die zit nu in mijn autoquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef BoJo het volgende:
M5, weet je nog dat geluidje uit m'n ventilatieroosters? Die was vanochtend weer weg![]()
zo iets ja..quote:
Wat denk je wat mijne allemaal te pakken heeft op van die club meetings wanneer je allemaal bij elkaar staat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dank voor de tip, nooit naast een Alfa parkeren dus
Dat wil je sowieso niet. Veel te grote kans op krassen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dank voor de tip, nooit naast een Alfa parkeren dus
Mijn achterneeftje is 13 en draagt Nirvana shirtsquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Hugster het volgende:
Yup
Of van die uit de hand gelopen Nirvana pubers van 13
En vooral keihard gepest. Dat schijnt nogal een randvoorwaarde te zijn om geaccepteerd te worden. Koketteren met je trauma'squote:Op dinsdag 24 april 2007 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwelijke gothics zijn lelijke dikke dwergen met vet haar (en zo nu en dan een ongelooflijk mooi vrouwmens in corset, maar die zijn zeldzaam), mannelijke zijn meestal juist lang en mager, met een harses vol pukels verscholen achter hun lange zwarte manen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Met de groetjes van Paladijn
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je ook internet via de kabel krijgen zondar dat je er meteen kabel tv bij neemt?
Nee. Want je moet een kabelabonnement hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je ook internet via de kabel krijgen zondar dat je er meteen kabel tv bij neemt?
Mooi zo. Wat ik wacht wel met TV er bijtot ik wat ruimer in de centen zit. Ik zit nu een maand bij mnouders, en in totaal een halfuur tv gekeken. daar hoef ik geen 20 euro in de maand aan uit te geven dacht ik zo.quote:
Ja godver wat is het nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Want je moet een kabelabonnement hebben
Waarom bieden ze het dan aan zónder TVquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Want je moet een kabelabonnement hebben
is goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:53 schreef Googolplexian het volgende:
Alexxxx, zegkun jij me jouw faktuurgegevens mailen (was het bijna vergeten)
![]()
True that.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef Hugster het volgende:
UPC
Ik heb het een jaar verkocht / ondersteund. Weet waar je aan begint lex!
Maar het is zoquote:
Vorig jaar juli met die hittegolf zat ik ook in zo'n aquarium jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar het is zo. Ze hebben hier geen Airco, maar wel veel glas
. 't Lijkt wel een sauna.
De tijd is wel snel gegaan zeg!
Ja, dit is de tweede zomer die ik hier ga zitten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vorig jaar juli met die hittegolf zat ik ook in zo'n aquarium jaJeej
Ja ze schakelen zowel de boven als onderband, dus daar moet je wel ff voor dokkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
UPC = 19,95 + 16,02 per maand, na een jaar 29,95+ iets meer dan 16,02 , voordeel: iets snelelr internet, iets goedkoper bellen, TV
Planet = 34,95 per maand
Dat daar was nog enkelglas ook, plat dak en 3e verdiepingquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dit is de tweede zomer die ik hier ga zitten.
Ik weet nog van de vorige dat ik veel vrij heb gevraagd![]()
.
Ze plakken altijd een dikke sticker op het raam van de bestuurder waar in het nederlands, engels, duits en frans staat dat de auto een wielklem heeft en dat er dus niet weggereden kan wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:05 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Als de eigenaar in het huis is wat je ziet op de foto rijd hij op zeker weg zonder dat hij weet dat er een wielklem op zit![]()
Lees eerst wat ik gequote heb, voordat je reageerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:54 schreef BoJo het volgende:
joh.... meen je dat nou?
Alleen jij neemt het serieus. Wie kent die oranje post it's aan de bestuurders ruit nou nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lees eerst wat ik gequote heb, voordat je reageerd
o_g blijkbaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alleen jij neemt het serieus. Wie kent die oranje post it's aan de bestuurders ruit nou niet![]()
Nee, wij gebruiken alleen de officiële communicatie kanalen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef PeuRac het volgende:
Bo, sms je veel voor je werk? Ik moet namelijk een presentatie geven over zakelijk sms'n en dan vooral over taalgebruik en dergelijke, maar dr is bijna geen flikker over te vinden online
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:39 schreef Hugster het volgende:
Wij gaan zo echt op iPhones draaien![]()
![]()
!!!!!
p.s:!!!!!!
ben ik nu mee bezig hequote:
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Taksi heeft schroefdoppen hè
Dank je, maar soortgelijke websites had ik al gevonden, ik was juist op zoek naar websites die me meer konden vertellen over het (taal)gebruik van smsjes bij zakelijk gebruikt. Dus geen betaaldiensten, dat is commercieel gebruik, daar ben ik niet naar op zoek.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:43 schreef Hugster het volgende:
Peu: Mollie.nl
Kijk dan maar eens goed verder. Mollie's diensten worden ook binnen bedrijven ingezet voor interne communicatie, bijvoorbeeld in ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, maar soortgelijke websites had ik al gevonden, ik was juist op zoek naar websites die me meer konden vertellen over het (taal)gebruik van smsjes bij zakelijk gebruikt. Dus geen betaaldiensten, dat is commercieel gebruik, daar ben ik niet naar op zoek.
Inderdaad, ik vind het een absolute verbeteringquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zag hetWas ff wennen, maar het blijft een stuk frisser zo
Thanks, ik zal even verder kijken dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens goed verder. Mollie's diensten worden ook binnen bedrijven ingezet voor interne communicatie, bijvoorbeeld in ziekenhuizen.
Verder kijken dan je neus lang is werkt vaak wel bevorderend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, ik zal even verder kijken dan.
Wat dacht je van gewoon fatsoenlijk Nederlands en de jargonspecifieke afkortingen? Of verwacht je BeEZaH taal?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, maar soortgelijke websites had ik al gevonden, ik was juist op zoek naar websites die me meer konden vertellen over het (taal)gebruik van smsjes bij zakelijk gebruikt. Dus geen betaaldiensten, dat is commercieel gebruik, daar ben ik niet naar op zoek.
Ik vind ook dat peu een beetje te moeilijk zoekt, je kan met logisch nadenken over het feit dat tekst invoer meer moeite kost en je beperkt bent in het aantal tekens dat je mag gebruiken zelf al heeel wat zinnigs bedenken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon fatsoenlijk Nederlands en de jargonspecifieke afkortingen? Of verwacht je BeEZaH taal?
Ik denk niet dat mn lerares het dan gaat begrijpenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon fatsoenlijk Nederlands en de jargonspecifieke afkortingen? Of verwacht je BeEZaH taal?
Hele artikelen in 'zakelijke sms taal'quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind ook dat peu een beetje te moeilijk zoekt, je kan met logisch nadenken over het feit dat tekst invoer meer moeite kost en je beperkt bent in het aantal tekens dat je mag gebruiken zelf al heeel wat zinnigs bedenken.
Zou het verrassend vinden als daar hele artikelen over te vinden zijn.
Dr zijn wel grappige nieuws artikelen te vinden eigenlijk, deze bijvoorbeeld: http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/2814235.stmquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind ook dat peu een beetje te moeilijk zoekt, je kan met logisch nadenken over het feit dat tekst invoer meer moeite kost en je beperkt bent in het aantal tekens dat je mag gebruiken zelf al heeel wat zinnigs bedenken.
Zou het verrassend vinden als daar hele artikelen over te vinden zijn.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Hugster het volgende:
Net nog een bakske gedaan op het terras met Sjoewe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |