die zit nu in mijn autoquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:33 schreef BoJo het volgende:
M5, weet je nog dat geluidje uit m'n ventilatieroosters? Die was vanochtend weer weg![]()
zo iets ja..quote:
Wat denk je wat mijne allemaal te pakken heeft op van die club meetings wanneer je allemaal bij elkaar staat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dank voor de tip, nooit naast een Alfa parkeren dus
Dat wil je sowieso niet. Veel te grote kans op krassen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dank voor de tip, nooit naast een Alfa parkeren dus
Mijn achterneeftje is 13 en draagt Nirvana shirtsquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Hugster het volgende:
Yup
Of van die uit de hand gelopen Nirvana pubers van 13
En vooral keihard gepest. Dat schijnt nogal een randvoorwaarde te zijn om geaccepteerd te worden. Koketteren met je trauma'squote:Op dinsdag 24 april 2007 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwelijke gothics zijn lelijke dikke dwergen met vet haar (en zo nu en dan een ongelooflijk mooi vrouwmens in corset, maar die zijn zeldzaam), mannelijke zijn meestal juist lang en mager, met een harses vol pukels verscholen achter hun lange zwarte manen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Met de groetjes van Paladijn
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je ook internet via de kabel krijgen zondar dat je er meteen kabel tv bij neemt?
Nee. Want je moet een kabelabonnement hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je ook internet via de kabel krijgen zondar dat je er meteen kabel tv bij neemt?
Mooi zo. Wat ik wacht wel met TV er bijtot ik wat ruimer in de centen zit. Ik zit nu een maand bij mnouders, en in totaal een halfuur tv gekeken. daar hoef ik geen 20 euro in de maand aan uit te geven dacht ik zo.quote:
Ja godver wat is het nuquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Want je moet een kabelabonnement hebben
Waarom bieden ze het dan aan zónder TVquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Want je moet een kabelabonnement hebben
is goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:53 schreef Googolplexian het volgende:
Alexxxx, zegkun jij me jouw faktuurgegevens mailen (was het bijna vergeten)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |