quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
't Beste is al rijdend tanken.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
Net als een paar krasjes door een betonnen paal die ineens van rechts kwamquote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kom ook net uit mijn werk
moest *15* zijn![]()
(brrrr, dat zou me toch wel erg oud maken) naja: *15* jaar dus
sowieso ooit maar 1 'woepsie' gehad (lantaarnpalen zijn duur)
Er zou spontaan brand kunnen ontstaan als je met de motor aan tankt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
ok: deze weet ik!quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
motor laten lopen gaan staan bellen en meteen effe roken of met vuur spelen dat is de bedoelingquote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
Vergeet ook niet dat je bij een franse auto achterin moet zittenquote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef Zweefvliegje het volgende:
Je moet trouwens opletten dat je niet in een Franse auto gaat rijden, want dan gaat het allemaal nog weer net even anders met schakelen (sorry weet even niet meer hoe dat moet ik rij zelf in een Japanner)! Dat links het gas is, in het midden de koppeling en rechts de rem is overal wel gelijk..
Succes TS![]()
Met de reserve sleutelquote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef simmu het volgende:
[..]
ok: deze weet ik!
hoe had jij met draaiende moter je tankdopje willen openen?
Ja, garantie tot succesquote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef T42 het volgende:
[..]
motor laten lopen gaan staan bellen en meteen effe roken of met vuur spelen dat is de bedoeling
Dan klapt de hele gifgloeiende knetterboel uit elkaar naar ze teringquote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
je kunt toch zelf ook hopelijk wel zien dat dit een hoax is he; iedereen weet dat het grootste pedaal het koppelingspedaal is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
*zucht*quote:En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
dan wordt hij gejat als je gaat betalen?quote:Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
jonge doe nou eens serieus! zo maak je ts alleen maar bang!quote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Er zou spontaan brand kunnen ontstaan als je met de motor aan tankt.
ok: als jij dan eens wetenschappelijk test hoe dat dan allemaal werkt?quote:
knal jij dan uit elkaar?quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan klapt de hele gifgloeiende knetterboel uit elkaar naar ze tering
Jezus, je gaat toch ook niet zitten eten op de plee? Da's precies hetzelfde
quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus, je gaat toch ook niet zitten eten op de plee? Da's precies hetzelfde
Nee, dat laat ik aan TS over. Ik weet niet eens waar mn reserve sleutel isquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef simmu het volgende:
[..]
ok: als jij dan eens wetenschappelijk test hoe dat dan allemaal werkt?
*grinnnzzz*
Jullie zeggen toch dat er meestal een knopje binnen zit?quote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef simmu het volgende:
[..]
ok: deze weet ik!
hoe had jij met draaiende moter je tankdopje willen openen?
quote:Op maandag 23 april 2007 18:49 schreef BRIMAGE het volgende:
http://members.chello.nl/r.kuijt/nl_pedalen.htm <<<< thnx voor de user die deze tip gaf.
En ik weet nu wanneer je moet schakelen (bij 2500 á 3000rpm), en dat de tankdop meestal met een knop binnen opent of met autosleutel.
Maar vroeger toen ik met iemand meereed, zette hij zijn motor uit toen hij ging tanken. Ik weet niet of je dat ook moet doen als je gaat tanken. Wat gebeurt er eigenlijk als je met een draaiende motor gaat tanken.
Wil je TS dood hebben? Zo werkt het helemaal nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef BreakSpear het volgende:
Nou dan zal ik maar eens serieus reageren.
Links = Koppeling
Midden = Rem
Rechts = Gas
Stap 1:
Trap koppeling in.
Stap 2:
Zet je versnelling (het pookje) in zijn vrij.
Stap 3:
Hou je koppeling ingetrapt, en draai aan het sleuteltje.
Stap 4:
Zet je versnelling (het pookje) in 1 (links naar voren).
Stap 5:
Kijk goed om je heen, en laat dan langzaam de koppeling opkomen.
Stap 6:
Terwijl je de koppeling op laat komen geef je er een beetje gas bij.
Ohja, en vergeet je handrem niet, dat had ik de eerste keer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |