die zit nu in mijn autoquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef BoJo het volgende:
M5, weet je nog dat geluidje uit m'n ventilatieroosters? Die was vanochtend weer weg![]()
zo iets ja..quote:
Wat denk je wat mijne allemaal te pakken heeft op van die club meetings wanneer je allemaal bij elkaar staat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dank voor de tip, nooit naast een Alfa parkeren dus
Dat wil je sowieso niet. Veel te grote kans op krassen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dank voor de tip, nooit naast een Alfa parkeren dus
Mijn achterneeftje is 13 en draagt Nirvana shirtsquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Hugster het volgende:
Yup
Of van die uit de hand gelopen Nirvana pubers van 13
En vooral keihard gepest. Dat schijnt nogal een randvoorwaarde te zijn om geaccepteerd te worden. Koketteren met je trauma'squote:Op dinsdag 24 april 2007 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwelijke gothics zijn lelijke dikke dwergen met vet haar (en zo nu en dan een ongelooflijk mooi vrouwmens in corset, maar die zijn zeldzaam), mannelijke zijn meestal juist lang en mager, met een harses vol pukels verscholen achter hun lange zwarte manen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Met de groetjes van Paladijn
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je ook internet via de kabel krijgen zondar dat je er meteen kabel tv bij neemt?
Nee. Want je moet een kabelabonnement hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je ook internet via de kabel krijgen zondar dat je er meteen kabel tv bij neemt?
Mooi zo. Wat ik wacht wel met TV er bijtot ik wat ruimer in de centen zit. Ik zit nu een maand bij mnouders, en in totaal een halfuur tv gekeken. daar hoef ik geen 20 euro in de maand aan uit te geven dacht ik zo.quote:
Ja godver wat is het nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Want je moet een kabelabonnement hebben
Waarom bieden ze het dan aan zónder TVquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Want je moet een kabelabonnement hebben
is goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:53 schreef Googolplexian het volgende:
Alexxxx, zegkun jij me jouw faktuurgegevens mailen (was het bijna vergeten)
![]()
True that.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef Hugster het volgende:
UPC
Ik heb het een jaar verkocht / ondersteund. Weet waar je aan begint lex!
Maar het is zoquote:
Vorig jaar juli met die hittegolf zat ik ook in zo'n aquarium jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het is zo. Ze hebben hier geen Airco, maar wel veel glas
. 't Lijkt wel een sauna.
De tijd is wel snel gegaan zeg!
Ja, dit is de tweede zomer die ik hier ga zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vorig jaar juli met die hittegolf zat ik ook in zo'n aquarium jaJeej
Ja ze schakelen zowel de boven als onderband, dus daar moet je wel ff voor dokkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
UPC = 19,95 + 16,02 per maand, na een jaar 29,95+ iets meer dan 16,02 , voordeel: iets snelelr internet, iets goedkoper bellen, TV
Planet = 34,95 per maand
Dat daar was nog enkelglas ook, plat dak en 3e verdiepingquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dit is de tweede zomer die ik hier ga zitten.
Ik weet nog van de vorige dat ik veel vrij heb gevraagd![]()
.
Ze plakken altijd een dikke sticker op het raam van de bestuurder waar in het nederlands, engels, duits en frans staat dat de auto een wielklem heeft en dat er dus niet weggereden kan wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Als de eigenaar in het huis is wat je ziet op de foto rijd hij op zeker weg zonder dat hij weet dat er een wielklem op zit![]()
Lees eerst wat ik gequote heb, voordat je reageerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:54 schreef BoJo het volgende:
joh.... meen je dat nou?
Alleen jij neemt het serieus. Wie kent die oranje post it's aan de bestuurders ruit nou nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lees eerst wat ik gequote heb, voordat je reageerd
o_g blijkbaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alleen jij neemt het serieus. Wie kent die oranje post it's aan de bestuurders ruit nou niet![]()
Nee, wij gebruiken alleen de officiële communicatie kanalen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef PeuRac het volgende:
Bo, sms je veel voor je werk? Ik moet namelijk een presentatie geven over zakelijk sms'n en dan vooral over taalgebruik en dergelijke, maar dr is bijna geen flikker over te vinden online
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:39 schreef Hugster het volgende:
Wij gaan zo echt op iPhones draaien![]()
![]()
!!!!!
p.s:!!!!!!
ben ik nu mee bezig hequote:
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Taksi heeft schroefdoppen hè
Dank je, maar soortgelijke websites had ik al gevonden, ik was juist op zoek naar websites die me meer konden vertellen over het (taal)gebruik van smsjes bij zakelijk gebruikt. Dus geen betaaldiensten, dat is commercieel gebruik, daar ben ik niet naar op zoek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef Hugster het volgende:
Peu: Mollie.nl
Kijk dan maar eens goed verder. Mollie's diensten worden ook binnen bedrijven ingezet voor interne communicatie, bijvoorbeeld in ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, maar soortgelijke websites had ik al gevonden, ik was juist op zoek naar websites die me meer konden vertellen over het (taal)gebruik van smsjes bij zakelijk gebruikt. Dus geen betaaldiensten, dat is commercieel gebruik, daar ben ik niet naar op zoek.
Inderdaad, ik vind het een absolute verbeteringquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zag hetWas ff wennen, maar het blijft een stuk frisser zo
Thanks, ik zal even verder kijken dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens goed verder. Mollie's diensten worden ook binnen bedrijven ingezet voor interne communicatie, bijvoorbeeld in ziekenhuizen.
Verder kijken dan je neus lang is werkt vaak wel bevorderend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, ik zal even verder kijken dan.
Wat dacht je van gewoon fatsoenlijk Nederlands en de jargonspecifieke afkortingen? Of verwacht je BeEZaH taal?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, maar soortgelijke websites had ik al gevonden, ik was juist op zoek naar websites die me meer konden vertellen over het (taal)gebruik van smsjes bij zakelijk gebruikt. Dus geen betaaldiensten, dat is commercieel gebruik, daar ben ik niet naar op zoek.
Ik vind ook dat peu een beetje te moeilijk zoekt, je kan met logisch nadenken over het feit dat tekst invoer meer moeite kost en je beperkt bent in het aantal tekens dat je mag gebruiken zelf al heeel wat zinnigs bedenken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon fatsoenlijk Nederlands en de jargonspecifieke afkortingen? Of verwacht je BeEZaH taal?
Ik denk niet dat mn lerares het dan gaat begrijpenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon fatsoenlijk Nederlands en de jargonspecifieke afkortingen? Of verwacht je BeEZaH taal?
Hele artikelen in 'zakelijke sms taal'quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind ook dat peu een beetje te moeilijk zoekt, je kan met logisch nadenken over het feit dat tekst invoer meer moeite kost en je beperkt bent in het aantal tekens dat je mag gebruiken zelf al heeel wat zinnigs bedenken.
Zou het verrassend vinden als daar hele artikelen over te vinden zijn.
Dr zijn wel grappige nieuws artikelen te vinden eigenlijk, deze bijvoorbeeld: http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/2814235.stmquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind ook dat peu een beetje te moeilijk zoekt, je kan met logisch nadenken over het feit dat tekst invoer meer moeite kost en je beperkt bent in het aantal tekens dat je mag gebruiken zelf al heeel wat zinnigs bedenken.
Zou het verrassend vinden als daar hele artikelen over te vinden zijn.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Hugster het volgende:
Net nog een bakske gedaan op het terras met Sjoewe
nee, dit keer nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
Foto's.
Dat klinkt fout.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dit keer niet
wel lekker met mn poesej geknuffeld, die kwam ff langs
Gisteren trouwens op de Thorbeckestraat geweest, man wat een buurt is dat zeg!quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteren trouwens op de Thorbeckestraat geweest, man wat een buurt is dat zeg!
Geen fijne straat voor de vrachtwagen, je wordt er spontaan zeeziek van, en wat een volk loopt daar rond =X (Thorbeckestraat Arnhem he, bij RijnIJssel.)quote:
Toen de hoeren er nog zaten liepen er veel oude mannetjes rondquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen fijne straat voor de vrachtwagen, je wordt er spontaan zeeziek van, en wat een volk loopt daar rond =X (Thorbeckestraat Arnhem he, bij RijnIJssel.)
ik!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alleen jij neemt het serieus. Wie kent die oranje post it's aan de bestuurders ruit nou niet![]()
die schnitzels bij de Ring waren ook goed te versmaden, ik heb net aan de paella gezetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
booooooh!SCHNITZELS!!!!!!!!!!
Ik heb ineens heel erg zin in Duitsland
alleen jij had het niet opgegetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, alleen hebben z een heleboel groenvoer teruggekregen toen wij er waren
En ze verstonden zo goed Frysk
beter dan die lapjes leer in Keulenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, alleen hebben z een heleboel groenvoer teruggekregen toen wij er waren
En ze verstonden zo goed Frysk
quote:
wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
die schnitzels bij de Ring waren ook goed te versmaden, ik heb net aan de paella gezeten![]()
Nou, reuze joh.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek heeft sjans
http://fotoboek.fok.nl/badgirl18
Zit je me nou met Marx te vergelijken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De MaxMark van EIndhoven is er ook weer.
Nee met het sjagerijnigste stuk vreten van het groningen topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit je me nou met Marx te vergelijken?
Ik ben heul niet chagerijnigquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee met het sjagerijnigste stuk vreten van het groningen topic
* Alexxxxx strooit wat bloemetjes naar hermanquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben heul niet chagerijnig
Wat moet jij daar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee met het sjagerijnigste stuk vreten van het groningen topic
Het leven is ook mooiquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx strooit wat bloemetjes naar herman
doe eens neit zo negatief danhet leven kan zo mooi zijn
Behoren Friezen niet een hekel te hebben aan Groningers? Of heb ik dat weer verkeerd opgevangen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar is het gezelligEn ik zit er de laatste tijd wel eens
hm, ja, ook_gek zal nooit sjans hebben je hebt gelijk, reëel blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het leven is ook mooi![]()
, maar dat wil niet zeggen dat je niet reëel moet blijven.
Friezen tussen de Grinsers en Drentenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar is het gezelligEn ik zit er de laatste tijd wel eens
Ja, eigenlijk wel he!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Behoren Friezen niet een hekel te hebben aan Groningers? Of heb ik dat weer verkeerd opgevangen?
Da's andersom, afgunst enzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Behoren Friezen niet een hekel te hebben aan Groningers? Of heb ik dat weer verkeerd opgevangen?
nah ze worden pas kwaad als ik in het Frysk ga lopen typenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Da's andersom, afgunst enzo
(en dat is serieus, Groningers maken er doorgaans een probleem van...)
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hm, ja, ook_gek zal nooit sjans hebben je hebt gelijk, reëel blijven
Ja geen idee, maar ik heb het nooit begrepen, net als die A'dam R'dam vete, stelletje josti'squote:Op dinsdag 24 april 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel he!Maar ik niet
Drenten zijn daar wel cool in, die hebben vrij veel Friesche leenwoordjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nah ze worden pas kwaad als ik in het Frysk ga lopen typen
Drenthequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Drenten zijn daar wel cool in, die hebben vrij veel Friesche leenwoordjes
Alleen heeft nuver een nogal tegenovergestelde betekenis
ribeye met saladequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:20 schreef Hugster het volgende:
Wat gaan we eten?
waarschijnlijk vaker dan het hem wel verteld isquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:26 schreef Paladijn het volgende:
Hoeveel keer is'm dat nou al niet verteld lexxx?
NEE? WAT?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wist je dat Leeuwarden op vrijdagmiddag echt een hel is als je er niet bekend bent?
Whehe, dat dus. Taal NSB 4 lifequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:27 schreef vlad het volgende:
[..]
waarschijnlijk vaker dan het hem wel verteld is
kusje er opquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
Een luchtsleutel op je vinger krijgen is niet grappig.
ik ben blij dat ik niet aan het drinken ben, dan had ik nu een natte monitor gehadquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef BoJo het volgende:
tering als je niet bekend bent in Leeuwarden dan is het echt een hel op vrijdagmiddag.
Amsterdam?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef BoJo het volgende:
tering als je niet bekend bent in Leeuwarden dan is het echt een hel op vrijdagmiddag.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, dat dus. Taal NSB 4 life.
op zaterdag en zondag ook, oh wtf de rest van de week ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef BoJo het volgende:
Dag meneerdekoffielurkerin'tstradsjiemetHuge-Oquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
Hai.
jepquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:56 schreef lipje het volgende:
[..]
wanneer gaan we?
ps Bo de 12e een toertochtje afsluitdijk?
je vergeet opeenbakfietsdoordestadcruisendequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dag meneerdekoffielurkerin'tstradsjiemetHuge-O
WTF Heb jij zo'n unit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
je vergeet opeenbakfietsdoordestadcruisende
nou, ik voind 4 life anders wel een lichte doodstraf waar hoor?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bond van Sjoe, bond van.
Als we toch bezig blijven.
gaan we de oprit vullen met Alfa's?quote:
Hmmm? Ik ben niet degene die zich er druk over maaktquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
[..]
op zaterdag en zondag ook, oh wtf de rest van de week ook
Sorry Paladijn
Kreeg een luchtsleutel op z'n hoofd?quote:
Deze post niet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, ik voind 4 life anders wel een lichte doodstraf waar hoor?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
"Bij het ongeval kwamen vier mensen om het leven, van wie twee ernstig."
gehuurd vandaag, om sjit voor de studievereniging mee te verplaatsen, van plekken waar je met de auto niet bij komt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF Heb jij zo'n unit?![]()
Hippie
Oeh staan er dan Volkswagen Golfjes tussenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Groepskorting bij de wegenwacht.
Bummer, had me mooi gelekenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
gehuurd vandaag, om sjit voor de studievereniging mee te verplaatsen, van plekken waar je met de auto niet bij komt.
Die mag dan naast Bo staan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
Oeh staan er dan Volkswagen Golfjes tussen
een donkerblauwe met kapotte turbo van de Hemaquote:
En dan de Alfa's proberen te fixen met macaroni.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef lipje het volgende:
[..]
een donkerblauwe met kapotte turbo van de Hema
ik heb hem morgen nog een hele dag dus als je zin hebt om met een krat bier en een ghettoblaster nog wat door de stad te toeren, laat maar wetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bummer, had me mooi geleken. Maar da's wel een prima streven dan... Wij hebben ook nog een paar weekjes zo'n ding op huis gehad... Je voelt je echt een kuthippie ermee hè
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik heb hem morgen nog een hele dag dus als je zin hebt om met een krat bier en een ghettoblaster nog wat door de stad te toeren, laat maar weten
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn buurman verzamlet Fords, is dat niet erg genoeg om naast te staan dan?(Alhoewel zn mustang wel erg puik is)
Hij zegt toch nooit ietsquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat is jou buurmanMaar wat wil je daar mee zeggen?
Laat maar, ik ben te geniaal voor jou.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat is jou buurmanMaar wat wil je daar mee zeggen?
Als jij je hekel aan mij zou moeten uitdrukken in een cijfer tussen 1 en 10; wat zou het dan worden?quote:
m'n Skylines wat doe je!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef BoJo het volgende:
Voor Huug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Skylinequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef BoJo het volgende:
Voor Huug
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Visa staat een weekje in Bolsward, daar stap ik over op een Vito, en in Gemert stap ik nog een sover op een onbekend diselvehikelquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Baaiz Lex, hou de Visa heel!
foto en fap zequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Tijd voor mn afscheid. Lieve mensen, en ook de mensen die niet zo lief zijn, ik ga zo op bed, morgen om 04:00 gaat mn wekker weer, dan vertrek ik voor een paar dagen naar Duitsland, waar ik naar de bauma, een enorme bouwmachinebeurs, in München ga. Dus ik ga heel veel foto's maken, Schnitzels eten en plezier hebben. Tot zondag of in die omstreken!
gaaf wat moet ie kosten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef lipje het volgende:
BOHOOOOO ! ! ! ! !
[afbeelding]
dat kenteken
dus?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:16 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, zodadelijk mn presentatie nog maar ff afmaken, om 11u moet k em geven
wel amsterdam maar denk niet dat ik naar de gumball gaquote:Op woensdag 25 april 2007 14:56 schreef Xtreem het volgende:
Zondag nog mensen naar Amsterdam, naar de Gumball?
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wel amsterdam maar denk niet dat ik naar de gumball ga
zelfdequote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wel amsterdam maar denk niet dat ik naar de gumball ga
ga naar amsterdam om te zuipen en koninginnedagquote:
Hehe... ik vind 1 avond genoeg... Moet 1 mei gewoon weer ' werken' ...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ga naar amsterdam om te zuipen en koninginnedag
zaterdag vertrekken drie dagen lamzuipen![]()
moet pas donderdag weer beginnenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hehe... ik vind 1 avond genoeg... Moet 1 mei gewoon weer ' werken' ...
quote:
foto's !!!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:34 schreef Paladijn het volgende:
Middag vrij gehad, weer eens rood geworden en een circuitbak rijker
Heb'm dinsdag pas echt in mijn bezit, maar koop gaat door. Zal zo wel even wat foto's van de proefrit gister plaatsenquote:
en specs natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 17:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb'm dinsdag pas echt in mijn bezit, maar koop gaat door. Zal zo wel even wat foto's van de proefrit gister plaatsen
capt. slow 1.6 I4 85kwquote:
Die had ik gekocht... toen geneuzel en nu maar van koop afgezienquote:
Vangrailen, als ik met deze (voor)remmen 't circuit opgaquote:
o.a.quote:
zijn ook superchargers voor mits ik me niet vergis, lijkt me beter voor circuit werkquote:Op woensdag 25 april 2007 18:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o.a.Zal mex binnenkort eens lastigvallen of ie nog tips heeft.
Klopt, maar dat is echt lange termijn... ik ben van plan zo'n 2 jaar met deze auto ervaring op te doen en dan of een andere halen of deze verbeteren.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zijn ook superchargers voor mits ik me niet vergis, lijkt me beter voor circuit werk![]()
Willekeurig ander ICT bedrijf? Ik verbaasde me er al over dat je geen lease-regeling hadquote:
support hequote:Op woensdag 25 april 2007 18:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Willekeurig ander ICT bedrijf? Ik verbaasde me er al over dat je geen lease-regeling had
kreeg jij niet de melding: "snelheid van het forum aangepast aan gebruiker"quote:Op woensdag 25 april 2007 15:21 schreef Xtreem het volgende:
Tering, ben ik 'ns op fok, is het hoeretraag!
En? Bij een belmiep kan ik het me voorstellen, maar jij bent ook nog wel eens op pad bij een klant langs (duitsland bv.quote:
zo vaak hoeft ie ook niet wegquote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En? Bij een belmiep kan ik het me voorstellen, maar jij bent ook nog wel eens op pad bij een klant langs (duitsland bv.). Heb je een std. km-vergoeding met wat extra vervoersonkosten erbij op ofzo?
die Fiat 500/600 was aan de prijzige kant. Net geen 7K euroquote:Op woensdag 25 april 2007 18:14 schreef BoJo het volgende:
ik moet weer een 2de barrel hebben
wil al tijden wat kleine dingetjes aan de 155 doen maar dat gaat niet als ik hem dagelijks gebruik.
0.26 per km als ik op pad moet voor werk. En voor normaal reiskosten de helft van wat het me werkelijk kost aan brandstof etc.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En? Bij een belmiep kan ik het me voorstellen, maar jij bent ook nog wel eens op pad bij een klant langs (duitsland bv.). Heb je een std. km-vergoeding met wat extra vervoersonkosten erbij op ofzo?
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:38 schreef lipje het volgende:
[..]
zo vaak hoeft ie ook niet weg
T blijft een telefoon miep
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
0.26 per km als ik op pad moet voor werk. En voor normaal reiskosten de helft van wat het me werkelijk kost aan brandstof etc.![]()
Nee er lag een echte normale band achterinquote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef Paladijn het volgende:
En Bara: thuiskomertjes sucken.. daar mag je max 80 mee
In een crossa?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee er lag een echte normale band achterin![]()
Die kadett is straks zo goed als nieuwquote:Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef Paladijn het volgende:
325 erbij? Ik dacht dat je de sierra vervangen had door die kadett
nee de kadett was voor de 404quote:Op woensdag 25 april 2007 19:10 schreef Paladijn het volgende:
325 erbij? Ik dacht dat je de sierra vervangen had door die kadett
nee ook nietquote:
of een E36-jequote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef Paladijn het volgende:
ah, ok... ook foto's van die 325 (E30je?) - had helemaal gemist dat je die gekocht had
E30 ja, foto's binnenkort.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef Paladijn het volgende:
ah, ok... ook foto's van die 325 (E30je?) - had helemaal gemist dat je die gekocht had
je had die andere gewoon nog een poosje moeten houden tot je wat anders hadquote:Op woensdag 25 april 2007 19:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is moet was zijn
maar ben wel opzoek naar een goede coupe.
Ja maar ik kreeg een goede prijs voor dat ding, zag em laatst nogquote:Op woensdag 25 april 2007 19:19 schreef vlad het volgende:
[..]
je had die andere gewoon nog een poosje moeten houden tot je wat anders hadnu heb je niets
![]()
maar dat is kloten met de voorhamer, ductape, pur en geweld. De 404 was kloten met liefdequote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg een goede prijs voor dat ding, zag em laatst nog
en ik heb genoeg om mee te kloten momenteel
en t belangrijkste hij reed op GASquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dat is kloten met de voorhamer, ductape, pur en geweld. De 404 was kloten met liefde, schelden
tederheid
en de poetsdoek
![]()
ies verkochtquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef lipje het volgende:
Komt Vlad dalijk nog met een Starslet met kuren
die Kadett is ook redelijk geweldloos..quote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dat is kloten met de voorhamer, ductape, pur en geweld. De 404 was kloten met liefde, schelden
tederheid
en de poetsdoek
![]()
u zei?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ach ja, die fanboys zijn nogal doorzichtig![]()
dat valt met ductape op te lossenquote:
jij bent toch gelijk wegquote:Op woensdag 25 april 2007 19:30 schreef Alfisti het volgende:
Moet dat nou zo op de vroege avond?
ga je spaarpot maar alvast leeg rammelen voor je circuitbakquote:Op woensdag 25 april 2007 19:53 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben maar wel ff weg na dit soort plaatjes
vergeet je je tissues niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:53 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben maar wel ff weg na dit soort plaatjes
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.kilroynews.net/special/2007-04/20070422-1.htm![]()
Wat moest je er voor neerleggen?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:51 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
ducktape power
[afbeelding]
[afbeelding]
Soft-top is overigens ook goede kwaliteitenige mogelijke afkeurpuntje is wat roest op de dorpels en het spruitstuk is een (klein) beetje lek. In http://paladijn.nhlrebel.com/fok/circuitbak/ staan nog wat meer foto's overigens, dinsdag ongetwijfeld meer
![]()
Die had ik van Herman verwachtquote:
Dat was het eerste wat ik ook zei toen ik't zagquote:
3.5k incl. hardtop. Motor (en rest van de auto) vanmiddag na laten kijken bij een mx-5 specialist, die gaf aan dat de prijs erg netjes wasquote:Op woensdag 25 april 2007 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat moest je er voor neerleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |