Hier hoef je niks meer aan te faken, nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
Dit misstaat toch niet op de Wallen.
[afbeelding]
Dan ben ik net op tijd voor dit heugelijke feit..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
jaap moet verplicht douchen
eerst nog ff sportenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan ben ik net op tijd voor dit heugelijke feit..![]()
Hij moet om 11 uur bij de huisarts zijn, en hij moet nog douchen, en nu gaat hij sporten?quote:
2-pack, 6-pack...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef Prosac het volgende:
Brian: "IK ben de enige die hier een sixpack heeft, IK kwam binnen ben een sixpack en ik heb nog altijd een sixpack, IK"
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Zegt de ene stinkerd tegen de ander.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Leuk om te zien dat Jaap steeds dat hondje aait en aanspreekt met Hallo stinkerd. Gisteren ook op het bureau zette.
Stinkie vindt Jaap leuk, hij zoekt 'm echt op. En dat lijkt wederzijds te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Leuk om te zien dat Jaap steeds dat hondje aait en aanspreekt met Hallo stinkerd. Gisteren ook op het bureau zette.
Hij heeft nog niet gedouched en moet van de FEBO, omdat hij naar de huisarts moet, ivm zijn vermeende wondroos. Hij moet om elf uur weg, dus hoe hij dat doet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:41 schreef petraa het volgende:
Ik heb ff teruggelezen, maar vraag me dus nog steeds af, heeft Jaap nu wel of niet gedouched en moest dat van achter of deed hij het vrijwillig.
Nee...Jaap stinkt nog..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:41 schreef petraa het volgende:
Ik heb ff teruggelezen, maar vraag me dus nog steeds af, heeft Jaap nu wel of niet gedouched en moest dat van achter of deed hij het vrijwillig.
Je bedoelt Propje zeker?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef Prospera het volgende:
Dropje loopt af en toe hard onder toeziend oog van coach Jaap
[afbeelding]
Stinkendquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gedouched en moet van de FEBO, omdat hij naar de huisarts moet, ivm zijn vermeende wondroos. Hij moet om elf uur weg, dus hoe hij dat doet?![]()
Tis alleen jammer dat het geen jurkje is, maar een tuniekje. Daar hoort wat onder, maar goed wie ben ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Stinkend![]()
gave pics van Amanda in haar rode jurkje![]()
Ze deden anders net een goede job om al dat vette vlees netjes te bedekkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Hopelijk zijn al Jaaps kleren gekrompen in de was..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je bedoelt Propje zeker?![]()
Ze is volgens mij zeker 6 kilo aangekomen.
Tnxquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Stinkend![]()
gave pics van Amanda in haar rode jurkje![]()
ik vind dat jurkje met een open kruis haar beter staan....quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
En, wat was z'n antwoord?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:42 schreef pullup het volgende:
Durf ik eindelijk de streams aan te doen en dan hoor ik die Palma aan het hondje vragen hoe het met zijn piemeltje is![]()
Idd, honden voelen feilloos aan wie okay is en wie niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Stinkie vindt Jaap leuk, hij zoekt 'm echt op. En dat lijkt wederzijds te zijn.
Geen idee er ging meteen een streamlock opquote:
Ze was toiletjuffrouw. Ze was altijd doordrenkt van de pis en de stront zat in d'r haar..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:02 schreef shmoopy het volgende:
Een pak in de wasmachine, dat kan helemaal niet.
Als Palma een echte huishoudster was, wist ze dat.
nou, nou LP...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze was toiletjuffrouw. Ze was altijd doordrenkt van de pis en de stront zat in d'r haar..
IK HAAT PALMA
eerst aankleden en dan naar boven, iedereen word boos, daarna douchen, zo heb ik het begrepen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
Lekker dat gore natte shirt wordt tegen een rose wit gestreept shirtje van een ander aan gehangen.
Ik verstond trouwens niet wat hij zei, toen brenda vroeg heb je al gedouched
palma haar hersenen zijn aangetast door wc-eend... dus dat...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:02 schreef shmoopy het volgende:
Een pak in de wasmachine, dat kan helemaal niet.
Als Palma een echte huishoudster was, wist ze dat.
Hij gaat zich eerst aankleden om de anderen te pesten, en daarna douchen. Dan hoop ik wel dat hij andere kleren aantrekt. Arme huisarts.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
Lekker dat gore natte shirt wordt tegen een rose wit gestreept shirtje van een ander aan gehangen.
Ik verstond trouwens niet wat hij zei, toen brenda vroeg heb je al gedouched
Ja sorry. Ik liet me even gaan in mijn Natasia-mode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |