, hoe zou die z'n baan nou omschrijven?
Stagairquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Degene die elke dag woest met zwarte tape alle merken op de pakken en flesjes zit af te plakken, hé, hoe zou die z'n baan nou omschrijven?
Productcamoufleerderquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef shmoopy het volgende:
Assistent Media Productie props project and important tape object managerquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef shmoopy het volgende:
hoe ziet die 'jurk' er dan uit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:37 schreef shmoopy het volgende:
blauw tot op de enkelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |