Dat heb ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er een waarbij je op de claxon moet trappen als je doorschakelt naar z'n 2, anders slaat 'ie af![]()
Ik vermoed dat de TS ook zo'n auto moet rijden morgen.
die anderen die zeggen dat dat het gas is proberen je morgen alleen maar voor paal te zetten, zodat je tegen de eerste de beste boom, plantenbak of auto aanknalt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
4 pedalen? Wat is dit nou weer?
Maar rechts is de rem? Anderen zeggen weer dat het gas is, je zit gewoon te dollen met mij. Het speelkwartier is voorbij. Allemaal opflikkerne.
ja, en dan is er nog een 5e pedaal voor hoge en lage gearingquote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
is dat vierde pedaal niet speciaal voor een zesde of zevende versnelling dan?
Oooh Den Haag. daar kom ik morgen niet. Hoef me dus geen zorgen te makenquote:Op maandag 23 april 2007 18:35 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Aanleg ontwikkel je, en dat gaat bij mannen makkelijker.
Maar ik moet direct cold-turkey gaan rijden in Den Haag, dus ik wil graag ff wat aanwijzingen, vandaar.
Dus TS, bij schakelen van 1 --> 2, even op de claxon trappen!quote:
nee man, daar is dat pookje voor dat links horizontaal van je stuur uitsteekt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
is dat vierde pedaal niet speciaal voor een zesde of zevende versnelling dan?
ow ik dacht dat dat was om de hoofdsteun te verstellenquote:Op maandag 23 april 2007 18:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee man, daar is dat pookje voor dat links horizontaal van je stuur uitsteekt.
dat heb je fout!quote:Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef 907 het volgende:
Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 5000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 3500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:
1 tot ongeveer 45
2 tot ongeveer 75
3 tot ongeveer 110
4 tot ongeveer 150
5 tot het eind
succes!
Ja, dan komt alles goedquote:Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dus TS, bij schakelen van 1 --> 2, even op de claxon trappen!
ik heb dat pedaal aangesloten op de schakelaar van m'n kofferbakdeksel.quote:
12.000 is toch optimaal?quote:Op maandag 23 april 2007 18:39 schreef T42 het volgende:
[..]
dat heb je fout!
Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 8000 tot 9000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 7500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:
1 tot ongeveer 100
2 tot ongeveer 110
3 tot ongeveer 115
4 tot ongeveer 120
5 tot het eind
leuke hoax zegquote:Op maandag 23 april 2007 18:35 schreef Harmen1984 het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm
daar maak ik altijd mn peuk aanquote:Op maandag 23 april 2007 18:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik heb dat pedaal aangesloten op de schakelaar van m'n kofferbakdeksel.
Wauw, wat gaaf. Wil je dat in mijn auto ook komen maken?quote:Op maandag 23 april 2007 18:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik heb dat pedaal aangesloten op de schakelaar van m'n kofferbakdeksel.
907 bedoelde volgens mij in plaats van benzinemotor idd dieselmotor.quote:Op maandag 23 april 2007 18:39 schreef T42 het volgende:
[..]
dat heb je fout!
Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 8000 tot 9000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 7500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:
1 tot ongeveer 100
2 tot ongeveer 110
3 tot ongeveer 115
4 tot ongeveer 120
5 tot het eind
ik wens je sterkte als je dit probeert met mijn fiesta (uit '92)quote:Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef 907 het volgende:
Schakelen kan bij een benzinemoter pas bij ongeveer 5000 rpm. Liefst zelfs nog iets verder.
Daarna koppeling helemaal intrappen en naar de volgende versnelling. Bij het op laten komen van de koppeling het gas zo ver intrappen, dat de rpm meter niet onder de 3500 komt, tot de koppeling is losgelaten. Bij de meeste auto`s is het schakelmoment dus ongeveer:
1 tot ongeveer 45
2 tot ongeveer 75
3 tot ongeveer 110
4 tot ongeveer 150
5 tot het eind
succes!
als TS maar onthoudt hoe die pedalen werken, aan die tutorial heeft hij anders weinig.quote:Op maandag 23 april 2007 18:41 schreef Mr_Rammstein het volgende:
http://rijbewijs.cbr.nl/g(...)tingen/praktijk.html
![]()
Of was het nou versnelling?quote:Op maandag 23 april 2007 18:42 schreef simmu het volgende:
[..]
versnelling is simpel, als je in een laag toerental hard rijdt, kan je veel 'trekken' (dus snel optrekken)
als je in een hoog toerental langzaam rijdt verbruik je weinig (en hoef je wqeinig te doen)
daarom owjah voor extra smeering moet je slaolie bij de benzine gooien of 2takt olie.quote:Op maandag 23 april 2007 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
907 bedoelde volgens mij in plaats van benzinemotor idd dieselmotor.
Dat scheelt een boel hé? Lekker rustig beginnen in de autovrije binnenstadquote:Op maandag 23 april 2007 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig dat Den Haag een heerlijke, rustige en eenvoudige stad is om in te rijden
gebruik jij als asbak ook dat speciale klepje aan de zijkant van de auto? is zo mooi en praktisch als je even buiten staat en je as nergens kwijt kan, althans lijkt mij, ik rook niet.quote:
Wel hé? Dat vond ik ook alquote:Op maandag 23 april 2007 18:44 schreef NJ het volgende:
En toch zijn de mensen die daadwerkelijk ontopic reageren het grappigst.
Hmm, dan doe ik toch iets foutquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef T42 het volgende:
[..]
dan moet je toch zeker 20'000rpm kunne hebben hoor
jij je zin: vervang overal "versnelling" door werken met het schakelen idee"quote:
Dat is echt superhandigquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
gebruik jij als asbak ook dat speciale klepje aan de zijkant van de auto? is zo mooi en praktisch als je even buiten staat en je as nergens kwijt kan, althans lijkt mij, ik rook niet.
Amateurquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef simmu het volgende:
[..]
jij je zin: vervang overal "versnelling" door werken met het schakelen idee"
maar al met al is wel prima duidelijk wat ik bedoel
Hmm, morgen maar eens proberen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:46 schreef T42 het volgende:
[..]
denk het als je V power tankt kun je 25 tot 30'000rpm halen![]()
hey jongens kom op, even serieus; hij rijdt niet in een 2.4 liter saab, maar in een 1.6 liter benzinemotor volkswagenbusje; jullie weten best dat die maar tot 17.000 tpm kunnen, wil je hem dood hebben ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef T42 het volgende:
[..]
dan moet je toch zeker 20'000rpm kunne hebben hoor
bij mij *is* de auto de asbakquote:gebruik jij als asbak ook dat speciale klepje aan de zijkant van de auto? is zo mooi en praktisch als je even buiten staat en je as nergens kwijt kan, althans lijkt mij, ik rook niet.
Tuurlijk, tuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef simmu het volgende:
[..]
jij je zin: vervang overal "versnelling" door werken met het schakelen idee"
maar al met al is wel prima duidelijk wat ik bedoel
edit: weet ik toch veel hoe dat heet........
ik kom echter uit de randstad, pendel elke dag tussen den haag en delft, en ik rij al 115 jaar schadevrij, dus ik weet wel enigszins hoe het moet dan iig
quote:Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey jongens kom op, even serieus; hij rijdt niet in een 2.4 liter saab, maar in een 1.6 liter benzinemotor volkswagenbusje; jullie weten best dat die maar tot 17.000 tpm kunnen, wil je hem dood hebben ofzo?
Jij denkt als FA zeker dat je maar de hele wereld je wil kunt opleggenquote:Op maandag 23 april 2007 18:36 schreef NJ het volgende:
Denk er aan dat je als bestuurder voorin moet
ik kom ook net uit mijn werkquote:
owjah sorry foutjequote:Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey jongens kom op, even serieus; hij rijdt niet in een 2.4 liter saab, maar in een 1.6 liter benzinemotor volkswagenbusje; jullie weten best dat die maar tot 17.000 tpm kunnen, wil je hem dood hebben ofzo?
quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
't Beste is al rijdend tanken.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
Net als een paar krasjes door een betonnen paal die ineens van rechts kwamquote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kom ook net uit mijn werk
moest *15* zijn![]()
(brrrr, dat zou me toch wel erg oud maken) naja: *15* jaar dus
sowieso ooit maar 1 'woepsie' gehad (lantaarnpalen zijn duur)
Er zou spontaan brand kunnen ontstaan als je met de motor aan tankt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
ok: deze weet ik!quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
motor laten lopen gaan staan bellen en meteen effe roken of met vuur spelen dat is de bedoelingquote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
Vergeet ook niet dat je bij een franse auto achterin moet zittenquote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef Zweefvliegje het volgende:
Je moet trouwens opletten dat je niet in een Franse auto gaat rijden, want dan gaat het allemaal nog weer net even anders met schakelen (sorry weet even niet meer hoe dat moet ik rij zelf in een Japanner)! Dat links het gas is, in het midden de koppeling en rechts de rem is overal wel gelijk..
Succes TS![]()
Met de reserve sleutelquote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef simmu het volgende:
[..]
ok: deze weet ik!
hoe had jij met draaiende moter je tankdopje willen openen?
Ja, garantie tot succesquote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef T42 het volgende:
[..]
motor laten lopen gaan staan bellen en meteen effe roken of met vuur spelen dat is de bedoeling
Dan klapt de hele gifgloeiende knetterboel uit elkaar naar ze teringquote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
je kunt toch zelf ook hopelijk wel zien dat dit een hoax is he; iedereen weet dat het grootste pedaal het koppelingspedaal is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
*zucht*quote:En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
dan wordt hij gejat als je gaat betalen?quote:Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
jonge doe nou eens serieus! zo maak je ts alleen maar bang!quote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Er zou spontaan brand kunnen ontstaan als je met de motor aan tankt.
ok: als jij dan eens wetenschappelijk test hoe dat dan allemaal werkt?quote:
knal jij dan uit elkaar?quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan klapt de hele gifgloeiende knetterboel uit elkaar naar ze tering
Jezus, je gaat toch ook niet zitten eten op de plee? Da's precies hetzelfde
quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus, je gaat toch ook niet zitten eten op de plee? Da's precies hetzelfde
Nee, dat laat ik aan TS over. Ik weet niet eens waar mn reserve sleutel isquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef simmu het volgende:
[..]
ok: als jij dan eens wetenschappelijk test hoe dat dan allemaal werkt?
*grinnnzzz*
Jullie zeggen toch dat er meestal een knopje binnen zit?quote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef simmu het volgende:
[..]
ok: deze weet ik!
hoe had jij met draaiende moter je tankdopje willen openen?
quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
Wil je TS dood hebben? Zo werkt het helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
Nou dan zal ik maar eens serieus reageren.
Links = Koppeling
Midden = Rem
Rechts = Gas
Stap 1:
Trap koppeling in.
Stap 2:
Zet je versnelling (het pookje) in zijn vrij.
Stap 3:
Hou je koppeling ingetrapt, en draai aan het sleuteltje.
Stap 4:
Zet je versnelling (het pookje) in 1 (links naar voren).
Stap 5:
Kijk goed om je heen, en laat dan langzaam de koppeling opkomen.
Stap 6:
Terwijl je de koppeling op laat komen geef je er een beetje gas bij.
Ohja, en vergeet je handrem niet, dat had ik de eerste keer.![]()
whaha hier nog zo'n grappemaker die geen rijbewijs heeft en dus lollig wil doenquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
Nou dan zal ik maar eens serieus reageren.
Links = Koppeling
Midden = Rem
Rechts = Gas
Stap 1:
Trap koppeling in.
Stap 2:
Zet je versnelling (het pookje) in zijn vrij.
Stap 3:
Hou je koppeling ingetrapt, en draai aan het sleuteltje.
Stap 4:
Zet je versnelling (het pookje) in 1 (links naar voren).
Stap 5:
Kijk goed om je heen, en laat dan langzaam de koppeling opkomen.
Stap 6:
Terwijl je de koppeling op laat komen geef je er een beetje gas bij.
Ohja, en vergeet je handrem niet, dat had ik de eerste keer.![]()
bijdehandje kan het niet latenquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
Nou dan zal ik maar eens serieus reageren.
Links = Koppeling
Midden = Rem
Rechts = Gas
Stap 1:
Trap koppeling in.
Stap 2:
Zet je versnelling (het pookje) in zijn vrij.
Stap 3:
Hou je koppeling ingetrapt, en draai aan het sleuteltje.
Stap 4:
Zet je versnelling (het pookje) in 1 (links naar voren).
Stap 5:
Kijk goed om je heen, en laat dan langzaam de koppeling opkomen.
Stap 6:
Terwijl je de koppeling op laat komen geef je er een beetje gas bij.
Ohja, en vergeet je handrem niet, dat had ik de eerste keer.![]()
ja het zesde pedaal, al weet ik dat het bij een vw transporter busje dat horizontale pookje rechts van je stuur is, die 2de dan.quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Jullie zeggen toch dat er meestal een knopje binnen zit?
BEDANKT!!!quote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
Nou dan zal ik maar eens serieus reageren.
Links = Koppeling
Midden = Rem
Rechts = Gas
Stap 1:
Trap koppeling in.
Stap 2:
Zet je versnelling (het pookje) in zijn vrij.
Stap 3:
Hou je koppeling ingetrapt, en draai aan het sleuteltje.
Stap 4:
Zet je versnelling (het pookje) in 1 (links naar voren).
Stap 5:
Kijk goed om je heen, en laat dan langzaam de koppeling opkomen.
Stap 6:
Terwijl je de koppeling op laat komen geef je er een beetje gas bij.
Ohja, en vergeet je handrem niet, dat had ik de eerste keer.![]()
En bovendien.. waarom eerst in z'n vrij om hem vervolgens met nog steeds de koppeling (=middelste!) in de 1 te zetten. Gewoon koppeling in en in z'n 1 zetten..quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je TS dood hebben? Zo werkt het helemaal niet![]()
neej je moet hem in ze R van restart zetten zonder koppelingquote:Op maandag 23 april 2007 18:55 schreef simmu het volgende:
[..]
bijdehandje kan het niet laten
als de auto in zn vrij staat hoe je de koppeling niet in te duwen om te starten![]()
![]()
![]()
omg idd wil hij hem dood hebben ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 18:55 schreef T42 het volgende:
[..]
whaha hier nog zo'n grappemaker die geen rijbewijs heeft en dus lollig wil doen![]()
weetikveel; ik heb nog nooit in een auto van na '92 gereden......quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Jullie zeggen toch dat er meestal een knopje binnen zit?
Ja, het stuur helemaal naar rechts. En dan het linkerpookje achter je stuur naar beneden doen. Vergeet niet het handschoenenvakje open te doen, anders krijg je kortsluiting.quote:Op maandag 23 april 2007 18:55 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
BEDANKT!!!
Dat had ik net even nodig. Ik dacht dat je 'm moest starten met in versnelling 1 , maar hij moet in vrij staan dus. Hoe start je hem eigenlijk? Helemaal naar rechts draaien, of met 1 klik of iets?
en bij een koude restart altijd het gaspedaal half intrappen, anders start je auto niet.quote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef T42 het volgende:
[..]
neej je moet hem in ze R van restart zetten zonder koppeling
De R was toch van Racen? Die gebruik ik alleen maar op de snelweg als ik meer dan 120 rijdquote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef T42 het volgende:
[..]
neej je moet hem in ze R van restart zetten zonder koppeling
met de verlichting aan is het een reset; wist je dat niet?quote:Op maandag 23 april 2007 18:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De R was toch van Racen? Die gebruik ik alleen maar op de snelweg als ik meer dan 120 rijd
Ik bedoelde de sleutel. En ga toch weg met je beroerde grappen...quote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het stuur helemaal naar rechts. En dan het linkerpookje achter je stuur naar beneden doen. Vergeet niet het handschoenenvakje open te doen, anders krijg je kortsluiting.
jah ik wil serieus doen net als jou maar andere dus kennelijk nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
omg idd wil hij hem dood hebben ofzo
Neequote:Op maandag 23 april 2007 18:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met de verlichting aan is het een reset; wist je dat niet?
hey wij rijden al jaren auto, dat lijkt TS niet gegund te zijn als hij onze adviezen niet opvolgt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Even serieus kinders, niet iedereen kan zo gewledig zijn als jullie
Nou ja, ik wil je alleen maar helpen met mijn uitgebreide ervaring.quote:Op maandag 23 april 2007 18:58 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ik bedoelde de sleutel. En ga toch weg met je beroerde grappen...
Stap uit de autoquote:Op maandag 23 april 2007 18:55 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
BEDANKT!!!
Dat had ik net even nodig. Ik dacht dat je 'm moest starten met in versnelling 1 , maar hij moet in vrij staan dus. Hoe start je hem eigenlijk? Helemaal naar rechts draaien, of met 1 klik of iets?
Bedankt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Even serieus kinders, niet iedereen kan zo gewledig zijn als jullie
bij VW transporters vanaf 1992 moet je die slinger toch op een bout op het rechtervoorwiel zetten i.p.v. vooraan en linksom winden?quote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef 907 het volgende:
[..]
Stap uit de auto
Doe de kofferbak open
Haal de slinger uit de kofferbak
Loop met de slinger naar de voorkant van de auto
Stop de slinger in het gat aan de voorkant tot je klik hoort
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaien maar!![]()
Tot ie start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |